Heló! Egy gyors kérdés. A 8-as csavart a lendkerék felől mennyire lehet meghúzni? Nem nagyon merem, mert félek lehúzza a menetet a főtengelyről. Ez még nem húzza le , tehát inkább az anyából menne el a menet?
Gondoltam olyan megoldásra is, hogy a tankot belülről kilehetne-e önteni két komponensű gyantával, de nem nagyon vagyok benne a gyantás témában, hogy az mennyire van jóbarátságban a benzinnel:)
Az a baj, hogy a tanknak nagyon hülye a kialakítása, logikátlan...olyan helyen is áll benne a benzin, ahonnét el se nagyon tud folyni, mert a csap kifolyó magasabban van.
Benzintank javítására van valamiféle ötleted? Eléggé perforálódott az alja a rozsda miatt...sajnos tankot nem találok hozzá jó állapotút, mert amik vannak azok is mind lyukasak:) tavaly egy lakatos műhely beforrasztotta nekem a lyukakat, vagyis... összekenték rézzel a tankot, szépen kijavítottam, lefújtam, és pár nap múlva, tolta le a festéket a szivárgó benzin. Nem Simsonról van szó, de a benzintank az benzintank:)
szerintetek ha van egy kis lötyögése a főtengelynek ami kézzel mozgatva is érezhető bezavarhat annyira a gyújtásnak hogy nemigen megy a szimó?
nekem eddig csak elektronikus gyújtású volt mindig, most hoztak a kölkök egyet szervizelni de ugye a fagyipénzük közel sem elég egy teljes generálhoz
alig indul be darálva megy magasabb fordulaton ki-kihagy
szikra gyönyörű szép, elméletileg jó helyen is adja........ elméletileg mert ugye kotyog a főtengely
nekem az elektronic ennyi lógással simán elment még
Ezért nem kell a kurva kompressziómérőt basztatni, mert simsonnál eég kevés értelme van.
(más 2t nél is csak a lustaság az ami miatt használják, akimeg akar tudni a motorról valamit, az szétszedi,és megméri a hengert meg a dugót)
Szóval a simsonben mérhető "kompresszió" (eleve már a fogalom is téves, mert kompresszió az nincs nem van, hanem van kompresszióVISZONY és van sűrítési végnyomás.
Na msot ebben az az igazán vicces, hogy a "kompressziómérő" az sűrítési végnyomást mér
A simson GEOMETRIAI komreszsióviszonya 1/10, a gyári kipuablak meg kb 15magas, ebből saccra 7 bar környéki nyomás feltéátelezhető.
Az egész "kompressziómérés"-nek azért nincsen a világon semmi értelme, mert mást fogsz mérni száraz, és mást olajos hengerben, továbbá egy magasabb kipuablakkal értelemszerűen kisebb nyomást fogszmérni, szóval simsonnál nagyjából teljesen értelmetlen ezen rugózni.
A nyomásmérésnek akkor van egyáltalán érteme, ha friss összerakásnál megméred,feljegyzed, akkor ha később belemérsz láthatod emnnyit változott a cucc.
Az a baj, hogy a tanknak nagyon hülye a kialakítása, logikátlan...olyan helyen is áll benne a benzin, ahonnét el se nagyon tud folyni, mert a csap kifolyó magasabban van.
A rezes keményforrasz halál felesleges, tűszúrásnyi likakat eredményesen lehet javítani többszöri ónozással.
(bádogospáka 500 watt :)
De persze csak ha a karburálás jó.
Nem tudja valaki a gyári sötét zöld (Billardgrün) festéknek a színkódját?
nekem eddig csak elektronikus gyújtású volt mindig, most hoztak a kölkök egyet szervizelni de ugye a fagyipénzük közel sem elég egy teljes generálhoz
alig indul be darálva megy magasabb fordulaton ki-kihagy
szikra gyönyörű szép, elméletileg jó helyen is adja........ elméletileg mert ugye kotyog a főtengely
nekem az elektronic ennyi lógással simán elment még
Na most a kompressziómérés értelmetlenségének elmagyarázásával, feladtad a leckét a "szakiknak"
Lehetne itt firtatni hogy lehet emelni is még, de felesleges.
Ezért nem kell a kurva kompressziómérőt basztatni, mert simsonnál eég kevés értelme van.
(más 2t nél is csak a lustaság az ami miatt használják, akimeg akar tudni a motorról valamit, az szétszedi,és megméri a hengert meg a dugót)
Szóval a simsonben mérhető "kompresszió" (eleve már a fogalom is téves, mert kompresszió az nincs nem van, hanem van kompresszióVISZONY és van sűrítési végnyomás.
Na msot ebben az az igazán vicces, hogy a "kompressziómérő" az sűrítési végnyomást mér
A simson GEOMETRIAI komreszsióviszonya 1/10, a gyári kipuablak meg kb 15magas, ebből saccra 7 bar környéki nyomás feltéátelezhető.
Az egész "kompressziómérés"-nek azért nincsen a világon semmi értelme, mert mást fogsz mérni száraz, és mást olajos hengerben, továbbá egy magasabb kipuablakkal értelemszerűen kisebb nyomást fogszmérni, szóval simsonnál nagyjából teljesen értelmetlen ezen rugózni.
A nyomásmérésnek akkor van egyáltalán érteme, ha friss összerakásnál megméred,feljegyzed, akkor ha később belemérsz láthatod emnnyit változott a cucc.
Olyan kérdésem lenne hogy egy 60/4 felömlős simson hengerhez a gyári 16n1 es karbiba kb mekkora fúvóka kell?
azt szeretném kérdezni
van nekem egy 60 /4 hengerem és szeretném a kompresszió mérővel
és minenek kéne lennie az értknek
?