Helló emberek olyan gondom van, hogy a schwalbe amit nemrég vettem elindítom alapjáraton a sztenderen szépen jár de mikor elindulok egyesben megy de mikor rakom neki a kettőt akkor nem akar menni éppen csak pöfög. Mi lehet a rossz rajta?
Sziasztok. simsonra lenne a képen látható tank és oldaldeknik szép festéssel nincs lepatogva. teljesen ki lettek gittelve sehol nincs rajtuk egy horpadás se. akit érdekel irjon.
Milyen hajtókarod, tűgörgőd van?
Én gyári főtengelyem bírta a 60/4F-et, bár elég nyugodt előélete volt az öreg bácsinál. Nézd meg lóg-e ha nem lóg, akkor szvsz. bírnia kell.
Viszont a jó olajat ne sajnáld tőle.
Sziasztok. Van egy 60/4 felömlős hengerem (frissen fúrva). A kérdésem csak annyi lenne hogy szerintetek vegyek-e hozzá vmi tuning főtengelyt vagy felesleges mert elbírja az alap 51-es is?
Sziasztok! Jelezném, hogy még mindig vannak vázrészeim akcióban.
Első telópár: 1e-től, ülés alatti segédváz: 1e, kormányok: 0, 5e-től, hátsó telók: 1e-től, kerekek: 2e-től, ülések: 1e-től. Komplett N-es váz, kb. , : 17e (ebben elektronika is, lámpa is, kerekek, telók, stb. ) !
Emellett van mindenféle elektronika, 1-2 blokkrész, gyújtások, karbik, ritkaságok, extrák... Érdeklődni érdemes és szívesen veszem.
MSN: dovecz.norbert@c2. hu vagy Facebookon a nevem alatt (nyugodtan vegyetek fel) !
köszönöm még egyszer a sok segítséget holnap megcsinálom aztán visszaadom a gazdájának mert már kb 5 napja nem jutok vele semmire remélem holnap sikerül.
nekem igy egyszerübb volt
és még mindíg működik pedig az a motor kap eleget az élettöl
délután éppen kintvoltunk a bányába, cross-osok ott motoroznak
jön haver a simsonnal brutál nagy hangja volt
leszakadtt a kipufogócsonk utközbe
valahogy visszadrótoztuk hogy ne lógjon le
utánna is ugyan ugy ment mindenen át mind máshogy szokott
majd nemsokára megint hozza nagygenerálra
összel 3 hétig csináltam mire normális lett
Illetve, valami nagytudású elállítgatta.
(vagy e kettő együtt:)
Nézzél gyertyát, minden hibamegállapítás így kezdődik.
Rángathat, mert kihagyogat a gyújtás, iylenkor körben a karima fekete kormos.
HA kevesel, a gyertya szűrke, vagy fehér.
Persze, ha van egy remek szimmeringes motorod, mindebből semmit nem fogsz látni.
valamit mondjatok pls
a keverék csavaron tekerj egy negyed fordulatot befelé
A motoromban s51B, kiszeretném cserélni a blokkban az összes csapágyat és szimeringet, valaki megtudná mondani ezek méreteit?
Én gyári főtengelyem bírta a 60/4F-et, bár elég nyugodt előélete volt az öreg bácsinál. Nézd meg lóg-e ha nem lóg, akkor szvsz. bírnia kell.
Viszont a jó olajat ne sajnáld tőle.
Első telópár: 1e-től, ülés alatti segédváz: 1e, kormányok: 0, 5e-től, hátsó telók: 1e-től, kerekek: 2e-től, ülések: 1e-től. Komplett N-es váz, kb. , : 17e (ebben elektronika is, lámpa is, kerekek, telók, stb. ) !
Emellett van mindenféle elektronika, 1-2 blokkrész, gyújtások, karbik, ritkaságok, extrák... Érdeklődni érdemes és szívesen veszem.
MSN: dovecz.norbert@c2. hu vagy Facebookon a nevem alatt (nyugodtan vegyetek fel) !
és még mindíg működik pedig az a motor kap eleget az élettöl
délután éppen kintvoltunk a bányába, cross-osok ott motoroznak
jön haver a simsonnal brutál nagy hangja volt
leszakadtt a kipufogócsonk utközbe
valahogy visszadrótoztuk hogy ne lógjon le
utánna is ugyan ugy ment mindenen át mind máshogy szokott
majd nemsokára megint hozza nagygenerálra
összel 3 hétig csináltam mire normális lett
Úgy értettem, hogy ÖSSZE kel csiszolni finom olajos csizsolóporral a lendkereket a főcivel.