Utcabeli srác sztorija sokadszorra.
Én hülye vagyok, nehogy már az audis szimering, mivel hát az minőség, ne bírja ki az rx125-be. Hiszen ott is motorba van.
Csak nem éppen 2t főtengely van az audikba.
4 km-t bírt ki és olyan főtengelyszimeringes volt, mint elötte soha. :)
A másik kedvencem... hülye vagyok, nehogy már úgy találták ki a robogó fékrendszerét, hogy a légtelenítéshez le kelljen szedni a nyerget. :) Nyilván ha megemelték volna a seggét nem lett volna muszáj, de azért fél nap kínlódás után megpróbálták :) Azóta is emlegetem nekik a dolgot :)
Ott komoly problémák lehettek. A láncfeszítő NEM vehet fel terhet. Az a beállításhoz szükséges, mikor kilazítod a tengelyt.
Amennyiben meg van húzva rendesen, illetve felfekszik, akkor a felfekvő felületek súrlódása miatt ott kellene maradnia és egyátalán nem szabadna terhelnie a láncfeszítőt.
Menet közben elvágnánk a láncfeszítőmet, akkor az idők végezetéig ott maradna a helyén a tengelyem, max a kopás miatt kényszerülnék állítani.
Ne már lazított tengelynél ne lehessen vele hátrahúzni a kereket.
Amire egyébként tippelni merek az az, hogy vettél egy kutyaszart érő hátsó lánckereket, ami olyan tojásalakú, hogy egy maróst megkérnél, hogy fogazzon neked olyan oválisat elküldene a francba mert képtelen rá, aztán úgy befeszül bizonyos állásoknál a lánckereked, hogy már a blokk szilentet sem tudja odébb csavarni, engednie kell valaminek c. történet alapján ránt egyet a tengelyen, aztán máris szakad. Vagy valami ilyesmi.
viton mit jelent?
felénk van ilyen himihumi kinézetű huber(t?) márkájú meg valami német kék szinű (nem moped 91es német minőség) porvédős
az a kék elég jó szokott lenni olyan 400-800ft árfekvésű
Hát igen, azok eredeti állapotukban hazsnálhatatlanok.
Hazaviszed, a menetes szárat rendesen ráhegeszted, így indul.
Érdemes a tengelyanya és a láncfeszítő lemez közé halványan bezsírozott alátétet tenni, akkor nem szkad el az anya meghúzássakor.
(gyárialg ez nincs, de szerintem nem árt)
köszönöm. Eddig 1,8-ra állítottam. De egy kis kérdés még azon a lendkeréken ilyen trapéz szerű a kitörés annak a közepéhez kell állítani vagy a széléhez képest az 1,5 öt?
helló 70 es henger és hengerfej almot bolti után gyári minden ami csak számít:) ehhez van egy tirisztoros gyújtás. Az lenne a kérdés mekkora az előgyújtás ehhez így?
Szevasztok!
Van egy pár gyári hátsó Simson teleszkópom, és egy pár állítható hátsó teleszkóp, mindkettő jó állapotú. Ha valakit érdekel rakok fel képet
Sziasztok!HENGERFÚRÁS AKCIÓ!
Hihetetlen áron már csak 5 napig Főleg Szolnok-békés megyeieknek, Hengerfúrás+honolás, dugattyúval, gyűrűvel, csapszeggel, 1900 ft /db.. Az akció sajna csak simson s51 hengerre vonatkozik..Postaázás is lehet + postaköltségért.. Egyébként Mezőtúr-ra kell elhozni, vagy eljuttatni a hengert.. Még annyit hogy ez az akciós dugattyú indiai..(Pontos precíz gépműhelyi munka) Keressetek:06309108277
Én hülye vagyok, nehogy már az audis szimering, mivel hát az minőség, ne bírja ki az rx125-be. Hiszen ott is motorba van.
Csak nem éppen 2t főtengely van az audikba.
4 km-t bírt ki és olyan főtengelyszimeringes volt, mint elötte soha. :)
A másik kedvencem... hülye vagyok, nehogy már úgy találták ki a robogó fékrendszerét, hogy a légtelenítéshez le kelljen szedni a nyerget. :) Nyilván ha megemelték volna a seggét nem lett volna muszáj, de azért fél nap kínlódás után megpróbálták :) Azóta is emlegetem nekik a dolgot :)