Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helo mindenkinek. Egy kis "tanácsot" szeretnék...
... szeretnék venni egy simson-t 70 ccm 4 sebesség vagy fölötte csak annyi a lényeg hogy kocsi jogsival menjen, és nem vágom most az árakat, mert hol olcsó a simson, hol kiraknak egy rakat szart olyan áron hogy csak les az ember, és ebben szeretnék tanácsot kérni, hogy milyen simson jön ki olyan 80-130.000 között ( de ami tényleg korrekt ) ?
Csak azt furcsállom, hogy a 9-es NGK megoldotta a problémám, igaz akkor 45-nél már "tiltott" mindent. A motoron azóta változtatva nem lett.
Mondjuk egy szar kipufogó is főzheti.
Heló! Írtam, hogy detonál a motorom. Semmi változtatás nem volt rajta, minden ugyan az, annyi, hogy a bejáratás végénél járok (ha számít ez). Ma megpróbáltam 85-ös főfúvókával, ugyan az a jelenség. Gyújtást szakszerűen indikátorórával kimérve és szakadásvizsgálóval nézve beállítottuk 1.4 majd 1.2mm-re. Jelenség ugyan az. Már a 9-es NGK-val is csinálja, ami először megoldotta a problémámat. Mit próbáljak meg? Olvastam, hogy szegény keverék, nagy előgyújtás és rossz hengerfej is okozhatja, de a hengerfej is maradt. Mit próbáljak meg vele? Érdekes, hogy 3. és 4. sebességben csinálja csak. Tippeket előre is köszi.

Ja a motor 70/4, 16n1 karburátor 80-as fúvókával, 70-es hengerfej Megszakítós gyújtás. Utángyártott kipufogó. A jelenség nem rég kezdődött ismét.
Hát köszi a választ és segítséget.
Eddig pöcc röff volt hidegen,melegen,de most kicsit buheráltam,csináltam "alapjáratot" és hát nem az,hogy nehezen indul,de rá kell rúgni vagy ötöt.
Most este faterral lefestettem kawasaki zöldre rendes kompresszoros cuccal. :)
Egyébként 2 lehetőség van most5 előttem.
1. letolom motorosboltba.De akkor a sok plusz alkatrészt nem tudom eladni a motorral...
2. eladom saját kezem alól,ugyanis van 1 pár cuccom ami elektronikai,még sosem volt használva csak megvásárolva,időhiány miatt nem kötöttem át indexesre..
Véleményem szerint így még 65 se rossz érte,főleg hogy nekem már nagyon sokban van :(
Azért Köszi! Minden jót!:)
Nem lehet hogy el dugult a főfuvid vagy valami a karbiban nincs e eldugulva ? :D jobbat nem tudok mondani sajnos mert mindent átnézhettél már rajta..
Amennyiért kitetted, az kb a teteje annak amit ér, az is csk akkor ha műszakileg nagyon rendben van.

Az más kérdés, hogy rakat szarokat árulnak arcátlanul drágán, és legtöbbször meg is találják rá a majmot.
Sziasztok!
Ti mennyiért adnátok el/mennyit adnátok érte?
Mifelénk nem olcsó a simson,eléggé leharcolt simsonok eléggé drágák,más területekhez képest.Illetve nekem a 60ezer már több mint kétszer benne van a motorba.Ami a hirdetés óta változott,van elsőfék és új belső gumik.
http://www.kepesmotor.hu/simso...
Köszi!
Trisós karbilevest javaslom
Sziasztok, nekem is karbi gondom lenne... a 60/4em haver 16N1-11 es 72es főfúvókájú karbijával csontra 10ezer fölé kiforog míg az én u.olyan 16n1-11 es nagysúberes karbimmal nem akar kiforogni néha pöffenik menet közben.. próbáltam több fúvókával is 67-80 de 72 esem nemvolt lehet hogy ezlessz a probléma ? Jövőhéten már megjön a jogsim és még mindíg nem tökéletes a motorom
Nekem is 16n1 em van :D:D csak nem vagyok valami nehéz pilóta :D
holnap megpróbálom kifőzni a karbit, hátha megjavul
Valószínűtlennek tartom.

Az egy külön aknában van, ha onnan elfogy az anyag, akkor csak a sziavaófúvóka által meghatározott anyag megy az aknábwa
szeva, szerinted az okozhatja a problémát hogy a képen lévő 1-essel jelölt cső, ami a szivatónak szállít ugye, nincs benne az én karbimban?
igen elférne:)
Nagy baj, hopgy itten nem lehet szerkeszteni.
Sziasztok! Annyi lenne a kérdésem, hogyha a megszakítóhézagot túl nagyra, vagy túl kicsire állítom mi következhet be? Múltkor detonált a motorom, bejáratós minden. Vettem bele 9-es NGK-t, majd jó lett. Nem csörgött be! Múltkor állítottam gyűjtást (pontosítottam rajta), majd a karburátorba a benzinszintet lejjebb vettem, így jó lett a motorom, de ezek után nem húzattam ki teljesen a bejáratás miatt. Ma próbáltuk és tetőn becsörgött a 9-es NGK-val is! 80-as fúvóka van a motorban, 70/4-es és 16N1-es karbi van rajta. Mit ajánlotok?
jajj ezt nem igy akartam:D


A motorolaj viszkozitás jelző számában a "W" betű nem Kilowattot jelent, hanem, hogy az olaj több fokozatú, azaz egyben téli is
(Winter)

HA teljesen kiírnák a betűket így nézne ki:

S(ummer)80W(inter90
nem azé de lehet h jobban motorozik mint Te de hát kellenek ilyenek akik "fasszopó"-znak a fórumon csak így tovább
Meg a hülyeséged helyett menjél még gyakoroljál az etz-del te csíra.
Te fasszopó gyerek a röhögés helyett nemhogy válaszoltál volna.