Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 3 sebességes simson 1 esbe, 2-esbe nem pörög ki, 3-masba pedig lassan felpörög. Ez miért van? mert nem tudok rájönni.
És egy másik, ha nemgond:
1-esbe pörög a motor, húz, de 2 be lefull. Szimering lenne?
Hello!
Kérdésem lenne tuning kapcsán valaki csinált már olyat hogy mtx hengert rakott a simson blokkra?
Konkrétan abban gondolkozok h veszek egy 80-as mtx hengert dugóval fejjel karbival és rárakom a simsonra...
Csak lenénnek kérdések h ha levegős akkor az annyira nem macerás elképzeléseim szerint vagy ha mégis akkor mit kell tenni?
vajon egy 70-es sport főtengely elég lenne e neki?
Ha vizes akkor valaki tudna segíteni a vízpumpa kialakításában?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv http://www.zt-tuning.de/BB130-...
Nemek nem azért nem jött be, mert el van állítva. Most a közeli boltból tudtam venni 260-as hőértékű AKA gyertyát, nem tudom hallottál e róla. Direkt nem sajnáltam, de a végére akartam járni, miért nem ég ki az NGK akár hogy is állítom. AKA gyertya szép barna, tehát elvileg jól van beállítva.
Nekem igazán mindegy ki myilen gyertyát használ...
viszont, a gyári reparaturanleitung 260-at ajánl.
Persze, egy falsoló, szimmeringes, váltoolajat szipkázó, túletett, eresztő szivatójú,elálíltott gyújtású bontószökevény lehet, hogy elmegy ksiebbel is.
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 3 sebességes simson 1 esbe, 2-esbe nem pörög ki, 3-masba pedig lassan felpörög. Ez miért van? mert nem tudok rájönni.
És egy másik, ha nemgond:
1-esbe pörög a motor, húz, de 2 be lefull. Szimering lenne?
Segítséget szeretnék kérni. Schwalbe KR 51/1 -esem van, most újítottuk fel, előtte csak porosodott, és nem tudom milyen típusú gyertyát tegyek bele. Nagyon megköszönném a segítséget !
Igen durrogott a motor, és ez gondolom azért volt, mert késett a szikra és a megfelelő pillanat után robbant.
A berúgókarom pedig lent marad ha lenyomom. Kézzel kell visszaemelnem. Ezt nem tudom másképpen leírni.....
A benzin égési késedelme és egyéb körülméynek miatt, a benzinmotoroknak ELŐ gyújtása van.
ezt kell beálíltani a gyári értékre.
Utógyújtás nem lehet sem kicsi, sem nagy ,sem semmiylen.
A szimmering normál esetben nem mozdul ki, ezért sincs rögzytve.
Viszont,ha egy motor össez vissza van beállítva, és mondjuk durrog, akkor nyilván kimozdul, mert nem több 10 báros nyomásra ban kitalálva.
"És a másik: ahogy néztem a szikrát, kézzel mozgattam a berúgókart és úgy a 3. lenyomásnál éreztem h nem ugrik vissza magától és kicsit jobban krepeg. ha meg sebességbe teszem és forgatom a kereket a berúgókar lemegy magától és ott is marad...."
Srácok most jövök a motortól. Gyújtást állítottam, mert kicsit utángyújtott és a szimering kintebb volt mint kellene, de az olaj nem folyt, így visszanyomtam. Ez a gyufesz miatt mozdulhatott ki, ugye?
És a másik: ahogy néztem a szikrát, kézzel mozgattam a berúgókart és úgy a 3. lenyomásnál éreztem h nem ugrik vissza magától és kicsit jobban krepeg. ha meg sebességbe teszem és forgatom a kereket a berúgókar lemegy magától és ott is marad....
Ötletek hogy hogy essek neki?
ja és kell a lendkerék csavarja alá rugós anya? mert itt nem volt, de én úgytudom kell
Azt szeretném kérdezni, hogy a 3 sebességes simson 1 esbe, 2-esbe nem pörög ki, 3-masba pedig lassan felpörög. Ez miért van? mert nem tudok rájönni.
És egy másik, ha nemgond:
1-esbe pörög a motor, húz, de 2 be lefull. Szimering lenne?