Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem kávéfőző gumi volt mindig benne
faszán bedagadt semmi füst nem jött ki mellette
Vagy 3 felömlőssé alakítását :)
Sziasztok!az lenne a kérdésem ki tudna elvállalni egy s50-es hengert!63 4 felömlővé alakítását?És hogy nagyjából mennyibe lenne ez nekem?
Az hőálló?
Bemész egy víz fűtés szerelvény boltba és kérsz egy 63-as gumigyűrűt PVC csőhöz. ne ajakosat kérjél hanem a régi fajtát a hengereset.
és nem baj? :D
nekem is jön ott:D
A lamellákat annyira pontosra akarják csinálni hogy nem lesz az :) ami a kuplungkosárba becsúszó részt illeti. Azok annyira pontosan vastagok hogy szorulnak. Legalábbis volt már ilyen problémánk párszor az utángyári lamellákkal.
Szart se ér én is megcsináltam nem volt jó.
boxerhang
igen ha tekerem érzem h állítom de amint kikéne emelnie beton kemény lesz.
Mi a neve? Mit mondjak a néninek a motorosboltban, mit adjon?
Nincs!
Vettem egy tömítés készletet abba van olyan?
http://kinaimotoralkatresz.hu/...
Kösz, majd lehet élek vele.
Nincs ott/ tönkrement, a gumitömítés.
Az miért van, hogy a kipufogógáz jön az illesztésnél?

Hát nem tudom majd lesz valahogy....
Köszönöm a válaszodat!
Ha esetleg valakinek lenne ilyen régi 2 tekercses fesz.szablya el fekvőben lehet hogy vevő lennék rá.
Gyári 6 voltos elba biztosan nem létezett, hogy a kínaiak mit fundáltak ki, ahhoz nem tudok hozzászólni.
Igazából el is tartott egy ideig míg meghozták, de rá van írva hogy 6V-os.Nem tudom mi lesz mert igazából én is szabadkoztam először de úgy állitoták hogy ez bele való.......
Az elba egy elektronika, aminek tápfesz kell a műkszéséhez.
Én még nem találkoztam 6 voltos elbával.
A 6 voltos akku mellett,meg nem fog műkszeni a 12 voltos elba.
Üdv mindenkinek!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy van egy 6 voltos tirisztoros gyújtású Simsonom de gyárilag a régi két tekercses fesz.szabályzós.
Én vettem bele egy Elbát sokáig úgy voltam hogy lehet hogy nem lehet be kötni ám ma sikerült minden a helyén jó is lenne de a 31B pontja ami ugyebár a test lenne ha rá kötöm testre el veszi a gyújtást alapjáraton jár jól oda húzok és csak hörög de viszont a töltés el indul rendesen. Ha pedig nem testelem le akkor jár rendesen és egy minimális töltése van de az szinte jelentéktelen.
Most ezt a jelenséget nem igazán értem mert szerintem teljesen értelemszerűen csinálom és jó is lenne mert menne a töltés de a gyújtás megszűnik.
Ha valakinek van ilyen téren tapasztalata és megosztaná velem azt megkösszöném.
Ma lehúztam a hengert, mondom megnézem tett e benn valami kárt ez a csörömpölés. A henger fala tökéletes, dugattyú teteje ép, hengerfej préssáv és égéstér része olyan amilyen eddig volt. Saját magam vágtam bele tömítést, ami kb. 3x vastagabb mint a gyári. A motort megpróbáltam a gyári szűrőjével is, ugyan az a jelenség. Az is furcsa, hogy csak 3. és 4. fokozatban ciripel be. A dugattyú most nem teljesen jön fel a hengerben, van még kb. 0.5mm. Így is csinálja. Csak egy bizonyos fordulaton műveli ezt a motor, majd nem is akar nagyon onnantól gyorsulni.
Nézd meg, a bowden jó helyen van-e levezetve a blokkhoz. Ha nem emel ki (és minden jól van összerakva) a blokkon a középső kis kupak kicsavarása után tudod a holtjátékot állítani. Ha nem húz vissza ott komolyabb bajok lehetnek... Ez lehet összefüggésben a többi gonddal is.
üdv
egy kérdés...
sok féle dolgot hallottam olvastam már a gyári fötengely beparafázásárol...
valaki azt mondja h nagyon jo valaki h nagyon szar melegedik kiegyensulyozatlanabb a fötengekly..stb...ismeröseim között 3an állitják h nagyon jo...sokat dob,,,ű
kérdés h megéri beparafázni?
(nekem 50/4 membranos henger üzemel a simon,...)
elöre is kösz
Eladó
4 db index 2db tartoval 3000
2 db hátsóteló 3000
2 db fékdob pofákkal 2000
1 db légszűrődoboz 3000