Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Anti 80as motorja nem sokkal erősebb mint a 13 loerősnek MÉRT tavalyi bajnokmotor.
(dettó Anti henger:)

együtt mentek egyenesben, csak a pilóta volt nehezebb.
12,5-13. Kb santyi 80asával van egy szinten.
Jólvan , én is ezekre gondoltam de gondoltam megkérdem azért ..:)
Köszönöm a válaszokat és egyébként milyen olaj kell bele.? Mert azt már kéne cserélni a másik simómba is ?
Olaj le, átmos, csere, benzin le, tank kimos, karbi le, kimos.
Ez a minimum.
Először nyomd le a berúgókart hogy átfordul vagy nem ha átfordult akkor próbáld meg beindítani ha nem indul akkor pucold ki a karburátort és nézd meg van-e szikra!Esetleg még cserélj gyertyát és hajrá
Sziasztok ! Nagypapáméknak van egy Simson Schwalbe-juk !
Azon gondolkodtam most nyár van nagyon nem tudok mit csinálni ,hogy felújítom a kicsikét. Most csak elindítanám ienek . A motor kb 20 éve nem ment.. Szerintetek hogy kezdjem mit szedjek szét meg ienek.
Mi lehet beálva stb stb
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat !
28 Le? Mégis milyen fordulaton képes erre?
http://simson.hu/index.php?mit...

Eladó hengerszett+1-2 apróság.
Nagyerekek sikerült beleszakadnia az egyik tőcsavarnak mikor szedtem ki őket eztsem kell már esztergáltatni...
Sziasztok , valaki tudja hogy hányas átmérőjű furatot kell az s51 blokkba marni a 70-es hengerhez és milyen mélyet ? Én 49mm re emlékszem de egyik haveromnak 50.5 re csinálták :S És még úgytudom hogy ami a forgattyúsháznál van az a kis perem aztis legalább 2-3mm-el lejebb kell marni mivel a 70es dugattyú szoknyája lejebb megy mint az 50es-é. SÜRGŐS lenne a válasz mivel 1 órára megyek az esztergályoshoz. Köszi.
Ha ezekből a dolgokból pénz is befolyik, akkor kérlek költsd el egy magyartanárra! :)

"szetendely" meg "elattam" "vaót" (ezek adatlapodról)... hát talán többet érne(hetne) neked a helyesírás tudása mint a alkatrészekből származó pénz.
Hahó! Olyan kérdésem lenne, hogy mitől lehet az, hogy 1-esben a motor nem gyorsul, hanem csak lassan halad, túlpörög, aztán rúg egyet, majd ugyanezt kezdi elölről.. mi lehet ez? Légyszi segítsetek! :S
Hali! Egy Almot hengeres tuning motor detonálhat egy széria 70-es hengerfejjel?
heló van 1-2 ténleg anyi alkatrészem és kéne a zseton ezért eladnám:
- eredeti enduró pufó majdnem kompletten a könyök nincs meg egyedül meg a felfogatás. 4E
-kabri 16n1 a suber hiányzik belőle meg a levegőállitócsavar 2,5E
-sztendely1E
-berugókar (Z) 1E
-2 gumi egy duró ami füstölésre érett és egy jóállapotu mitas ha jol emlékszemcsak kókányul lett leszedve és a ráfnál a gumi le-le van szaggatva de ha felteszed semmit nem látsz belőle ennek az árát megbeszéljük ;)
-hátsólámpa (kocka) törtt de meglett ragasztva nem vm szép darab de ha csak világitani kell tökéletes 500 rossz magyar forint.
(Remélem topikba lehet feladni hirdetést nemakarom ezért kizárjanak..:S ) ha enm akkor előre is bocsi. jah msn: geryy95@hotmail.com email: sztrehoszkigergo@citromail.hu
Köszönöm,a 7végén nekiesek!
Aztán majd közzéteszem az eredményt!
Jó 7végét mindenkinek!
Igen, de csak elvileg 1,8mm. Sajnos nem minden esetben igaz már, de a legegyszerűbb és legpontosabb, ha indikátorórával visszaméred. Tolómérővel is visszalehet, de az nem pontos, de a motorod, fog vele menni, ez 100%. A megszakítós gyújtás el tud állítódni, mivel a megszakító kopik. az alaplap füleit jól húzd le, de csak ésszel!
Köszönöm a tanácsot,a gyújtás el tud állítódni "magától" ? Vagy valami elromolhatott a gyújtásnál?(tekercs,kondi,megszakító?) Mielőtt a hiba jelentkezett semmi gond nem volt a mocival...
Bocs,ha hülye a kérdés...

Megpróbálkozom a gyújtás állítással,bár még nem csináltam ilyet... Találtam leírást róla,ha jelhez állítom,akkor elvileg az az 1,8mm jól értelmezem?
Köszi
Szia! Én leges legelőször a gyújtást ellenőrizném vissza, majd ha nem tökéletes, akkor beállítanám. FHP előtt 1.8mm, persze csak ha 50-es. megszakító és gyertyahézag 0.4mm. Majd megnézném a benzinszintet, amit beállítanék, esetleg picit csökkenteném, ha jelölésen van (persze nem túlzottan). Kitisztítanám a légszűrőt és jöhetne az alapjárati levegő beállítása. Ehhez találsz leírást is, ha rákeresel.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem,a következő a probléma az s51-esemmel:
Hideg motorral viszonylag könnyen indul a gép,normális az alapjárat,gázadásra normálisan reagál,viszont pár perc után ha már melegszik vagy bemelegedett,gázadásra lehörög,az alapjárat sem tökéletes,előfordul hogy durran is egyet és nehezen is indul. Szikra jónak tűnik (megszakítós),karbit kitisztítottam...

Mi lehet a gond?

Köszi a segítséget előre is!
üdv.
Sziasztok nagyobb hengerre való váltás miatt eladósorba kerül a 60/4-es N1 féle hengerem ami a furás és faragás óta 1-2ezer kilómétert futott , .. ár 11e dugattyúval vagy cserélhető gyári komplett 4gangra némi ráfizetéssel.
Szevasztok srácok!

Van pár simson cuccom eladó. Nekem csak útban van, az árát ehhez mérten számítom . Hirdetés az adatlapomon.
Hali
Olyan gondom van hogy széthúztam a blokkot kicseréltem minden csapágyat meg rövidebb váltóm lett és amikor összeraktam észrevettem hogy nem lehet kézzel tekerni a csőtengelyt de amúgy a motor normálisan megy semmi baja rendesen veszi a sebességeket csak nem értem mi ez az apró szorulás? hangot nem ad meg semmi ja és még állandóan forog a hátsó kerekem üresbe pedig be van rendesen állítva a kuplung ha lefogom a kereket akkor se történik semmi nem áll meg a motor még szinte a fordulat se változik, mielőtt szétszedtem nem csinálta ezt mi lehet a gond?
Sziasztok! Milyen változást vennék észre, ha egy ilyen kúpot szerelnék be egy utángyártott kipufogóba?
Az inkább sikítani szokott tapasztalataim szerint.