Nem értelek téged...
Ha elkopott a régi henger dugó páros.. és fúrás érett, fel kell újítani.. Akkor mi a fenéért próbálgatjátok a dugót meg az azt a szerencsétlen gyűrűt?
Ebben meg mondanád mi a logika?
Úgy vélem logikusan az következne ,hogy ha már fúrni kell a hengert akkor megveszem hozzá a következő túl méretű dugót és felfúratom, majd beleteszem az előzőleg vásárolt dugót amihez illesztették fúráskor azt a szerencsétlen hengert.
Ha meg használt szar kopott a henger akkor ami dugó bele az NEM BELE VALÓ! Ugyanis nincs hozzáillesztve, nincs hozzákopva a dugattyú, stb.
Megfúratni csak úgy meg nem szokták, mert valamihez KELL illeszteni a henger furatát. Jelen estben mint mindig az új dugattyúhoz.
Kérdezem én.., tudod mi a különbség egy Nikasilos és egy perselyes henger között?
Mert ha tudod, akkor rájössz mire próbáltam rávilágítani az előbbi mondandómmal. Ha viszont nem, akkor igen szomorú, hogy nem vagy tisztában azzal, hogy egy perselyes hengerbe hogy illik és KELL beszerelni egy új dugattyút.
Mellesleg ha sima bilivas gyűrűt vesszük alapul akkor lehet azzal nem igen foglalkoznak, de szerintem ha keystone gyűrűkről van szó, akkor azt kénytelenek lennék vissza venni ugyan úgy a dugóval együtt.
Sziasztok!
Egy kis tanácsot szeretnék kérni.4 sebességges simsonal az lenne a hiba,hogy nehezen indul(legalább is rugásra),van amikor indul rugásra,van amikor rugdoshatom de nem indul.Mi lehet vele szerintetek?Meg kellene fúrni?Vagy karburátort kellene cserélni?(kissúberes)A gyújtás jó mert szép őzbarnára ki van égve a gyertya.
Ja és nem akarja bevenni a 3. és a 4.et.De ha tengely írányba meglököm a berugókart akkor be szokta venni.Azt be lehet állítani?Vagy mit kellene cserélni,hogy normálisan működjön?
Remélem tud valaki érdemleges választ adni.
Előre is köszönöm.
Üdv.!
Visszaviszed a dugót a gyűrőket meg hagyd azokkal nem szeretnek foglalkozni és kicserélteted nagyobbra majd veszel gyűrűt és ott mindjárt a bolt belepróbálod a hengerbe. Gyűrűt dugót mindig úgy veszek hogy bele próbálom a hengerbe a helyszínen.
Nem akarlak elkeseríteni de ha új dugót veszel vele akkor a hengert fúni kell.. tehát mindenképpen nagyobb dugó kell bele mint ami benne volt.
Bár most nem tudhatom ,hogy te a fúrást kivel oldod meg, egyénileg valakivel..
Csak mert nem lenne épp logikus ha vennél egy dugót és utána vissza vinnéd a motorboltba fúratni a hengert a dugóhoz amit előzőleg megvettél. :)
(mondjuk én ha neked lennék felkeresnék egy rendes hengerfúrós szakit, pl Szalkai Tibort.)
A te esetedbe vissza kel vinni a dugót és kérni kell egy nagyobbat, (a mostani hengerfuratodnál egy túl mérettel nagyobbat, 0,25mm)
Persze ha csak egy frissítő fúrás kell csak neki, de ezt egy rendes fúrós ember megmondná, és meg is csinálná szépen. :)
szerintem a dugó és a gyűrű is sokkal kisebb mert ha csak a gyűrűt simán beteszem a hengerbe kb 3-4 mm-es a hézagom vagy én vagyok hülye vagy a boltos nem ismeri a tolómerőt de az a legnagyobb bajom hogy semmi szaki nincs a környékemen aki le tudná normálisan mérni és adni hozzá való cuccot....
Hát ha összerakod akkor összekel érnie de ehhez persze össze kell nyomni a dugón van 2 stift ott kell összenyomni.
