Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
Az lenne a kérdésem hogy 60-as hengerhez milyen főfúvóka méret szükséges?
Köszi
A képen tisztán látszik hogy a Simson megrettent a villanyszloptól, aztán le is dobott gyorsan, alkoholhoz semmi köze
És most már berúghatol?
engem anyám nem engedett berúgni régen. de ezek az idők elmúltak. ajánlom várj egy kicsit hátha elmúlik :D:D
nem volt bölcs dolog utángyártott szarokra kicserélni ami gyári volt, és felújítható.
üdv .érdeklődnék h a imóba minden zsírúj az utolsó fogaskerékig. de nem engedi berúgni van mikor belehet de legtöbször nem mi lehet a baja.segítsetek.sorry
Írjál egy címet magánban, és küldök méretpontos sorozatot tetszőleges tartományban
Köszönöm. A szint jó megnéztem. a 80 as fuvi kicsi kell egy 85 ös. Hát ez ilyen után gyártott biztos jó méretpontos.
uh.csak rákellett volna hegeszteni és kijön!
Ez a farcs, egy univerzális motoroalkatrész, minden motorhoz adják.
Mert azzal egy nyitott széria rs125-öt állva kellene hagynod.
ha megtámogatsz egy 5-ös váltóval akkor szívesen összerakom. Csak azt nem értem hogy miért tűnik hihetetlennek főtengelyen az a 28....
Köszi már nem kell megoldottam , kifúrtam a régi csavart állványos furóval meg újravágtam a 6os menetet és egész jólett :)
Sziasztok! :)
Miért van az, hogy egyesből kettesbe sokkal nehezebb váltani, mint a többi sebességbe? Ha valaki tudja hogy mitől van vagy mitől lehet, akkor az kérem írja meg.

Ma letört a váltókarról a kilógó gumírozott rész, szóval egy keskeny fémlemezzel kellett váltanom, úgy vezettem haza.
Az ufók szintjének alacsonysága miatt szív farcslevegőt?
Én motoromból elszöktek az ufók ! Valószinüleg ezért is szív most farsot
kicsi az ufószint, és/vagy a főfuvi
helló. Lenne Egy kérdésem. Megyek motorral és mikor húzok neki egy teljes gázt akkor durrog meg befullad. A gyújtást 1,5 re állítottam emzoli mondta olyan környéken kísérletezzek a 70 gépnél. Mikor 3\4 edes gázon megyek szép barna a gyertya mikor húzok egy teljes gázt és úgy akarok haladni nem hogy gyorsulna hanem fullad és mikor megnézem a gyertyát elég fehéres de ha emelek a tűn akkor meg alacsony fordulaton sok neki amúgy 19 bvf 80 as fúvóka. És a kérdés miért van ez?
megcsinálom neked!
"ha lenne időm akkor..."
Én meg ha sárga lennék és hosszú, akkor villamos lennék:)
Bizonyára, de nem ez a lényeg, hanem hogy a mondott érték a vicces kategória, erre próbáltam rávilágítani a kollégának.

De amúgy máshol sincs ez másként, 60 loerősnek álmodott emzék, melyek mellett ellépnek széria negyvenlovasok, 30 loerősnek álmodott pannoniák amikkel lépést tart a széria 18 loerős malanca satöbbi.
Az már nem 80-as volt akkor, hanem 85-ös és kegyetlenül szar(Honda dugó). Gyakorlatilag minden hosszabb egyenes végén megragadt a versenyen. Nem is lehetett ütni. De tényleg nem volt egy erőgép az előző 80-ashoz képest sem. Az komolyabbat ment gyorsulásra és végre is egy tizessel. A mostani levegős 80-as meg ennél is erősebb. Node úgysem tudom megmutatni.
ugyan arról a 80asról beszélünk? Krossz rezó van/volt rajta? Vagyis nem az övé, csak ő csinálta.
Ha lenne időm+ pénzem összeraknám, csak ezek hiányában...
Ráadásul még elviselne egy 5ös váltót is.