Enyém se forgós, mondtam hogy 6500on adja le a max teljesítményét, elméletbe 8500 körülig kéne elforognia, viszont az áttétel számláló 10500as maxot adott ki sebességfokozatokat és jól belőtt bicikli órát nézve.
Nem feltétlen kell nekem ilyen forgós gép, mert a gyújtás is megszakítós és olvasgattam, hogy nem jó magas fordulatra már (a lendkerék miatt is). nyomaték legyen, mert Felénk azért vannak. Erdei utakon is szoktunk motorozni és hát 95kiló vagyok. Kb. mit tud a te motorod, leszámítva a kipufogót, és a karburátort.
Nekem is almot van, reszelve. 2 felömlő, persze mind 2 alakított, szívó és kipufogó nyílás buherálva. ez is 6500ra dolgozik, de 10k ig is elforog, 19es dellortoval meg rezóval.
Jah és elég nyomatékos.
Amúgy, ha a gyári karbit meg kipufogót hagynád akkor is szedné a lábát.
Nekem most Almot van, sima 2 felömlő. Azt beszéltük, hogy picit lehetne a vezérlésén reszelni, és akkor már ilyen-olyan nagyobbításokat is elvégeztetnék. Eljött az erősítés ideje nálam is, de sokat nem szeretnék szánni rá (karburátor, kipufogó). Mindenképpen megbízható motort szeretnék! Mi a véleményed?
Akkor forog 6500at, wr henger elég hoki, de ha rendberakják elmegy. Ambika dugót felejtsd el, bár ezt olvashattad már itt hogy tré. Keystone jó, 2 gyűrűs. ilyen nem magas tartományba forgónak jó az a karbi.
Szia Zoli
Tuningolt WR hengerről mi a véleményed? 70-esf-es zsír új hengerből lett csinálva. Érdemes lenne 17-ezerért megvenni? Dugattyú és tartozékai pulsz pénz. Ambika dugattyú jó lenne bele? Vagy Keystone? Vagy ne is gondolkodjak rajta? Véleményed? Előre is köszi. Ja 16-os karbival lenne használva. Azt írta a készítője, hogy nyomatékos vezérlése van, és kb 1000 fordulattal dolgozik többet egy gyárinál.
Rendszerint nema racsni maga romlik el, a lejtős pályán vezető pöcök tud kitörni, akkor nem megy befelé a racsni külső darabja.
Ez akkor szokott lenni, ha nem kísérik vissza lábbal a berugókart, hanem hagyják visszacsapódni.
Helo szeretnék a simomra csinálni vrezot de terv rajz nélkül nem tudok neki állni ha kérhetném hogy valaki küldjön vagy megirná hol találhatok megköszöném és érdekel még minden s50 es tuning leírás és weblap ami ezzel foglalkozik segitségeteket erre a címre várom lliskla7@freemail.hu
Nem kockáztatnám meg ,hogy komolyabb átalakítás nélkül be lehet tenni... mert már a blokktartókat eleve mókolni kell, lánc sem lesz jó azt hiszem, stb stb.
Általában, utána kell karburálnim ha nyomatékos kipufogót szeretnék felrakni rá? 16N1-es karburátorom van hozzá, 70-es sima henger. Ezeknek a tudatában érdemes beruházni rá?
Vrezókat Varga Róbert készíti, egyedileg a te igényeidnek megfelelően készíti el, szóval nem nagyon fogsz vele "befürödni", eddig rosszat nem hallottam róla.
Nincs mit.
Jah és elég nyomatékos.
Amúgy, ha a gyári karbit meg kipufogót hagynád akkor is szedné a lábát.
Tuningolt WR hengerről mi a véleményed? 70-esf-es zsír új hengerből lett csinálva. Érdemes lenne 17-ezerért megvenni? Dugattyú és tartozékai pulsz pénz. Ambika dugattyú jó lenne bele? Vagy Keystone? Vagy ne is gondolkodjak rajta? Véleményed? Előre is köszi. Ja 16-os karbival lenne használva. Azt írta a készítője, hogy nyomatékos vezérlése van, és kb 1000 fordulattal dolgozik többet egy gyárinál.
Ez akkor szokott lenni, ha nem kísérik vissza lábbal a berugókart, hanem hagyják visszacsapódni.
Kiszámolod, legyártod magadnak , és akkor biztos jó lesz.
Nem kockáztatnám meg ,hogy komolyabb átalakítás nélkül be lehet tenni... mert már a blokktartókat eleve mókolni kell, lánc sem lesz jó azt hiszem, stb stb.