A láncot azért dobálhatja, mert nincsenek síkban a lánckerekek. Pl nincs meghúzva a hátsó kerék, ezért elmozdul a kerék, ferdén áll és lefordul a lánc. A spanolót is eltöri emiatt. Nem arra van az, hogy megtartsa a kereket, fontos jól meghúzni!
Milyen gyertyát használsz? Nekem a 9-s NGK-val elgyengül melegen, míg másikkal nem annyira. Csak az a baj mindegyikkel becsörög, de már rajta vagyok a témán!
Szia a motorod mikor lett megfúrva?
Mert lehet azért van ez az elgyengülésed mert a dugó kicsi a dugóba!
ha felmelegszik tágul a henger és elmegy a kompressziód!
Vagy lehet csak a gyűrűk gyengék!
Szia! Sajnos nem tudok a kérdésedre válaszolni, de régebben írtad, hogy kisebb húzatás után a motorod elgyengül meg hogy csörög meg minden baja lesz míg meleg. Ezen tudtál valahogy segíteni?
Sziasztok,sajnos van egy kis gond a simommal.
Kb 2-3 napja löki folyton lefele a láncot, eltépett 4 spanolót is már,lánc lánckerék 70-80%-os kb,mindig a lengővilla felé löki le a láncot,megyek vele 50-100 métert és már löki is akár mit csinálok vele lelöki,az egyik ismerősöm szerint ez azért van mert a blokk meg van ereszkedve előre,nem úgy áll mint kellene valószinüleg szilentet kellene cserélnem,bár ez elég régóta ilyen,nem hiszem hogy e miatt lökné,illetve hiába precizen spanolom ki a láncra mikor ránézek,nem egyenesen fut,a lánc nincs elcsavarodva,szóval nem értem,jó lenne minél hamarabb megcsinálnom,mert ezzel járok futárkodni,remélem tud valaki segíteni,köszönöm!
Hát akkor az a része jó!
Kondenzátort tekercset, kicseréled!
Úszószintet feljebb veszed!
Megnézed hogy jó-e a lendkerék mágnese!
Meg szerintem egy gyertyát is megpróbálhatnál!
Ja még annyit, hogy a szintet ha állítom, ugyan azt érem el vele, mintha nagyon fúvókát adnék neki nem? Tetőn több benzint juttatok a hengerbe. Jól mondom nem?
Eléteszel egy csavarhúzót éhs megnézed hogy fogja-e!
De szerintem állítsd nagyobbra az úszószintet!
Ha nemjó akkor a tűszelepet is megnézném hogy nem-e akad fennt!
Köszi a segítséget, ebből párat kizárnék. Úszószint a pöcök alatt van 0.5-1mm-el, de próbáltam 85-ös fúvókával is (helyzet ugyan az). Másik gyertyával is próbáltam, igaz valamivel alacsonyabb hőértékűvel. Másik porlasztót megpróbálom nemsokára, gyújtótekercset is ha nem jön be. Lendkerék mágnesei szerintem jók! Azt mivel tudom ellenőrizni?
Jobban jársz ha veszel egy 125-ös vagy 150-es etz-t!
Ugyanannyiba sőt kevesebbe kerül!
Megbízthatóbb!
És szerintem teljesítményre meg ugyan ojan mint egy 70-es vagy nagyobb simson!
Vagy ha mindennképp simsont akarsz vegyél egy gyárit és csináltasd meg!
Mert ha veszel egy ojat amit már megfúrtak meg szétreszeltek, akkor az lehet hogy nembírja semeddig!
Szerintem próbáld meg egy donor porlasztóval ami tuti hogy jó!
Azon kívül lehet még alacsony úszószint is!
ezek után próbáld meg egy másik gyujtótekercsel!
Nézd meg hogy mindeggyik mágnes jó-e a lendkerékben!
Vegyél egy gyertyát ami nem NGK!
Vegyél egy magnetti marellit!
600-forintért vettem és sose volt vele probléma!
Izolátort ilyesmit hagyd a fenébe!
kezdetnek elég ennyi is!
Kellet nekem a napon vezetékelni!
Szerintem iktass be egy hengerfúrást új dugóval!
Megéri szerintem!
"dugó a dugóba" ? inkább a hengerben
Mert lehet azért van ez az elgyengülésed mert a dugó kicsi a dugóba!
ha felmelegszik tágul a henger és elmegy a kompressziód!
Vagy lehet csak a gyűrűk gyengék!
Általában az ameik a megszakító alatt van!
Kb 2-3 napja löki folyton lefele a láncot, eltépett 4 spanolót is már,lánc lánckerék 70-80%-os kb,mindig a lengővilla felé löki le a láncot,megyek vele 50-100 métert és már löki is akár mit csinálok vele lelöki,az egyik ismerősöm szerint ez azért van mert a blokk meg van ereszkedve előre,nem úgy áll mint kellene valószinüleg szilentet kellene cserélnem,bár ez elég régóta ilyen,nem hiszem hogy e miatt lökné,illetve hiába precizen spanolom ki a láncra mikor ránézek,nem egyenesen fut,a lánc nincs elcsavarodva,szóval nem értem,jó lenne minél hamarabb megcsinálnom,mert ezzel járok futárkodni,remélem tud valaki segíteni,köszönöm!
Kondenzátort tekercset, kicseréled!
Úszószintet feljebb veszed!
Megnézed hogy jó-e a lendkerék mágnese!
Meg szerintem egy gyertyát is megpróbálhatnál!
Mert ha igen akkor valószínűleg bevan égve a megszakító vagy elvan szállva a kondenzátor!
Lehet elszállt a tirisztoros egységed!
De szerintem állítsd nagyobbra az úszószintet!
Ha nemjó akkor a tűszelepet is megnézném hogy nem-e akad fennt!
Ugyanannyiba sőt kevesebbe kerül!
Megbízthatóbb!
És szerintem teljesítményre meg ugyan ojan mint egy 70-es vagy nagyobb simson!
Vagy ha mindennképp simsont akarsz vegyél egy gyárit és csináltasd meg!
Mert ha veszel egy ojat amit már megfúrtak meg szétreszeltek, akkor az lehet hogy nembírja semeddig!
Azon kívül lehet még alacsony úszószint is!
ezek után próbáld meg egy másik gyujtótekercsel!
Nézd meg hogy mindeggyik mágnes jó-e a lendkerékben!
Vegyél egy gyertyát ami nem NGK!
Vegyél egy magnetti marellit!
600-forintért vettem és sose volt vele probléma!
Izolátort ilyesmit hagyd a fenébe!
kezdetnek elég ennyi is!