Szia én hivatalosan dolgozom nem fusiban!
Ha egy kicsit utánaszámolsz a dolgoknak akkor egy blokk teljes felújításán marad 10 E Ft amit nem tartok sok munkadíjnak.
A főtengely felújítás 6800 abból a felújító készlet 3-4 E ft,és azt még gépműhelybe is el kell vinni,és ott sem tojásért csinálják meg.
Üdv Imó
Kicsit drágán dolgozol, de hivatalosan drágább is, mint fusiba szakiktól. Bár a 6800as főtengely felújításon kicsit nagyot néztem, úgy még el is megy, ha benne van a hajtókar meg ezek azok
Vegyél 1 gyári kábelkorbácsot, és kérjél simson.hu-n kapcsolási rajzot. Pillanatok alatt megvan, mikor én csináltam saját fejem szerint, killswitchel, gyári kapcsoló nélkül, fél nap volt, de lényeg hogy telstelj, azt annyi !
Teljesen el vagyok keseredve! A tárgya pedig az hogy van egy jó Simson-om amin a toldozott-foldozott és dirib-darab vezetékek egymás után adják meg magukat.
Elment a világításom, majd nemrég a gyújtásom is. Átnéztük a technikát és a tekercsnél találtunk baj, így vettem bele új gyújtó tekercset. Be is lett építve nagy körültekintéssel. Így már semmi szikrám sincs.:)
A legnagyobb baj az összegányolt vezetékelés!
Felhívtam kb. 8-10 villamossági szerelőt és senki nem vállalja, mert öreg technika, nem ismerik, vagy mert nem foglalkoznak ilyen pitiáner üggyel!
Nagyon kérlek titeket, ha Kecskemét közelében van valaki aki be tudna vezetékelni egy egyszerű, akksi nélküli Simson-t az segítsen!
Műhelyt, szerszámokat és anyagot biztosítok és nem kérem ingyen!
Annyi az egész, hogy meglazítod a bal oldalon a tengelyt. 19-es villáskulccsal, vagy ha nagyon meg van húzva/berohadva, akkor keresztkulccsal. Kihajtod a tengelyt, majd kihúzod. Kiveszed a féktámaszt, majd már értelemszerűen látni fogod, ki is billen a kerék a helyéről. Természetesen mindezek előtt a fékpálcát kiakasztod! Ha valami nem érthető, helyesbítek.
Sziasztok!
Régi nagy terveim között van az hogy építsek egy ütős simsont csak eddig nem volt meg rá a keret.
A youtubeon találtam egy videót egy tuning gépről ami elég rendesen szedi a lábát, és olyan kérdésem lenne hogy vki nem e tud erről a motorról többet?
A video: http://youtu.be/ZoQXYFJC9Sk
Előre is köszönöm.
Tavalyi szezonban (vége fele) rossz lett a hátsó fékem. Én minden nap terepen használtam és szerintem beférközött a sár mert nem engedi vissza a fék rugot (magában a kerékben). Az lenne a kérésem hogy valaki irja már le vagy mutasson képeket hogy kell leszedni a hátsó kereket mert a fék oldalon nem akar lejönni a csavar (lehet nem is kell levenni, nem tudom) . Előre is köszi
Sok munkával lehet oylanra kialakítani mitn a gyári...
Megkockáztatom, a beömlőt nem is lehet, csak membrános esetében, amikor az elbaszott kicsi csonkot levágod a faszba.
Ott kicsi a kanyarban ahol nem férsz hozzá.
HA meg kiegyenesíted, az a baj..
Viszontválasz ment.