A lamellákat annyira pontosra akarják csinálni hogy nem lesz az :) ami a kuplungkosárba becsúszó részt illeti. Azok annyira pontosan vastagok hogy szorulnak. Legalábbis volt már ilyen problémánk párszor az utángyári lamellákkal.
Hát nem tudom majd lesz valahogy....
Köszönöm a válaszodat!
Ha esetleg valakinek lenne ilyen régi 2 tekercses fesz.szablya el fekvőben lehet hogy vevő lennék rá.
Igazából el is tartott egy ideig míg meghozták, de rá van írva hogy 6V-os.Nem tudom mi lesz mert igazából én is szabadkoztam először de úgy állitoták hogy ez bele való.......
Az elba egy elektronika, aminek tápfesz kell a műkszéséhez.
Én még nem találkoztam 6 voltos elbával.
A 6 voltos akku mellett,meg nem fog műkszeni a 12 voltos elba.
Üdv mindenkinek!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy van egy 6 voltos tirisztoros gyújtású Simsonom de gyárilag a régi két tekercses fesz.szabályzós.
Én vettem bele egy Elbát sokáig úgy voltam hogy lehet hogy nem lehet be kötni ám ma sikerült minden a helyén jó is lenne de a 31B pontja ami ugyebár a test lenne ha rá kötöm testre el veszi a gyújtást alapjáraton jár jól oda húzok és csak hörög de viszont a töltés el indul rendesen. Ha pedig nem testelem le akkor jár rendesen és egy minimális töltése van de az szinte jelentéktelen.
Most ezt a jelenséget nem igazán értem mert szerintem teljesen értelemszerűen csinálom és jó is lenne mert menne a töltés de a gyújtás megszűnik.
Ha valakinek van ilyen téren tapasztalata és megosztaná velem azt megkösszöném.
Ma lehúztam a hengert, mondom megnézem tett e benn valami kárt ez a csörömpölés. A henger fala tökéletes, dugattyú teteje ép, hengerfej préssáv és égéstér része olyan amilyen eddig volt. Saját magam vágtam bele tömítést, ami kb. 3x vastagabb mint a gyári. A motort megpróbáltam a gyári szűrőjével is, ugyan az a jelenség. Az is furcsa, hogy csak 3. és 4. fokozatban ciripel be. A dugattyú most nem teljesen jön fel a hengerben, van még kb. 0.5mm. Így is csinálja. Csak egy bizonyos fordulaton műveli ezt a motor, majd nem is akar nagyon onnantól gyorsulni.
Nézd meg, a bowden jó helyen van-e levezetve a blokkhoz. Ha nem emel ki (és minden jól van összerakva) a blokkon a középső kis kupak kicsavarása után tudod a holtjátékot állítani. Ha nem húz vissza ott komolyabb bajok lehetnek... Ez lehet összefüggésben a többi gonddal is.
üdv
egy kérdés...
sok féle dolgot hallottam olvastam már a gyári fötengely beparafázásárol...
valaki azt mondja h nagyon jo valaki h nagyon szar melegedik kiegyensulyozatlanabb a fötengekly..stb...ismeröseim között 3an állitják h nagyon jo...sokat dob,,,ű
kérdés h megéri beparafázni?
(nekem 50/4 membranos henger üzemel a simon,...)
elöre is kösz
faszán bedagadt semmi füst nem jött ki mellette