Lehet nem jól van hézagolva a kuplung tengely meglazult sokat csúszkál ki be és a kuplung eléri a deklit. Bár lehet ez hülyeség. De egy próbát megér csak a deklit kell levenned és kiderül. Ha vannak benne nyomok akkor az lesz.
Üdv!
Nekem is lenne egy problémám, bár lehet én basztam el és nem a motor hibája!
Féloldalasan emelkednek ki a kuplung kosárból a lamellák!
Mi lehet a hiba oka?
Sziasztok nekem lenne egy olyan problémám, hogy egy 3-sebességes simót 4-esre alakítottam. Eddig semmi baj tökéletesen működik de amikor beteszem sebességbe és lassan engedem fel a kuplungot valami irtózatos hangja van a váltónak. mi lehet a baj?
annyi amúgy a történet hogy kaptam egy s51b-t
aztán a tank full rozsda, a kipuff lyukas, a főtengely lóg, ülés szakadt, első teló rozsdás, váz&idomok full rozsda mindenhol
szóval eléggé ramaty, ellenben még sosem volt szétszedve a blokk, szóval nem reménytelen a dolog
Jól megcsinált még kevesebbet is eszik mint a gyári.
A baj csak az, hogy boldog boldogtalan ész és szakértelem nélkül farigcsál ezt meg azt, semmi garancia nincs arra, hogy a kispista istvántól vásárolt cucc nem egy fémhulladék.
Én a helyedben olyan embertől vennék cuccot, akinek a munkáival többen elégedettek.
Ilyan Anti és Vaczkó dani például.
VAn még pár nagy arcu de kis tudású mandarin, jellemzően hasrapacsi farigcsálnak, és csiszolópapírral "honolnak"
árulnak az alkatrészes topikban hogy árulnak 4 felömlős 60as henger&dugót 18 pénzért
megér ez ennyit? jó termék lehet?vagy esetleg ismeri valaki azt aki árulja
Emzoli vagy kozzee vagy valaki más aki még ért hozzá. Kéne nekem egy használható terv ami alapján ki tudnám kicsit javítani a hengerem
Szívó és kipufogó nyílásra gondolok valaki tudna ilyet csinálni vagy van neki elképzelése? 70 es almot azt hiszem nem kivehető a persely. Köszönöm a segítséget.
Szia!
Sikerült beállítani a váltót.(Bocs,hogy most írok de eddig nem volt rá időm).
Azzal a csavarral is állítottam amit mondtál de nem lett tökéletes.
Ha 2-esből hármasba akartad tenni akkor az a ("kampó"szerű rúd ami forgatja a kapcsoló szerkezetet )ütközésik felment és mégis kevés volt volt átlője a holtponton.Valami meg lehet kopva de azért sikerült most így is megcsinálni egy mm-ert lecsiszoltam ebből a karból és most tökélesen működik.(remélem érted miről beszélek)
Köszönöm a segítséget mégegyszer és kozzeee-nek is.A lehrvideó sokat segített.
3 db S51-es váz, ebből 1 db teljesen felújítva
3db ülés
kerekek(ütött, hajlott... hátha lát benne valaki fantáziát)
teleszkópok
Blokk (3-4 sebességes, az egyik négysebis teljesen felújítva)
Hátsó kerékagyak, stbstb...
Ha az egészet viszed, akkor 40 000 Ft. Ha nem alkudozol, akkor a szállításban segítek(ésszerű határok között).
ez a motor 90-es, nekem nem tűnik törvénytelennek ez a karbi.
70-es réses, is jobbn ment 28-assal mint 24-essel.
Régi NDK versenyszakik az 50ccm-es forgótárcsásokra 30 alatt szóba sem álltak semmiylen karbival:)
Igaz, 16 környékén forgattak.
(pár éve, egy iylen veterános spec simsonos szakinak méreteztünk egy kiput. Kifogásolta, hogy nem forogja meg a 16 ezret vele, csak 14 akármennyit, bár jóval erősebb volt, e hiányzott neki a 16 visitása hatpdikban:) Persze, azért nagy duzzogva csk megnyerte az azévi 50 ccm-es bajnokságot odakint:)
Csaba szerintem van oylan alapos, hogy nem véletlenül került rá ez az etető.
Annak szép hangja tud lenni.