Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló lenne egy kérdésem es váltóhoz kellene nekem 4 es váltódob a kapcsoló tengely meg a kicsi fogaskerék a kuplung tengelyre akinek van ezek közül valami az kérem jelezzen kenny993@citromail.hu
egy emailt tudsz adni?
vagy telószámot?
merre is laksz?
hát van pár darabom még talonba eljösz megnézed öket azt köthetünk üzletet
hello senár
a 4 felömlős hengert eladod külön?
autoversenyzo@freemail.hu
Szia Zoli!
70-es hengernek 1.4mm az előgyújtása, de úgy érzem nem megy valami jól vele melegen, hidegen jobb. (nem fullad, csak kicsit erőtlen). 75 fúvóka van benn, legvastagabb tűvel. Csökkentsem a fúvókát, vagy már kicsi lesz neki? (valahol írtad a 75-ös is már kicsit kicsi neki). Tudom akkora kell neki, amekkorát kér, de gondoltam megkérdezem. Vagy a gyújtáson variáljak? Mekkora az az érték, ami még elfogadható? (Itt arra gondolok, hogy pl. 1.2mm-től 2mm-ig variáljak bátran?)
hello cufi
a 4 felömlős hengered 50 ccm?:
eladó még?
ha igen mennyi?
autoversenyzo@freemail.hu
Túl nagy az előgyújtás.
Miért teszed tönkre azt a jó kis motort? Mi abban a pláne, hogy kormányozhatatlanul, egy 4-6 lovas motor hajtásláncát széjjelrángatni ? Mi az élvezet benne? Se a kormánycsapágy sem a teleszkópok, sem a váz, nem erre az idétlen dologra vannak tervezve.
Szerencsétlen simson nem erre való.
Hosszasan nem bírja, jobban jársz valami hulladék bokorugróval.
lassan 100 alatt már csinisabbak is vannak, erősebb és alkalmasabb is mint a simson.
Üdv
Simson-nal való egykerekezésről lenne pár kérdésem:
S51 enduro-m van, érdekelne, hogy egykerekezésnél csak a technikára kell ráérezni és minnél többet gyakorolni, vagy a motor nyomatékossága, teljesítménye is számít e. Úgy már nagyjából megy h hátracsuszok az ülésen, és a lábaim lenn vannak. így megy kb 10-15 méter, nemtudom h lehetne előrébb jutni, h láblerakás nélkül menjen.
Mert én úgy érzem a motorba nincs annyi 1esbe h ez menjen induláskor, v csak a kuplung és gáz kezelésen múlik, a motor rendben van van benne erő.
+1 kérdés: leérkezésnél rongálódhat a teleszkóp a sokszori leérkezéstől?
várom egyéb tanácsaitokat, észrevételeket,
kösz Attila
Így van de nemcsodálkozok mert tudom hogy strobi kellene , de az most nem áll a rendelkezésemre
Heló , úgy állítottam be hogy kikísérletezgettem mikor gyújt a trafó , és ahhoz viszonyítva állítottam be a forgórészt fixre köbö 1.5mm es előgyujtással a 60as hengerhez, szerintem pár tized mm-er pontatlanság tuti van ottis. Azért nem tudom halál pontosan belőni mert nem ismerem a pontos szikraadási időpontját a trafónak csak kb-re :S A légrést pedig egy spirállapnyi vastagságra állítottam.
Nyíilván nincs strobija, és feltette szemre, és csodálkozik.
szerintem túl nagy az előgyújtásod.mivel állítottad be?nem csörög?
Sziasztok, az nemtudjátok mitől lehet hogy a motorom magas fordulatszámon elkezd durrogni és leáll (meg a karbiól is durrogó hang jön ki) ,ha nem húzok neki nagy gázt csak alapon járatom akkor meg jó... (fűkasza gyujtásom van) Talán nem sikerült elég pontosan belőnöm a gyujtást vagy a karbi rakoncátlankodik? Amúgy a henger is iszonyatosan melegszik.
sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy felújítottam egy Swalbet de nincs alvázszáma mivel több részből raktam össze, szerintetek lehet így biztosítást kötni rá vagy mi ennek a módja? köszi előre is
Helló és Sós Anti e-mail címét szeretném elkérni
Köszi
Hello! Van egy simóm az a baja hogyha el akarom indítani akkor nem indul csak durrog!
Természetesen, slaggal:)

De nem telibe, hanem kis nyomással, és porlasztva, és nem oldalról megtámadom, hanem felülről bevizezem, utána kefe.
Nem belekötés képpen! Te mivel és hogy mosol autó/motor blokkot?
Én kocsi/motor blokkját is Brigéciol+slaggal szoktam eddig semmi gond nem volt belőle...
Azért az király, hogy az érzékenykedés megy, a magyarázatom megköszönése már kevésbé.
A gyerekes viselkedés nem feltétlenül életkor kérdése, hanem éretlenségé.

Én kérek elnézést, hogy a kolegának annyi esze sincs, hogy slaggal mos motort.
Sziasztok !
Tudna e valaki segíteni ? Van egy Simson Starom teljesen fel lett újítva , új heger ,főtengely stb tehát ami csak lehetett rajta .
Olyan problémám van , hogy 1-2-ben kipörög bár az erejével nem vagyok megelégedve ha berakom 3-ba akkor megy egy darabig utána mintha vissza venném a gázt le lassul és vissza kel kapcsolnom 2-be hogy kipörgessem és újra 3-ba rakjam de nagyon erőtlen esetleg valami javaslat ? Válaszokat előre is köszönöm
Nem érzékenykedtem,és nem kerülte el a figyelmemet sem az írásod,én csak azt akartam mondani nem kell a másikat hülyének nézni, nem minden simsonos taknyos kölyök akinek még nincs magához esze,csak annyi hogy a gázt huzza,de mikor egy csavart meg kell rajta húzni azt se tudja milyen kulcs kell rá, részemről a vita lezárva.Ezzel nem akartam feszültséget szítani !
köszönöm!