Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi!
Rakj rá előre egy nagyobb lánckereket akkor ha hamar kiforog,olcsóbb mint egy 5. fokozat
Hello! egy fúrt 50es simóm van ami kb.50-60ccm között van 3 sebességes és nagyon pörög már 60 nál tök fölöslegesen szerintetek érdemes egy 5-nek megfelelő sebességfokozatot belerakni? elbírná-e és mennyivel lenne gyorsabb? :P :) előre is köszönöm
Kis hőértékű gyertyád van így hidegen könnyen melegen meg nehezebben indul vagyis hát nálam ez volt a gond amikor melegen nem indult vagy csak tolásra
Tessék a blokkelválasztó rajza és hogy hogyan készítsd el
Katt rá és lentebb van több rajz is
Blokkelválasztó link
lehet előgyújtás, kondenzátor vagy a szegéy keverék
Köszönöm a választ!
Valóban, magasabb fordulaton már egész jól megy és nem reagál késve.
Tudja valaki esetleg mitől lehet az, hogy melegen nehezen vagy olykor egyáltalán nem indul el a simo
hidegen nekem is szokta ezt csinálni
kicsit játszani kell a gázzal hogy ne áljon meg
én már álítottam rajta minden felé de most inkább nagyobb fordulaton megy jól
hidegen meg megtartom gázzal
valakinek van olyan blokkszéthúzó lemez rajza?
olyan ami nyomtatás után teljesen méretarányos
régen találtam ilyent de most hiába keresgélek
Sziasztok!
Új vagyok még itt a fórumon. Van egy Simson S51B-m. Most kezdtem el használni nem is olyan régen. Igazából járatós, mert úgy lett összerakatva új cuccokból. Még csak egy fél tank benzint fogyasztottam el vele. Érzem, hogy egyre jobban bekopik stb. Viszont amikor elindulok vele vagy pl. berakom hármasba, akkor azon sebesség alsó fordulatszámtartományában kicsit lassan reagál a gázadásra, úgymond bedadog (aztán elkapja és már egész jó megy ). Szerintetek karburátorprobléma lenne? Egyik ismerősöm szerint rossz a levegő-benzin keverési arány...
De egyébként mikor megindul, akkor már egész jó

Bocsi, hogy így elsőre sokat írtam, csak kíváncsi lennék a véleményetekre.
Tervezem, de egyelőre nem nagyon haladok vele, még kell sok pénz, és idő, hogy olyan legyen mint akarom.
A blokk az már nem sokára készen van 100%-ban úgy ahogy azt elképzeltem anno.
kozzee Amúgy lőhetnél valami videót a motorodról. Kíváncsi ennék milyen. Nézegettem a képeket a hengeredről elég jó. Érdekelne ,hogy muzsikál.
Köszönöm a kimerítő válaszokat. Csak azért kérdeztem mert találtam eladód és nem tudtam mi az.
Igen tudom, már mondtátok sokan. :)
Én is egy ilyen váltót csinálnék(lok) majd racéra ha úgy alakul az életem. :)
Racén az egyest csak egyetlen egyszer, az induláskor hasnyáljuk
Tegyük hozzá, hogy ennek az az előnye ,hogy zártabb a váltó, így nem esik akkorát váltásoknál a fordulat.
Persze 1esből (tulajdonképpen 2-esből) való elindulás kicsit nehézkesebb de, utána nincs nagy fordulatszám esés váltásoknál.

Ja és ha valaki megcsinálja az lemondhat a berúgókarról. :)
Mert már csak betolással fog indulni. Ugyanis nem jó hozzá a régi berúgó fogaskerék. :)
Az első 3 fokozat, a 4 sebis 2. 3. 4. fokozata, és 4.-nek van betéve egy hosszabb áttétel. (ez így egy 1. fokozat nélküli 5 sebis váltó:))
Lenne egy kérdésem, Mit jelent az ,hogy 2-esből indított 4-es?
http://simson.hu/index.php?mit... tessék itt van 3000-é a karbi ilyen hozzá a gyári karbi.
Hát haver, neked sem a szomszédod tapló
MONDOM 3k !max
Melyik szót nem érted ebből ?
Sziasztok még mindig eladó áron alul friss festéssel,felújítva
http://www.kepesmotor.hu/simso...
De te mindig azt mondod, hogy az utángyártott karburátorok nem jók. Vagy ez nem az?
HAt rugóért akciós a vatta nyú a futárnál