üdv .érdeklődnék h a imóba minden zsírúj az utolsó fogaskerékig. de nem engedi berúgni van mikor belehet de legtöbször nem mi lehet a baja.segítsetek.sorry
Sziasztok! :)
Miért van az, hogy egyesből kettesbe sokkal nehezebb váltani, mint a többi sebességbe? Ha valaki tudja hogy mitől van vagy mitől lehet, akkor az kérem írja meg.
Ma letört a váltókarról a kilógó gumírozott rész, szóval egy keskeny fémlemezzel kellett váltanom, úgy vezettem haza.
helló. Lenne Egy kérdésem. Megyek motorral és mikor húzok neki egy teljes gázt akkor durrog meg befullad. A gyújtást 1,5 re állítottam emzoli mondta olyan környéken kísérletezzek a 70 gépnél. Mikor 3\4 edes gázon megyek szép barna a gyertya mikor húzok egy teljes gázt és úgy akarok haladni nem hogy gyorsulna hanem fullad és mikor megnézem a gyertyát elég fehéres de ha emelek a tűn akkor meg alacsony fordulaton sok neki amúgy 19 bvf 80 as fúvóka. És a kérdés miért van ez?
Bizonyára, de nem ez a lényeg, hanem hogy a mondott érték a vicces kategória, erre próbáltam rávilágítani a kollégának.
De amúgy máshol sincs ez másként, 60 loerősnek álmodott emzék, melyek mellett ellépnek széria negyvenlovasok, 30 loerősnek álmodott pannoniák amikkel lépést tart a széria 18 loerős malanca satöbbi.
Az már nem 80-as volt akkor, hanem 85-ös és kegyetlenül szar(Honda dugó). Gyakorlatilag minden hosszabb egyenes végén megragadt a versenyen. Nem is lehetett ütni. De tényleg nem volt egy erőgép az előző 80-ashoz képest sem. Az komolyabbat ment gyorsulásra és végre is egy tizessel. A mostani levegős 80-as meg ennél is erősebb. Node úgysem tudom megmutatni.
ugyan arról a 80asról beszélünk? Krossz rezó van/volt rajta? Vagyis nem az övé, csak ő csinálta.
Ha lenne időm+ pénzem összeraknám, csak ezek hiányában...
Ráadásul még elviselne egy 5ös váltót is.
Az lenne a kérdésem hogy 60-as hengerhez milyen főfúvóka méret szükséges?
Köszi