Nagyon nem tom elmagyarázni inkább csak gyakorlatba megy :D
Sziasztok azt hiszem át lettem kicsit b@szva meg tudnátok mondani kb mekkora hézagnak kellene lennie a gyűrű két vége között ha beteszem a hengerbe? Mert azt hiszem hogy nem jó dugó gyűrű párost adtak a boltban
Én sajnos igen nem is egyszer. Sajnos ez van utána jöhet a reszelgetés. De nem volt egyszerű rájönni hogy mi is a probléma okozója kb 2 hétig agyaltunk rajta.
Sikeresen előrébb jár az agyam mint az ujjaim.
Ha elkopott a régi henger dugó páros.. és fúrás érett, fel kell újítani.. Akkor mi a fenéért próbálgatjátok a dugót meg az azt a szerencsétlen gyűrűt?
Ebben meg mondanád mi a logika?
Úgy vélem logikusan az következne ,hogy ha már fúrni kell a hengert akkor megveszem hozzá a következő túl méretű dugót és felfúratom, majd beleteszem az előzőleg vásárolt dugót amihez illesztették fúráskor azt a szerencsétlen hengert.
Ha meg használt szar kopott a henger akkor ami dugó bele az NEM BELE VALÓ! Ugyanis nincs hozzáillesztve, nincs hozzákopva a dugattyú, stb.
Megfúratni csak úgy meg nem szokták, mert valamihez KELL illeszteni a henger furatát. Jelen estben mint mindig az új dugattyúhoz.
Kérdezem én.., tudod mi a különbség egy Nikasilos és egy perselyes henger között?
Mert ha tudod, akkor rájössz mire próbáltam rávilágítani az előbbi mondandómmal. Ha viszont nem, akkor igen szomorú, hogy nem vagy tisztában azzal, hogy egy perselyes hengerbe hogy illik és KELL beszerelni egy új dugattyút.
Mellesleg ha sima bilivas gyűrűt vesszük alapul akkor lehet azzal nem igen foglalkoznak, de szerintem ha keystone gyűrűkről van szó, akkor azt kénytelenek lennék vissza venni ugyan úgy a dugóval együtt.
Egy kis tanácsot szeretnék kérni.4 sebességges simsonal az lenne a hiba,hogy nehezen indul(legalább is rugásra),van amikor indul rugásra,van amikor rugdoshatom de nem indul.Mi lehet vele szerintetek?Meg kellene fúrni?Vagy karburátort kellene cserélni?(kissúberes)A gyújtás jó mert szép őzbarnára ki van égve a gyertya.
Ja és nem akarja bevenni a 3. és a 4.et.De ha tengely írányba meglököm a berugókart akkor be szokta venni.Azt be lehet állítani?Vagy mit kellene cserélni,hogy normálisan működjön?
Remélem tud valaki érdemleges választ adni.
Előre is köszönöm.
Üdv.!
Bár most nem tudhatom ,hogy te a fúrást kivel oldod meg, egyénileg valakivel..
Csak mert nem lenne épp logikus ha vennél egy dugót és utána vissza vinnéd a motorboltba fúratni a hengert a dugóhoz amit előzőleg megvettél. :)
(mondjuk én ha neked lennék felkeresnék egy rendes hengerfúrós szakit, pl Szalkai Tibort.)
A te esetedbe vissza kel vinni a dugót és kérni kell egy nagyobbat, (a mostani hengerfuratodnál egy túl mérettel nagyobbat, 0,25mm)
Persze ha csak egy frissítő fúrás kell csak neki, de ezt egy rendes fúrós ember megmondná, és meg is csinálná szépen. :)
Nem más megoldás kell a kettőre. :)
Ha utóbbi akkor nagyobb méretű dugó és ahhoz fúrni/hónolni a hengert.
Az előbbinél meg egy gyűrűcserével megoldható a nagy probléma.
Nagyon nem tom elmagyarázni inkább csak gyakorlatba megy :D
Nesze neked motorfelújítás kereshetem meg a régit...
1-kérdés!
Az 51-es simson első teleszkópjaiba, mien és mennyi olaj kéne?