Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló! Olyan gondom van a motorral, hogy alapról fullad, ha bemelegszik. 16N1-es karburátorom van, a levegőcsavart betekerve teljesen nem áll le a motor, csak tötyög. Ma leengedtem a tűt legalsó állásba, így jó, de a benzinszintet is a pöcök alá állítottam kb. 1mm-el (többel biztos nem). Előgyújtás 1.4mm, GI. szivacsos légszűrő, megszakító és gyertyahézag 0.4mm. A motor 70/4 és NGK B8HS gyertyát használok, 9-el is ezt csinálja. Ha leveszem a gumicsövet a karbiról, lefogom, megáll azonnal. Gyújtásnál nem olajos, füstölni sem füstöl a motor. Ja legvastagabb tű van benn! Hidegen jó a motor, de melegen gyengébb. 500km van a hengerben. ja és méh ma pl megyek vele melegen, visszaengedem a gázt, lehörög, majd megindul. Legalsó tűállásban nem csinálja.
Jut eszembe, elfelejtettem odaírni, hogy 51-eshez kellene.
Üdv.

Yoda mester újra csúcsformában, a beindulást követően kapásból 280 km-t motoroztam és úgy tűnik, hogy újra megbízható.:)

Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek.

Nincs valakinek véletlen használt, de még használható 15-ös vagy 16-ös lánckereke? Az idei szezont még a kinyúlt láncommal szeretném teljesíteni, de nem sok értelme lenne hozzá vadi új kis lánckereket venni.

Tehát ha valakinek akad ilyen kütyü akkor azt átvenném Kecskemét és környékén valami baráti árért.

Köszi előre is.
Nálam is jelentkezett valamelyik nap probléma. Azthittem megragadt a gép, kb 1 órán át való lövetéstől. Nos, szedjük le a hengerfejet 1 körömnyi aludrab az égéstérbe. Letört a dugóból, pontosabban a szoknyából. Ám de nem is ez a lényeg, hanem úgy jött fel az égéstérbe hogy 1 karc nem lett a hengeren. Drága keystone, de szeretlek.....csak ne törnél szét......
Jelemzőenheidenau k55 és k63 megy.
Bár példáué kecsón lehetett 49-es kört menni mitas m06 gumival is
És itt utcán milyen gumikkal mentek? Heidenau?
nem volt nagty meccs, tekintve, hogy ez a szabadedzés volt:)

566
Igen, ez volt a gond.
Köszi
566, vagy aki éppen kanyarodik, és üldözi a többit?:D

Tavaly voltam Kakucson nézelődni, szerintem idén is csak oda jutok el, meg Brezovára.
Idén sajna nem megyek, legfeljebb Bgyarmaton napival.
(valahol a mezőny hátuljában egy nagyon béna embert keress, az leszek én:)
Amúgy, Simson kupán Te is szoktál indulni?
Sziasztok!

Van egy eladó Simson kipufogóm, egy festés ráférne. Ha valaki érdekel, Budapesten átveheti.

Valamint lakatosmunkákat vállalok, kipufogó, alumínium, acél, műanyag! hegesztések, korróziós károk javítása autón, egyengetés, tehát minden Ha valakit érdekel elér a +3670/605-86-35
Egyik munkatársamnak is volt hasonló. Egy esztergályosnak festett valamit az meg cserébe megfúrta a simsonja hengerét. Össze is rakta alig ment bele a dugó mikor rajt voltak a gyűrűk. Összement a gép faszán összerakott mindent és nem lehetett berúgni tolni is csak 1\4 et fordult a kerék és megszorult. Majd a henger le, gyűrűk le és úgy lett összerakva úgy járt 2 hétig gyűrű nélkül és tökéletesen ment a gép utánna kerültek be e gyűrűk.
Nemtom sajna, nem vagyok spiller fűkazsa ügyben, de kétségtelen hogy azokban vannak törvénytelen dolgok.
(full alu futófelület, féloldalas sonka satöbbi.
kúpos könyök nélkül,nem is lesz az igazi!nézz be hozzám!
:) Azon meglehetett volna mérni a semmit
De ha jól tudom vannak motorfűrészek, fűkaszák ahol csak simán full parasztba dugó van csak, és nem használnak gyűrűket. Vagy tévedek?
Csak úgy a homor kedvéért leírom, hogy pár éve eléggé simán hazajöttem úgy, hogy konkrétan semiylen gyűrű nem volt a dugattyún
(megevett a dög a akrbiból ezt azt, és az mindent vitt.

Monnyuk nem ment csak nyélen, és csak betolni lehetett az tény:)
Hová is lennénk a simsonokkal kompressziómérés nélkül:)
Valószínű, de ha nem jönne, akkor megadtam az irányvonalat a hiba felderítéséhez:)
Simán eldugult a főfúvókád, nyilván azért mert a tankod tele van ganéval, vagy a marmonkanna amiből tankolsz.
Igen, azt feltétlenül kellene, gondolom LAci is hamarosan egyetért majd ezzel:)
Akkor lehet, hogy szükséges azonnal kompressziót mérni