Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Szükségem lenne egy jó szakemberre. A motoromat teljesen újra kéne vezetékelni. Akkumlátor nélküli tirisztoros gyújtású, és szeretnék rá tekercsről működő indexet, dudát és fék lámpát. Mivel én a patkó mágnesen is csak nehezen találom meg a pólusokat ezért kéne egy jó szaki eljön és megcsinálja.

Természetesen biztosítok műhelyt, szerszámokat, anyagokat és nem kérem ingyen!

Kecskeméten lenne a dolog, ha valaki tud segíteni az kérem írja meg. Autó villamosságisokhoz nem akarom vinni mert eszméletlen árakon dolgoznak.

Köszi!
Szia,az nem lehet hogy szárazon raktátok össze a hengert ?
Én úgy szoktam hogy bekenem egy kis olajjal a dugót és a hengert is,a szorulás elkerülése végett,szerintem nektek is szorul megfele,csináljátok azt,hogy leveszitek a gumiharangot a karbiról,fecskendőbe felszívtok egy kis 2t szintetikus olajat és mikor rugod meg kérsz valakit hogy picit mindig fecskendezzen a karbiba olyankor,illetve ha beindul akkor is picit picit fecskendezzetek neki, addig míg el nem hadja a szorulást,füstölni fog mint atom de garantált hogy nem fog szorulni,szerintem egy 20milis fecskendővel ha adtok neki bőven elég lesz.
értem,ezekre választ nem tudok adni.min1 azért köszönöm a segítséget :)
Sziasztok
Az lenne a gondom hogy egy 4sebességes simsonon hogy kell bekötni az indexeket mert egy kicsit fura nekem a motor ami kábel kijön a blokkból azon mértem 7 voltot a hátsó lámpánn mértem 12 voltot. Meg az index relét hova meg hogy hogyan kell bekötni?
Most akarok bele tenni aksit is mert elvileg azt mondták hogy 12 voltos a motor. De azt nem értem hogy járó motornál ha ég a világítás és rálépek a fékre világít a féklámpa de leveszi a hátsólámpa fényét. Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném.
Igazándiból ezek a képek fogadtak mikor levettem az oldalát.
Ha vala a sajátjárol tudna képet mutatni azt is megköszönném
sziasztok, olyan gondom lenne a schwalbimon nincs 1 es a többit mint a vaj veszi, az egyest rányomva a kart recsegő hangot ad, a blokk full új de már ugy vettem felújitva, kész a moci mehetne is de bosszantó van erre valami mód állítani (turbós blokk)?előre is köszi
Kössz szépen:)
Fel lehet.
Az hogy egy henger 60/2f az ég egy adta világon semmit nem jelent azon kívül, hogy 60 körüli ccm a lökettérfogata és két felömlőcsatornája van.
Amit te kérdeztél, ahoz a motor jellegét kéne ismerni, hogy hol van a teljesítménycsúcs, meddig forog el, milyen áttételű a váltó utolsó fokozata, meg a kuplungé.
És attól hogy egy henger 60/2f, még dolgozhat 5ezerre is, meg 15 ezerre is.
Cső szerintetek s51-es alaplapot fellehet tenni s50-re?
Válaszokat köszönöm.
Ez a gumi nem való simsonra.
Sokkal szélesebb mint amit a felnire rá lehet (érdemes) tenni.
őszintén megmondom hogy én nem értek a szereléshez se és a tuningoláshoz se,azt tudom 60/2f henger van a motoron minden más (blokk alkatrész) gyári
Szerintem a mai fiatalok úgy gondolkoznak simson hengerekről hogy a /2felömlős az a gyári henger, a /4felömlős meg az agyon tuningolt Gp technológia
mire gondolsz?
Abból hogy 60/2f, szerinted mennyit tudtunk meg?
Nem, ennyi infó alapján erre nem nagyon lehet választ adni.
Heló,sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy mekkora fogaskereket ajánlatok terepre?60/2f a motor és ilyen gumi (mint a képen) lesz rajta.
valakinek simson hátsó teleszkóp pár? jó állapotú! érd. itt : dt80r@citromail.hu
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, mert havarom 51-es simojával problémám akadt. Blokk generál után (csapágyak, simmeringek, dugó, gyűrű, stb), indítani szerettük volna, de nem igazán akart felpörögni. Szinte minden rúgásra pöffent párat de semmi több, nagyon düdös volt és füstölt meg valami fekete izé folyt ki a hengerből. Ezek után a szimmeringre gyanakodtam, ki is cseréltük és első rúgásra indult volt alapjárat meg minden. De aztán megint vissza állt előző állapotába.Most beindul teljes gázon de ha elengedem lefullad, mentünk vele pár kört de elég gyenge és füstöl. Ha leállt gyertya pucolás után már indul is és a benzin levegő arányára nem reagál.
Szerintetek mi lehet vele megint a szimmering vagy más?
Előre is köszi!
Köszönök mindent!
Ha nem csak összehányni akarod, hogy működjön úgy ahogy, hanem igényesen, akkor innen tudsz válogatni kapcsolási rajzokat:
http://www.moser-bs.de/Simson/...
csak 2 tekercs?
nekem elektronic volt abban 3 tekercs volt
de mivel eredetileg is arról ment a fény akkor bírni fogja
a tekercs egyik fele eredetileg testre van forrasztva, másik felét meg vidd az izzókhoz, de szerintem a fényszóró elé tegyél egy akármilyen kapcsolót
lehet mók de működik......
persze van akinek nem jön be
sokkal egyszerűbb volt mint beszerezni másik gyújtáskapcsolót
Simsonok átalakítása 4 felömlőssé!

A többi nyílás módosításával is pörgős,és nyomatékos hengert készítek!

S50,Star, swalbi- 7 lóerős
S51 -7 lóerő
S60 -8 lóerő
S70 -9-10 lóerő
Ha már nagyon egyszerűen akarod, vezeték egyik végét a vázra másikat az izzóra, és valamelyik tekercstől feljövőt pedig az izzó másik pólusára. Ennyi.
ini kösz a választ!

Csak igy nem tudom nekem nincsen semmi kapcsolom el mondom mi van rajta alaplap 2 tekercs egyik a gyujtás a másik gondolom a világitás azon van kettö kábel ami nincs kötve azt a kettöt rákötöm a izora ugy nem fog világitani?
S51