Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amennyit a fluxuskondenzátorja elbír!
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy hány KW-os olajat tegyek a simómba?Mert most 80-90 es van benne.
Üdv
Ott voltam ma délután a Brezovai versenyen, megérte odamenni
Patagonia truppen!
A "B" közép!
az lemaradt ,hogy a segítséget KÖSZÖNÖM.
helló. Csináltunk egy 19 es karbit és összeraktam jól indult jól ment. Kb 10 kilométer után megadta magát a motor. A gyújtás jó mert felraktam egy másik karbit én indult. Most rászántam magam ,hogy foglalkozzak a 19 essel mert kicsit félre tettem mert már nagyon idegesített hogy nem jó. Vettem bele új úszót meg subert hengert. Beállítottam az úszószintet vártam is hátha nem jó mondom hátha még csurdogál le és kiderül ,hogy magas a szint de nem. Próbáltam elindítani néha puffant de nem. Leszedtem a karbit lám-lám magas volt a szint még állítottam a szinten most is megnéztem jó volt majd összerakás próba, semmi majd megint szétszedés a szint megint magas most megint állítottam a szinten utoljára már elindult de alacsony fordulaton nem nagyon akar menni és hihetetlen nehezen indul. Szívatóval semmit nem csinál se hidegen se melegen nem reagál ha ráhúzom nem könnyíti meg az indulást. Majd szívató nélkül rugdalom néha puffan de nem indul majd 2-esbe rakom megtolom kb 10 méter után elindul de nincs alapjárat ha menni akarok akkor rángat de ha bemelegszik jó az alapjárat és jól is megy viszonylag. De ha leállítom akkor iszonyat nehezen indul melegen is. Már cseréltem tűszelepet is. 70 es a gép és 80 as főfuvi van bent.
Szia!
Nekem is volt ilyen gondom és az úszó volt a lyukas.
Bár nekem el se indult............................
Ja meg nekem inkább az tetszik, hogyha 4.-ben nekimegyek 45-el, vagy 55-el, akkor ugyan annyival fel is megy húzósabb dombokon is. Nem is tudom mi lenne, még jobb karburátorral és kipufogóval kiegészítve.
Hát lehet, hogy 94-et megy neked a motorod, de nekem gyári gyújtás, sima utángyártott kipufogó és 16N1-es karburátor van.Nekem így bőven megfelel, nagyon jól mozgat. Gondolom egy rezó és egy karburátor még dobna rajta jó pár km/h-t, és akkor már én is villanthatnák, hogy ennyit meg annyit megy, de mondom nekem a nyomaték a lényeg, mert általában csapatokban motorozunk és nincs mindenkinek tuningolt motorja.
Az enyém kicsit pörgősebb de van benne nyomaték 70/4 vagyok én is nézd meg a videómat! Kicsit lejtős úton nekem a 67 esen 104.9 et ment bicikli óra szerint ami ugyan annyit mér mint a gps egyenesbe 94 volt a max de nem vagyok nyomatékos nagyon van egy domb ahol csak 2. be visz fel és 80kg vagyok
A motort én is megcsináltattam 70/4-re igaz nyomaték volt a fő szempont. 70-es kuplung és 15-ös első lánckerék van rajta, így ment 80-al alattam gps szerint (95kg vagyok). De olyan nyomatékos, hogy itt Zalában is bírja a dombokat 4.-ben mindenhol (amerre én járok).
Ahha... én kemény 500km-t nyomtam bele egy 70/4 be nem volt olyan hetem amikor nem mentem volna 90 felett sőt egyszer meg is szorult a hengerem és a dugóm sértetlen! elöbb törött el a tirisztoros lendkerekem mint a dugó jobb ha tudod :)
Egyáltalán nem lett agyonmagasztalva. :)
Az meg egy dolog ,hogy neked eltört. :)

Amúgy hozzátenném ,hogy nem tudhatod ,hogy én mibe mondtam ,hogy jó.
Tudom nagyjából hol vannak a keystone határai.
A srác nem tartozik abba a kategóriába (szerintem) ,hogy ilyen történjen a dugójával. :)
Hidd el ha 12 000 re dolgozó 60-70es-ről lenne szó lehet nem ezt mondtam volna. :)

(kiegészítésként megjegyzem ,hogy azt az Ambika és társai sem preferálnák. )
Keystone-t se magasztald agyig, 400km körül sűrűn törnek.... ( Többek közt nekem is 2 hete )
Sokat kap.
Helló nekem is ezt csinálja...ilyenkor picikét vagy nagyon,de akkor csak 1 pillanatra huzzal szívatót,de álljon vissza a pici kar,és ha a kis plusz benya hatására nem fullad tökig gázon akkor kéne neki 1 kis benya.Viszont ha adok neki 1 pici benyát akkor meg alig akar beindulni...ilyen ez a simson:S
Hellósztok:)Olyan bajom volna a simomal h mikor ki huzatom fulig mindig elkezd szagatni..:SNem tudom milehet vele.Tudnátok nekem segiteni?Elöre is köszönöm
Sziasztok eladó a simson s51n es motorom, adatlap eladó cuccok,annyi változott,hogy kapott 1db új belsőt és 1db új elsőfékbowdent,illetve van pár használatlan cuccom hozzá pl 12v os elba.1hétmulva letolom motorosboltba ahol rábasznak vagy 15% kamatot.. a pénz sürgős lenne,mert ennyi kéne az új mocimhoz!
Nekem sokkal többe van már!
Köszi Sziasztok!
Ambika tényleg nem a legjobb.
Ha ez is Sajtosféle akkor az jó! :)
Berta is Szegedi ha jól tudom, bár halottam róla jót is meg rosszat is, egyaránt.
A dugattyú be van szerelve, fúrás után vagyok, még nem szorult. A fúrós azt mondta, ez is sajtos dugattyú, a szegediektől rendeli, mert ott gyártanak sima gyűrűhöz is dugattyút. Mondta, hogy dolgozott ambikával is de nem preferálja, mert gagyi. A Berta is állítólag a szegediek gyártmánya. Ezek igazak?
Ránézésre szép, de ,hogy milyen a geometriája azt nem fogom tudni megmondani. :)
Nagy valószínűséggel te sem, hacsak nincs otthon egy mikroméreted. :)
Légtelenítsd a motorféket.
helo segitséget kérnék pár házi tuningot készitettem a simson S50 esemen dugo tetejét megreszeltem a felömlök irányába a dugatyu szoknyájábol levágtam 5 mm a szivo oldal felöl ekkor már éreztem hogy kis fordulaton rosszabb nagyon viszont nagyon huzott de a végsebesége nem nött ezáltal söt romlott ekkor még mondták haverok akiknek a simoja 80-85 el megy hogy furlyak a hangtompittó ra 4 db lukat ezáltal jobb lesz ezzel végkép anyi lett a simonak a 70 es sebeségböl már csak 55 hátszélben aki tud mondani valamit mit álitsak rajta hogy jobb legyen vagy mit cseréljek ki amitöl a 70 km/h + kicsi vel jobb lesz