Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húzom a gázt ahogy csak bírom de nem akar menni se kettőbe se háromba.
húzd a gázt.
mennyi?
Helló emberek olyan gondom van, hogy a schwalbe amit nemrég vettem elindítom alapjáraton a sztenderen szépen jár de mikor elindulok egyesben megy de mikor rakom neki a kettőt akkor nem akar menni éppen csak pöfög. Mi lehet a rossz rajta?
Valamilyen karbi alkatrész, kormánytartó meg pár csapágy. Tudom postázni.
póstázást megtudnád oldani? ez holvan mik vannak még érdekel ne
Ha egyik pillanatról a másikra (napról-napra) csinálta, akkor alapos karbi pucolás.
mit nézzek meg a karbit tisztítsam ki?
Eldugult az üzemanyagellátó rendszer valamelyik eleme.
Illetve, valami nagytudású elállítgatta.
(vagy e kettő együtt:)
helló van egy simson swable és nem tudom miért de csak szivatóval megy aki tud segíteni az legyenszives írjon előre is kössz
Az alapjárati keverékcsavart tekergetheti, ha széles sávban felül kevesel.

Nézzél gyertyát, minden hibamegállapítás így kezdődik.

Rángathat, mert kihagyogat a gyújtás, iylenkor körben a karima fekete kormos.
HA kevesel, a gyertya szűrke, vagy fehér.

Persze, ha van egy remek szimmeringes motorod, mindebből semmit nem fogsz látni.
Sziasztok. simsonra lenne a képen látható tank és oldaldeknik szép festéssel nincs lepatogva. teljesen ki lettek gittelve sehol nincs rajtuk egy horpadás se. akit érdekel irjon.
és ha nem az a baj akkor mi ?
valamit mondjatok pls
lehet hogy keveset kap
a keverék csavaron tekerj egy negyed fordulatot befelé
helló azt szeretném megtudni hogy van egy simsonom és van amikor rájön mentet közben kenem neki és egyszer elkezd rángatni szaggat az mitől van?
6000,1db 6203,1db 16004,1db 6004,1db 6204,2db mind c3-as
Sziasztok!

A motoromban s51B, kiszeretném cserélni a blokkban az összes csapágyat és szimeringet, valaki megtudná mondani ezek méreteit?
Még minden teljesen alap sztem mert nem nagyon szedtem még szét de én se hajtottam szét de majd megnézem.
Milyen hajtókarod, tűgörgőd van?
Én gyári főtengelyem bírta a 60/4F-et, bár elég nyugodt előélete volt az öreg bácsinál. Nézd meg lóg-e ha nem lóg, akkor szvsz. bírnia kell.
Viszont a jó olajat ne sajnáld tőle.
Sziasztok. Van egy 60/4 felömlős hengerem (frissen fúrva). A kérdésem csak annyi lenne hogy szerintetek vegyek-e hozzá vmi tuning főtengelyt vagy felesleges mert elbírja az alap 51-es is?
Sziasztok! Jelezném, hogy még mindig vannak vázrészeim akcióban.
Első telópár: 1e-től, ülés alatti segédváz: 1e, kormányok: 0, 5e-től, hátsó telók: 1e-től, kerekek: 2e-től, ülések: 1e-től. Komplett N-es váz, kb. , : 17e (ebben elektronika is, lámpa is, kerekek, telók, stb. ) !
Emellett van mindenféle elektronika, 1-2 blokkrész, gyújtások, karbik, ritkaságok, extrák... Érdeklődni érdemes és szívesen veszem.
MSN: dovecz.norbert@c2. hu vagy Facebookon a nevem alatt (nyugodtan vegyetek fel) !
köszönöm még egyszer a sok segítséget holnap megcsinálom aztán visszaadom a gazdájának mert már kb 5 napja nem jutok vele semmire remélem holnap sikerül.
Simson bányába......
nekem igy egyszerübb volt
és még mindíg működik pedig az a motor kap eleget az élettöl
délután éppen kintvoltunk a bányába, cross-osok ott motoroznak
jön haver a simsonnal brutál nagy hangja volt
leszakadtt a kipufogócsonk utközbe
valahogy visszadrótoztuk hogy ne lógjon le
utánna is ugyan ugy ment mindenen át mind máshogy szokott
majd nemsokára megint hozza nagygenerálra
összel 3 hétig csináltam mire normális lett
jézsukrisztus....

Úgy értettem, hogy ÖSSZE kel csiszolni finom olajos csizsolóporral a lendkereket a főcivel.