Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van legalább 4 simson a környéken amin az a csavar teljesen be van hajtva de fullra. És gyönyörűen mennek jó veszik a gázt és szép az alapjáratuk is.
Félreértés ne essék a 15W40 lehet motorolaj is.
Teljes becsavarástól kb. 1,5-2 fordulatnyi kifelé. (ez a gyári beállítás elvileg)
Főfúvóka meg amilyet a motor kér.
Gyertya színéből lehet következtetni.
15W40 az nem motorolaj, hanem váltóműolaj.
Ebből következik az ,hogy semmi keresnivalója nincs a hengernél.

Simsonba 2üteműhöz való motorolja kell pl. Elf Moto 2 XT tech full szintetikus olaj.

Nem célszerű összekeverni a két fajta olajat, egyik a váltó, másik a benzinbe kell.
üdv:
51es simson 16n-1-11 karbin mi a keverékcsavar alap beállítása?
és mekkora a főfúvóka? most 72es van benne de olyan döcögősen megy

köszi!
Szia Zoli! Mi a véleményed, hogy egy 70/4-es nyomatékos simsonra a gyári 16N1-es karbit felmaratom 18-ra, vagy 19-re? A motor így 15-ös fogaskerékkel, 70-es kuplunggal, 80km/h-val megy GPS szerint, ami 8000-es fordulatot jelent.
azt azért így nem merném állítani hogy a 15w40 es olaj használ neki.
A sima motorolajat kidobja benzin magyarul egy idő után leül a tank aljára. Én még régen a trabntommal csináltam ilyesmiket:)
Persze hogy okozhatja mert 2ütemű olaj kell bele!
Inkább add el szegény motort, ha ennyire nem értesz hozzá.
Sziasztok , ha a simsonomnak 15W40 es olajjal kevert benzint adok akkor ez okolható a túlmelegedésért és leállásért ? Mert nekem ezt csinálja.. már mindent átnéztem semminek nincs baja egyre inkább a kenésre gyanakodom.
félbetört a lendkerékék ezé nem indult el meg elvolt forgatva az alaplap. Tanulság: ne add más kezébe a motorod:D:D
Köszönöm
ÁltalábaN NEM
Jaj,bocs lenne még1 amit nem tudok,kiegyenlítő tartáj kell e hozzá ?
Rosszul tettem fel a kérdést, bicsi, az alap dolgokat tudom én is mert van más motorom is, nagyábol tudom hogy mit kell nézni ha nem gyul, csak a simsonhoz nem nagyon értek, a gyertya csere az már volt, a karburátor jol bevan állitva, többet nem nagyon tudok mondani
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Az egyik haveromé volt,alig használta,mivel eladta a motort de a rezo maradt,úgy néz ki mint a képen nincs legajalva sehol !
Köszönöm a választ !
Termoszifon elven cirkulál, mivel a meleg víz fajsúlya kisebb mint a hidegé.

A korai autók is iylenek voltak, mentek hiba nélkül.

Kb bármiylen kismotor hűtője alkalmas, rd, mtx-mbx, rg satöbbi.
Üdv,a simom szeretném vizesíteni,de valahogy én nem értem hogy megy a víz benne pumpa nélkül,cirkulál vagy mi de az meg mi ? Szóval milyen hűtőt szerezek hozzá be,gondolom elég rá valami 50-es robogó hűtője is,de majd megmondjátok hogy mi is lenne a jó,köszönöm előre is a válaszokat,már ha kapok !
Az is lehet, hogy a két leszorítófól túl lett húzva, ettől elgörbül, és nem fogj az alaplapot.
akkor le kéne szedni az egészet és normálisan visszarakni?
ha az alaplaphoz ér akkor elég nagyot kaphatott inkább azt nézd meg hogy tekercshez ér e a lendkerék belseje lehet kicsit fél keresztbe van az alaplap.
Háát, gyári állapotban nem, de ha feszegették a lendkereket, és üt, vagy egyébb módon valami tönkre van téve, akkkor akár lehetséges lehet
olyan lehetséges h a lendkerék hozzáér az alaplaphoz és elállitja a gyujtást?
Ez így nehéz. Ha tényleg nem értesz hozzá, akkor lehetnek téves megállapításaid és ha abból indulsz/unk ki, akkor már nem jó a dolog. Megérné szerelőhöz vinni, olyanhoz, akit ismersz, tudod, hogy igényes munkát csinál és ért is hozzá.

A leírtak alapján egyébként a sok üzemanyag lehet a gondja. Gyertyakép, tisztítás, esetleg csere, gyújtás beállítás, karburálás.
Sziasztok. Segitség kéne. Van egy 4 sebességes simsonom most vettem nem értek hozzá, az a probléma vele, hogy megy normálisan ha huzom akkor gyorsul is csak egyszer gondol egyet és bedöglik és hiába tolom egyszer-egyszer mintha igérne egy nagyon kicsit de semmi.