Igen. van lehúzóm amit ki lehet fordítani, csak túl nagyok voltak a fogak nem fért be a bajom az volt hogy szerettem volna ma összerakni, de nem volt másik közép tömítésem, ezt meg pasztáztam és már összeragadt. de már széthúztam.... majd kész lesz valamikor
meg ám össze toltam a blokkot, új csapágyakkal, azt meg elfelejtettem kicserélni. nincs közép tömítésem és pasztáztam, tehát nem akarom megint szétbombázni
a simo s51 kuplung alatti csapágyat ki lehet venni blokkszéthúzás nélkül? én a közepét már kiszedtem tehát már csak a csapágy külső része van bent ötlet?
Persze, ha felül tovább forog, akkor értlemszerűen alul annál kicsit több vész el, ez rendszerint így van.
A könyok hoszsza normáűl űllapotban akkora, hogy amotor egyesben alapjáraton elviszi az utasát és ez egyszerűen hüyleség, nem traktor ez, hogy 2000 fordulaton lehessen hazsnálni:)
ezt az alsó teljesen értelmetlen nyomatéktartományt lehet valami értelmesebb sávba feljebbtolni a gyári könyök lerövidítésével.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy alapjáraton 1700 körül még nicsn erő, (de nem is kell, nem illik itt kínozni szerencsétlent.
Szebben is jár, ha nincs itt lent ennyi ereje) viszont 3000 től már hazsnálható teljesen.
Perzse ez a gyári alapsest amikominden tökéletes műszakilag, és minden gyári.
Heló! Még régen írta nekem Zoli bá, hogy 8-10cm könyökrövidítés 1000 fordulatot hoz a simsonnál. Akkor ezt hagytam, mert a nyomatékom sokat csökkent. Most már van miből veszíteni, valóban közel ennyivel tovább pörögne a gép?
Sziasztok olyan problémám lenne hogy egy schwalbenak szerintem túl sok levegő-benzin keverék távozik a LEVEGŐSZŰRŐ felé és sajnos nem tudom hogy merre induljak el a motor jár szépen jól gyorsít van alapjárat,stb stb de kb 4-5 km múlva már annyit kidolgoz a légszőrűbe illetve a karburátort a légszűrövél össze kötő gumiba hogy már ott is detonálgat és nem tudom hogy csak szimplán sok agyagot kaphate a vagy a kipufogó lehet rossz helyen és az tolja ki a sok anyagot
Az építő jellegű hozzáoszlásokért nagyon hálás lennék
pesten van valakinek jó állapotú 4es váltója?
olyan kellene aki el tudná hozni a csepeli hév vonalára
érdekelne még pár alkatrész ami az enduró kinézethez kell
kipufogó, hátsóteló, esetleg jó állapotú elsőteló is érdekelne vagy csak jó állapotban lévő teleszkópszárak
de csak olyan érdekelne aki el is tudná hozni (persze nem ingyen)
vagy kiskőrös környékén lakik oda el tudnék menni
esetleg még 51es tank is érdekelne, de olyan aminek makulátlan a belső része,
ilyen postázások nem érdekelnek
Buta kérdésem lenne. Egy 70 es almot henger almot 70 es hengerfejjel reszelésmentes 19 es bvf tirisztoros gyújtás nincs könnyű kuplung meg ilyek ez mennyit pöröghet?
azért kösz
De ezt legyértani hosszebb, mint szétszedni megint:)
a simo s51 kuplung alatti csapágyat ki lehet venni blokkszéthúzás nélkül? én a közepét már kiszedtem tehát már csak a csapágy külső része van bent ötlet?
A könyok hoszsza normáűl űllapotban akkora, hogy amotor egyesben alapjáraton elviszi az utasát és ez egyszerűen hüyleség, nem traktor ez, hogy 2000 fordulaton lehessen hazsnálni:)
ezt az alsó teljesen értelmetlen nyomatéktartományt lehet valami értelmesebb sávba feljebbtolni a gyári könyök lerövidítésével.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy alapjáraton 1700 körül még nicsn erő, (de nem is kell, nem illik itt kínozni szerencsétlent.
Szebben is jár, ha nincs itt lent ennyi ereje) viszont 3000 től már hazsnálható teljesen.
Perzse ez a gyári alapsest amikominden tökéletes műszakilag, és minden gyári.
Az építő jellegű hozzáoszlásokért nagyon hálás lennék
olyan kellene aki el tudná hozni a csepeli hév vonalára
érdekelne még pár alkatrész ami az enduró kinézethez kell
kipufogó, hátsóteló, esetleg jó állapotú elsőteló is érdekelne vagy csak jó állapotban lévő teleszkópszárak
de csak olyan érdekelne aki el is tudná hozni (persze nem ingyen)
vagy kiskőrös környékén lakik oda el tudnék menni
esetleg még 51es tank is érdekelne, de olyan aminek makulátlan a belső része,
ilyen postázások nem érdekelnek