hello,
mivan akkor a kuplungommal ha nehezen lehet behúzni a kart és nem emel ki,pedig uj lamellák vannak benne,és nem is huzza vissz a rugó vagy mi bár az lehet cs ak öreg bár nem hiszem.
Szerintem ha ezt a gyertyát beleteszed a simóba minimum jukat fog ütni a dugattyún az elektróra az első rárúgásnál Ha jól veszem le a képből ez hosszúmenetes tehát eleve nemjó bele..
Kereskedők, jobb esetben kereskedelmi végzettséggel, rosszab esetben kényszervállalkozók.
Vígan tartanak alkalmatlan alkatrészeket, nem hőálló szimmeringet , nem hajtórúdszembe valaó gagyi görgőket,például.
A leg szebb, hogy egyes nagykerekeben az eredetileg kicentrírozott főtengelyeket ÖMLESZTVE csomagolás nélkül tárolják, és nem nagyon hisszem, hogy a kb 50 literes dobozba egyesével teszik bele óvatosan... Nyilván beleszórja a paraszt 1 méterről.
Akedvenvcem az a sztori, amikor főcihézagoló lemezt szerettünk volna venni.
A csávókám váltig álíltotta, hogy oylan nicns a simsonban, és hogy ő már 25 éve árul simson alkatrészeket, sé ne akarajm neki megmagyarázni....
Amikor kértem egy rajzot, és ráémutattam, hogy miről bezsélek, kategorikusan közölte, hogy az hüyleség, nem kell oda:)
Nem váletlen, hogy 10 ből 11 Simson csörög zörög csattog villog felújítás után is.
A vicc hogy a helyi motoros boltban, 6-os NGK-t ajánl a boltos, szériába, és nem lehet meggyőzni, alig akart nekem 9-est rendelni, hiába mondtam hogy nekem az kell!
Még az jutott eszembe, hogy előfordulhat, hogy egyszerűen a présmagasság kicsi, iylenkor is keméynen jár, ha 2 tizeddel egemeled és abbahagyja, az volt a baja.
Ha ténylegesen detonálgat az látszik a dugón meg a fejen,és hallatszik, keméynen jár,és teljesítményre csörömpöl is.
Ezt okozhatja számtalan dolog, alkalatlan kipu, keveselés, rossz alakú hfej, sok előgyújtás falsolás stb.
Race motorba 280as isolatort vagy 10 es ngk gyertyát tolunk
HA maga a gyertya detonáltatja a motort, és más baja aTÉNYLEG nincs, akkor vagy tökre kifehéredik az elektróda, vagy le is olvad.
Tapasztalataim szerint a 8as ngk még szériába is kicsinyke.
Nekem a 9est a race úgy olvasztotta le mint a xart pedig nem detonált foylamatosan.
Mezei isolatorral meg tökéletes volt:)
Mostanában lehet kapni 280as isolatort, eddig egy racét ment iylen nem tűnt nagyon szarnak.
Igen már kicsit fáradt az agyam,reggeltől motort raktam össze,és nem tudom elhozni a 7végén az új motoromat:S így kicsit kijött a fogyatékosság:DHa érdekel esetleg 1 felújított simson heves megyében 65ezerért pár cuccal akkor tudjátok,hogy ittvagyok:D majd a hirdetést is megújítom,mert zsír új fényezés lett és kicsit rendbe lett szedve a csodaszarvas:D
Hello.érdekelne 1 kerék:D ha eladó :D nem nekem kéne haveromnak kiszakad a kerék a simo alól:D azt mondta még a mult7en h szerezzek,szal ha eladó 1 kerekecske akkor kíváncsi lennék az áracskájára Xd Illetve gondolom ez postai úton nem megoldható így ha nincs kitöltve az adatlapod (nem tudom) akkor 1 telep ülés névre is kíváncsi lennék.
Köszi!
Zoli! Ti verseny simsonokba milyen gyertyát használtok? Múltkor megoldódott a detonálásom, egy NGK B9HS gyertyával. Akkor még pulóverben motorozós idő volt. Most ebben a melegben megint elkezdte. A motor kb. 8000-et forog, tehát nincs kihegyezve. Azóte nem állítottam rajta semmit. Mit javasolsz?
elnézést, nem, csak gyorsba összedobunk egy szériaközeli 70es versenyrecegét, azt akartam megmutatni mim van hozzá felesleges, és nem tudtam honnan linkelni a képet az oldalunkra, mert a fotoizé megint meg van halva.
Helló! Eladó egy s51 n típusú simsonom pöcre indul hidegen melegen felújítás után van erős blokkal új első gumival és újszerű hátsóval kérésre képet küldök gyere el és próbáld ki itt Sárospatakon nem fogsz benne csalódni :) i.á.: 50 ezer tel.:06 20 317 1788 e-mail:adi.ladavfts@freemail.hu
mivan akkor a kuplungommal ha nehezen lehet behúzni a kart és nem emel ki,pedig uj lamellák vannak benne,és nem is huzza vissz a rugó vagy mi bár az lehet cs ak öreg bár nem hiszem.