Már miért lenne húzós? Nekem sincs bent, nem is szükséges, az az "ék" nem tart semmit, ha az tart, akkor el fog törni.alaplapot nem tudod a kábelek miatt annyival elfordítani.
Nekem is hosszú anya van most rajt, de csakis azért tettem rá, mert sikerült egyszer az egyik tőcsavart megszakítanom és ebben kicsit jobban bízok. Nem téptem meg mint a barom, csak az Istenért nem akart megszorulni, és hopp meg is szakadt. Nem szoktam én sem nagyon megtépni, 10-es csőkulcs + kb 10cm-es kar. Remélem ilyen gondon nekem sem lesz soha.
nemtom, nekem 30 év alatt egyet sem sikerült eltörni...
(ileltve egyszer egyet még is, de azt is csak azért, mert hagesztés volt és ránőtt az alu a tőcsavarra)
eleve vagy 8,8-as anyagból van, nem könnyű eltörni.
A fejet valami10 Nm vagy mennyivel kell lehúzni, annyival a tőcsabart nem lehet eltörni.
Persze, parasztországban megtépik hosszú ászokanyával súlyosbítva, mert annyi eszük sincs, hogy ha a ehngerfej ereszt, akkor nem az anyát kell jobban meghúzni (mertz akkor is ereszt) hanem a sérült tömítő felületet megjavítani.
de nem, fogja a paraszt, és eltöri a tőcsavart, és akkor "szar a szimszon"
Kiszedésnél lehet még eltörni, csak persze fogalmam sincs, minek kiszedegetni?
Jó, mondjuk 70-esre alakításkor muszáj, de én még egyet sem törtem úgy el...
szóvl, nemtom, hülyék az emberek, ami csavart-anyát meglátnak, azt a nagy krovával folyáshatárig húzzák, ha kell, ha nem.
Iylen még a gyertya menet.
Abból is mindössze egyet szakítottam meg, azt is azért, mert már eleve nem nagyon volt benne menet mire hozzámkerült.
Azt sem kell baromállat módin meghúzni.
És persze,ha megszakadt, jön a kókány perselyezés, ami mellett garantáltan ereszteni fog, oszt akor megint szar a szimszon.
Szüóval érted, az iylennk legtöbbször a végtelen hülyeség az oka
Szia Zoli!
Olvasgatok olyat, hogy sok embernek a tőcsavar beletörik a blokkba. Az mi miatt szokott beletörni? Amikor a hengerfejet húzzák le, nagyon megtépik?
kompresszió az van benne frissen van furva a henger,új dugattyú szett, szimeringek is újak benne,szikra az normális, amúgy Csornán, győr-moson-sopron megyében
Nehéz így a távolból jó tanácsot adni
Milyen a szikra?
De ha kap üzemanyagot,és jó helyen adja a szikrát indulnia kellene,vagy legalább pöffenni.
Kompresszió hiány is lehet az ok,vagy főtengely szimerig....
Merre laksz amúgy?
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Valamilyen oknál fogva nem akar indulni a simsonom :S szikra van pedig,kondenzátor új, szimeringek is,megszakító is, gyújtó tekercs is, gyújtás jól be van állítva de még sem indul. Kérlek segítsetek!
Eladó Am6-os blokkok
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft
ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft
azért kérdeztem mert ma találtam egyet itthon, de ezekszerint nemsok hasznát veszem
(ileltve egyszer egyet még is, de azt is csak azért, mert hagesztés volt és ránőtt az alu a tőcsavarra)
eleve vagy 8,8-as anyagból van, nem könnyű eltörni.
A fejet valami10 Nm vagy mennyivel kell lehúzni, annyival a tőcsabart nem lehet eltörni.
Persze, parasztországban megtépik hosszú ászokanyával súlyosbítva, mert annyi eszük sincs, hogy ha a ehngerfej ereszt, akkor nem az anyát kell jobban meghúzni (mertz akkor is ereszt) hanem a sérült tömítő felületet megjavítani.
de nem, fogja a paraszt, és eltöri a tőcsavart, és akkor "szar a szimszon"
Kiszedésnél lehet még eltörni, csak persze fogalmam sincs, minek kiszedegetni?
Jó, mondjuk 70-esre alakításkor muszáj, de én még egyet sem törtem úgy el...
szóvl, nemtom, hülyék az emberek, ami csavart-anyát meglátnak, azt a nagy krovával folyáshatárig húzzák, ha kell, ha nem.
Iylen még a gyertya menet.
Abból is mindössze egyet szakítottam meg, azt is azért, mert már eleve nem nagyon volt benne menet mire hozzámkerült.
Azt sem kell baromállat módin meghúzni.
És persze,ha megszakadt, jön a kókány perselyezés, ami mellett garantáltan ereszteni fog, oszt akor megint szar a szimszon.
Szüóval érted, az iylennk legtöbbször a végtelen hülyeség az oka
membrán+szívócsonk 4ezer ft
Olvasgatok olyat, hogy sok embernek a tőcsavar beletörik a blokkba. Az mi miatt szokott beletörni? Amikor a hengerfejet húzzák le, nagyon megtépik?
Milyen a szikra?
De ha kap üzemanyagot,és jó helyen adja a szikrát indulnia kellene,vagy legalább pöffenni.
Kompresszió hiány is lehet az ok,vagy főtengely szimerig....
Merre laksz amúgy?
tolásra sem indul?
Üzemanyagot kap?
Új gyertyával?
Segítségeteket szeretném kérni! Valamilyen oknál fogva nem akar indulni a simsonom :S szikra van pedig,kondenzátor új, szimeringek is,megszakító is, gyújtó tekercs is, gyújtás jól be van állítva de még sem indul. Kérlek segítsetek!
Kecskemét mellett(kb 15km-re) Helvécia településen.
üdv:Zoli
Merre laksz? Hol lehet megnézni az alkatrészeket?
Üdv Imó
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft
ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft
önindítók 8ezer ft/db áron(újszerűek)
orozoli2002@yahoo.com
06304351769