Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 3 sebességes simson 1 esbe, 2-esbe nem pörög ki, 3-masba pedig lassan felpörög. Ez miért van? mert nem tudok rájönni.

És egy másik, ha nemgond:
1-esbe pörög a motor, húz, de 2 be lefull. Szimering lenne?
Hello!
Kérdésem lenne tuning kapcsán valaki csinált már olyat hogy mtx hengert rakott a simson blokkra?
Konkrétan abban gondolkozok h veszek egy 80-as mtx hengert dugóval fejjel karbival és rárakom a simsonra...
Csak lenénnek kérdések h ha levegős akkor az annyira nem macerás elképzeléseim szerint vagy ha mégis akkor mit kell tenni?
vajon egy 70-es sport főtengely elég lenne e neki?
Ha vizes akkor valaki tudna segíteni a vízpumpa kialakításában?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv http://www.zt-tuning.de/BB130-...
Nemek nem azért nem jött be, mert el van állítva. Most a közeli boltból tudtam venni 260-as hőértékű AKA gyertyát, nem tudom hallottál e róla. Direkt nem sajnáltam, de a végére akartam járni, miért nem ég ki az NGK akár hogy is állítom. AKA gyertya szép barna, tehát elvileg jól van beállítva.
Nekem igazán mindegy ki myilen gyertyát használ...

viszont, a gyári reparaturanleitung 260-at ajánl.

Persze, egy falsoló, szimmeringes, váltoolajat szipkázó, túletett, eresztő szivatójú,elálíltott gyújtású bontószökevény lehet, hogy elmegy ksiebbel is.
Turbósban is.

A gyeretya hőértékét nem a hűtés, hanem az égési csúcshőmérséklet szabja meg.
A 8-as NGK nekem sem jött be!
Sziasztok! Nincs valakinek eladó 90es hengere ha lehet hengerfejjel de ha nincs az se gond.
Nekem például 260as gyertyák (B8HS - B9HS stb. nem igazán jöttek be a Svábelnak...
Én NGK B6HS-el jártam.
Turbósba is?
lóf@szt.

260 kell mindegyik simsonba ( a Suhlt kivéve)

ez hgk ból kb a 8-as nem felel meg (papíron) gyakorlatilag meg inkbb a 9-esnek.
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 3 sebességes simson 1 esbe, 2-esbe nem pörög ki, 3-masba pedig lassan felpörög. Ez miért van? mert nem tudok rájönni.

És egy másik, ha nemgond:
1-esbe pörög a motor, húz, de 2 be lefull. Szimering lenne?
225-ös hőértékű kell bele, az NGK B6HS lehet ilyen hőértékű kb.
Hi!
Nincs valakinek elfekvőbe egy 1,6 vagy 1,8mm es kuplungrugó s51 be?
Megvenném!
NGK gyertyát tegyél bele
Hali!

Segítséget szeretnék kérni. Schwalbe KR 51/1 -esem van, most újítottuk fel, előtte csak porosodott, és nem tudom milyen típusú gyertyát tegyek bele. Nagyon megköszönném a segítséget !
A kipufogómból nagyon jön az olaj mi lehet a baj ?
sztem nekem is ez a baj:D mert nekem meg viszajön csak ha rugom be akkor nem csinál semmit:D
gondolom, pedig nem "idegbetegeskedtem" a rúgásnál
ez akkor törik el ha visszacsap a kar, tehát ha nem követem a lábbammal fölfelé?
magától ez nem szkott eltürni
már megvan :
Igen néztem már tetszik!
Igen durrogott a motor, és ez gondolom azért volt, mert késett a szikra és a megfelelő pillanat után robbant.
A berúgókarom pedig lent marad ha lenyomom. Kézzel kell visszaemelnem. Ezt nem tudom másképpen leírni.....
Ritkán válaszolok ilysmi hsz ekre, de most mégis.

Mi az hogy: " kicsit utángyújtott" hm?

A benzin égési késedelme és egyéb körülméynek miatt, a benzinmotoroknak ELŐ gyújtása van.
ezt kell beálíltani a gyári értékre.
Utógyújtás nem lehet sem kicsi, sem nagy ,sem semmiylen.

A szimmering normál esetben nem mozdul ki, ezért sincs rögzytve.
Viszont,ha egy motor össez vissza van beállítva, és mondjuk durrog, akkor nyilván kimozdul, mert nem több 10 báros nyomásra ban kitalálva.

"És a másik: ahogy néztem a szikrát, kézzel mozgattam a berúgókart és úgy a 3. lenyomásnál éreztem h nem ugrik vissza magától és kicsit jobban krepeg. ha meg sebességbe teszem és forgatom a kereket a berúgókar lemegy magától és ott is marad...."

ez a mondat értelmezhetetlen.

Igen, nem árt az anya alá rugós alátét.
Srácok most jövök a motortól. Gyújtást állítottam, mert kicsit utángyújtott és a szimering kintebb volt mint kellene, de az olaj nem folyt, így visszanyomtam. Ez a gyufesz miatt mozdulhatott ki, ugye?
És a másik: ahogy néztem a szikrát, kézzel mozgattam a berúgókart és úgy a 3. lenyomásnál éreztem h nem ugrik vissza magától és kicsit jobban krepeg. ha meg sebességbe teszem és forgatom a kereket a berúgókar lemegy magától és ott is marad....
Ötletek hogy hogy essek neki?
ja és kell a lendkerék csavarja alá rugós anya? mert itt nem volt, de én úgytudom kell
Amúgy erről a kluboldalról beszltem:

http://www.simsonosok.hu