Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Brezován jól láttam, hogy volt egy forgótárcsás Simson?
Volt már rá példa, de msotanáűban nemigen tudok sajna
te faragsz ilyen tuningosabb szimó hengereket?
Lehet darálni iylen kihúzót,ami befér a legyértésén az ember akkor gondolkodik el,amikor kifeljetette a berugófogast:)
Igen. van lehúzóm amit ki lehet fordítani, csak túl nagyok voltak a fogak nem fért be a bajom az volt hogy szerettem volna ma összerakni, de nem volt másik közép tömítésem, ezt meg pasztáztam és már összeragadt. de már széthúztam.... majd kész lesz valamikor

azért kösz
Vélhetően célszerszám kell hozzá, külső körmös baszás, és kihuzatod a sját tengelyanyájával.

De ezt legyértani hosszebb, mint szétszedni megint:)
Sajna már nem fér fel nagyobb mert ahhoz szét kéne törni az alumínium öntvényt :S
Akkor holnap ketyeg
már a másik be is ment
Akkor mostmár tuti kijön
széthúztam
Közben gondolkodtam, hogy lehet nem is lenne jó, mert valószínű a váltó tengelye útba lenne neki...
nincs olyanom
Ilyen fenékcsapágy kiszedő szarsággal nem jön ki?
meg ám össze toltam a blokkot, új csapágyakkal, azt meg elfelejtettem kicserélni. nincs közép tömítésem és pasztáztam, tehát nem akarom megint szétbombázni
Mielőtt nekiálltál, remélem megmérted a kompressziót.
emzoltán

a simo s51 kuplung alatti csapágyat ki lehet venni blokkszéthúzás nélkül? én a közepét már kiszedtem tehát már csak a csapágy külső része van bent ötlet?
Persze, ha felül tovább forog, akkor értlemszerűen alul annál kicsit több vész el, ez rendszerint így van.
A könyok hoszsza normáűl űllapotban akkora, hogy amotor egyesben alapjáraton elviszi az utasát és ez egyszerűen hüyleség, nem traktor ez, hogy 2000 fordulaton lehessen hazsnálni:)

ezt az alsó teljesen értelmetlen nyomatéktartományt lehet valami értelmesebb sávba feljebbtolni a gyári könyök lerövidítésével.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy alapjáraton 1700 körül még nicsn erő, (de nem is kell, nem illik itt kínozni szerencsétlent.
Szebben is jár, ha nincs itt lent ennyi ereje) viszont 3000 től már hazsnálható teljesen.

Perzse ez a gyári alapsest amikominden tökéletes műszakilag, és minden gyári.
Heló! Még régen írta nekem Zoli bá, hogy 8-10cm könyökrövidítés 1000 fordulatot hoz a simsonnál. Akkor ezt hagytam, mert a nyomatékom sokat csökkent. Most már van miből veszíteni, valóban közel ennyivel tovább pörögne a gép?
Sziasztok olyan problémám lenne hogy egy schwalbenak szerintem túl sok levegő-benzin keverék távozik a LEVEGŐSZŰRŐ felé és sajnos nem tudom hogy merre induljak el a motor jár szépen jól gyorsít van alapjárat,stb stb de kb 4-5 km múlva már annyit kidolgoz a légszőrűbe illetve a karburátort a légszűrövél össze kötő gumiba hogy már ott is detonálgat és nem tudom hogy csak szimplán sok agyagot kaphate a vagy a kipufogó lehet rossz helyen és az tolja ki a sok anyagot
Az építő jellegű hozzáoszlásokért nagyon hálás lennék
pesten van valakinek jó állapotú 4es váltója?
olyan kellene aki el tudná hozni a csepeli hév vonalára
érdekelne még pár alkatrész ami az enduró kinézethez kell
kipufogó, hátsóteló, esetleg jó állapotú elsőteló is érdekelne vagy csak jó állapotban lévő teleszkópszárak
de csak olyan érdekelne aki el is tudná hozni (persze nem ingyen)
vagy kiskőrös környékén lakik oda el tudnék menni
esetleg még 51es tank is érdekelne, de olyan aminek makulátlan a belső része,
ilyen postázások nem érdekelnek
köszönöm. Kezdek rájönni hogy a 17 es lánckerék sok neki :)
Normál áttétellel utsó fokozatban 7 nél nemigen többet
Buta kérdésem lenne. Egy 70 es almot henger almot 70 es hengerfejjel reszelésmentes 19 es bvf tirisztoros gyújtás nincs könnyű kuplung meg ilyek ez mennyit pöröghet?