Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári az milyen anyag? Jól gondolom, sejtem, hogy edzett acél lemez? Vagy valami nagyon jó anyag?
Csak mert amit egyszer vettem (egy darab bolti lamellát, mondván majd jó lesz az 5 lamellásításhoz..) az olyan plé, fos szar anyagból volt, hogy valami hihetetlen.
Konkrétan tök könnyedén lehetett hajlítgatni.. puha volt... mint a vaj.
Szóval 4be hajtogattam és bedobtam a kukába. :)
Ha emlékeim nem csalnak akkor a gyári az igen rugalmas, acélszerű kemény minőségi anyag.
mit csináljak ha nem emel ki a kuplung? mit kell piszkálni?
igazából a gyári fémlamella úgy szokott tönkremenni, hogy velefolyik a víz, és berozsdál, mert olaj nincs a blokkban, továbbá foylamatosan csúszik a puklung:)

Más esetben nemigen tud elkopni
nyócvan, hogy rothadna megfele
Éppen a minap futottam bele sima (tehát nem 80w90) 8w-s olajba.
be kellene próbálni
Váltóhoz való, olajfürdős kuplunghoz való hajtóműolaj kell bele.
Valami minőségi.
Felvettél? Nekem nem írt semmit se ..
10W40 az nem motorolaj?
Abból asszem van itthol OMW Bixxol :D
Ja am akarok kérdezni valamit
de nem vagy msn en vagy már nem vagyok az ismerősöd mert nekem te fent vagy de nem szoktál fent lenni akk vagy letöröltél vagy nemtom de most felvettelek még1x
Kevés esély van rá, hogy a fémlamella miatt csússzon.
A bakelit az hamarabb kopik el.
Amúgy sokszor a csúszást a bakelit lamellák cseréjével és jó olaj (nem 80W90, hanem 10W40) betöltésével meg lehet oldani.
Én anno bakelit lamellákat cseréltem és megoldódott a probléma.
Hát boltit raktam bele de csak azért mert már nagyon szar volt a kuplung és azt mondták hogy csúszhat a fémlamella miatt is de ha tényleg annyira elnyűhetetlen akkor visszarakom a gyárit.
Kár volt kicserélni a fémlamellákat.. (már ha bolti utángyártottat tettél be) :)
Anyagában "picit" különbözik a gyári és az utángyártott.

Hogy is fogalmazzak... úgy a téli betonkemény kutyaszarhoz és a híg nyári foshoz tudnám őket hasonlítani. :)

Az utángyártott az konkrétan szar, puha mint a vaj, nem tudom milyen lemezből készülhetett, de motorba (sőt még motorboltba) sem tenném. Talán mutatóba ki ,hogy " Ilyet NE tessenek vásárolni! ". :)

A gyári meg elnyűhetetlen darab, ha nem baszták szét a kuplungot, meg nem voltak "állatok" akik garázdálkodtak a blokk környékén akkor annak jónak KELL lennie. :)
Persze ha valami oknál fogva esetlegesen gyárit cseréltél gyárira (bár nem értem minek, mert javarészt nem elromlandó dolog ez), akkor nem szóltam. :)
Szia
Természetesen ki pucoltam a karbit és próbáltam rajta állítani.De nem lett jó.Közbe lehúztam a hengert és elvittem furatni.A gyűrűk olyan vékonyak voltak mint a papír.Az biztos gond volt.A vááltonál meg megnézem mi lehet a gond a kapcsoló mechanikával.Elég lehúzni a váltó felőli részt vagy szét kell húzni a blokkot hozzá?
Köszönöm a segítséged.
Ui:
Ja és a gyújtás tökéletesen be van állítva és új megszakító kalapácsot is tettem bele.
Üdv.!
Már megcsináltam van egy sokkal egyszerűbb megoldás
fogod a nyomósapkát megfordítod és felcsavarozod beteszed a seeger gyűrűt és kész is :)
Videó róla:
http://youtu.be/I_wewpEdo0Y
oké, te tudod.
Persze, neked mint kupásnak ott uygan úgy szavazati jogod van, mint bárkinek.
Fogod a kuplungköteget, összerakod, rugó, lamella, lemez, lamella stb. Fogod a kezedben, úgy hogy a tányérrugó felül legyen. Látod ott a kuplungagy pereme. Azt feltámasztod a satu egyik pofáján, majd fogsz 2 db ugyan akkor csövet, pl.: kipufogó könyökből maradt csőből vágtam én le. Azt beilleszted, a hátsó vastag lemez két szélére egymással szembe, úgy hogy ne essen ki a satuból. Ha benn van, elkezded összehúzatni a satut, és látni fogod, hogy rá tudod tenni a zégert. Remélem érthető voltam.
Hát akkor a másik egyszerűbb lehetőséget választanám :D:D
Semmit! A kuplungagyat támaszd fel a rugó felől egy satu egyik pofáján, majd a nyomólamellát két oldalról támaszd meg 1-1 pl.: fakockával a másik pofáján, majd nyomd össze a satuval és máris be tudok akasztani a zégert. Ha nem volt világos, megfogalmazom máshogy :)
Sziasztok
Olyan gondom van hogy szétszedtem a kuplungom hogy kicseréljem a lamellákat és a fémlamellákat a nyomólamella maradt a gyári de amikor raknám össze a seeger gyűrűt nem tudom belerakni mert nincs elég hely a tányér rugó az össze van húzva a csavarokkal de így se fér bele a seeger gyűrű.
Mit ronthattam el?
Köszi a választ. Olvasgattam már a forumotokat csak nem reggeltem, de követem az eseményeket :) Megnéztem az onboard-ot elég ilyesztő volt a régi aszfalt.
Üdv. ismét az uraknak!

Ismerősöm szólt, hogy szüksége lenne egy egyben lévő 51-es blokkra, lehetőleg 60-asra vagy 70-esre. Valamint egy 51-es hengerre is. Ha bárkinek van eladó motyója az kérem szóljon.

tel.: 30/5784116
e-mail: laosmg@citromail.hu

Köszönöm előre is, jó szelet!
Kb ez lesz a nyomvonal gondolom a z aszfaltot éppen tavaly cserélték le, azt nemtom, hogy mindenhol, de nagyrészt igen, leglábbis ezt ígérték.
Szasz!
A fórumunkra betettem párszáz:) hsz.szel korábban egy fedélzeti kamerás videlót.

Amúgy sem volna baj, ha néha benéznétek Robertóval a fórumra, mert ott szoktunk a versenyek dolgain rágódni.
legalábbis a mezőny 90 széázaléka oda jár
http://simsonosok.hu/Main.acti...
(vagyishogy ide:)
Hello mindenki. Valakinek van információja a Bábolnai versenypálya hosszáról? Köszike
Szia,a karbit próbáltad már kitakarítani ? Lehet hogy csak eldugult,ha nehezen veszi a 3. 4. fokozatot az elég sok minden miatt lehet,a váltódob kotyog tengelyirányba vagy esetleg emiatt ledobta a zégergyűrűt,vagy kopott a váltódob,vagy a léptetővilla van megkopva,nézd át ezeket a dolgokat szerintem.Esetleg a gyújtást is megnézheted ha megszakítós gyújtásod van,hogy jókor nyit e a megszak.