Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, biztos a gyertya felirata (márka) miatt nem megy....
Új gyertyával probáltad már? Mijen van benne? mert nekem isolatorral nem ment régen, most brisk van benne.
Már miért lenne húzós? Nekem sincs bent, nem is szükséges, az az "ék" nem tart semmit, ha az tart, akkor el fog törni.alaplapot nem tudod a kábelek miatt annyival elfordítani.
értem ék nélkül kicsit húzós. és ha az alaplapot tekerem annyit?
azért kérdeztem mert ma találtam egyet itthon, de ezekszerint nemsok hasznát veszem
Jó, csak ha az S51-es alaplapjával rakod fel, akkor retesz (ék) nélkül, 180 fokkal elfordítva kell feltenni.
s50-es (4 küllős) lendkerék jó 51-esre(3 küllős)?
Ment mail.
Nekem is hosszú anya van most rajt, de csakis azért tettem rá, mert sikerült egyszer az egyik tőcsavart megszakítanom és ebben kicsit jobban bízok. Nem téptem meg mint a barom, csak az Istenért nem akart megszorulni, és hopp meg is szakadt. Nem szoktam én sem nagyon megtépni, 10-es csőkulcs + kb 10cm-es kar. Remélem ilyen gondon nekem sem lesz soha.
nemtom, nekem 30 év alatt egyet sem sikerült eltörni...
(ileltve egyszer egyet még is, de azt is csak azért, mert hagesztés volt és ránőtt az alu a tőcsavarra)

eleve vagy 8,8-as anyagból van, nem könnyű eltörni.

A fejet valami10 Nm vagy mennyivel kell lehúzni, annyival a tőcsabart nem lehet eltörni.
Persze, parasztországban megtépik hosszú ászokanyával súlyosbítva, mert annyi eszük sincs, hogy ha a ehngerfej ereszt, akkor nem az anyát kell jobban meghúzni (mertz akkor is ereszt) hanem a sérült tömítő felületet megjavítani.

de nem, fogja a paraszt, és eltöri a tőcsavart, és akkor "szar a szimszon"

Kiszedésnél lehet még eltörni, csak persze fogalmam sincs, minek kiszedegetni?

Jó, mondjuk 70-esre alakításkor muszáj, de én még egyet sem törtem úgy el...

szóvl, nemtom, hülyék az emberek, ami csavart-anyát meglátnak, azt a nagy krovával folyáshatárig húzzák, ha kell, ha nem.

Iylen még a gyertya menet.

Abból is mindössze egyet szakítottam meg, azt is azért, mert már eleve nem nagyon volt benne menet mire hozzámkerült.
Azt sem kell baromállat módin meghúzni.

És persze,ha megszakadt, jön a kókány perselyezés, ami mellett garantáltan ereszteni fog, oszt akor megint szar a szimszon.

Szüóval érted, az iylennk legtöbbször a végtelen hülyeség az oka
membrán 3ezer ft
membrán+szívócsonk 4ezer ft
Szia Zoli!
Olvasgatok olyat, hogy sok embernek a tőcsavar beletörik a blokkba. Az mi miatt szokott beletörni? Amikor a hengerfejet húzzák le, nagyon megtépik?
imádom, az iylen benzintkapszikravaméksemegy szövegeket:)
Ezt nehéz így orvosolni.
kompresszió az van benne frissen van furva a henger,új dugattyú szett, szimeringek is újak benne,szikra az normális, amúgy Csornán, győr-moson-sopron megyében
Nehéz így a távolból jó tanácsot adni
Milyen a szikra?
De ha kap üzemanyagot,és jó helyen adja a szikrát indulnia kellene,vagy legalább pöffenni.
Kompresszió hiány is lehet az ok,vagy főtengely szimerig....
Merre laksz amúgy?
tolásra sem indul,üzemanyagot kap,a gyertya nem új benne
Szia
tolásra sem indul?
Üzemanyagot kap?
Új gyertyával?
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Valamilyen oknál fogva nem akar indulni a simsonom :S szikra van pedig,kondenzátor új, szimeringek is,megszakító is, gyújtó tekercs is, gyújtás jól be van állítva de még sem indul. Kérlek segítsetek!
Membránt milyen árban adod?
üdv. mindenkinek! s51 -es simsont keresek 20-25 ezer forint körül mindegy ha nem is működik csak ne menjen kétnyomba! a legjobb lenne szolnok megyei!
lehet a megszakitónál a kalapács csiszold meg kicsit
hali!

Kecskemét mellett(kb 15km-re) Helvécia településen.

üdv:Zoli
Szia Zoli
Merre laksz? Hol lehet megnézni az alkatrészeket?
Üdv Imó
Eladó Am6-os blokkok
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft

ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft

önindítók 8ezer ft/db áron(újszerűek)

orozoli2002@yahoo.com

06304351769