egyszer haverom motorjával szórakoztam mer az is eltördelte az éket
megcsiszoltam finoman a tengelyt aztán higítos rongyal letöröltem
meg a lendkerékbe a lukat is kitöröltem higítóval
aztán összeraktam, jól meghúztam
nem raktam rugósalátétet
már több mint fél éve nincs vele gond
vélhetően először nem húztad meg rendesen az anyát.
Ha már egyszer megforgott, akkor megsérül a kúpos illesztés, be kell csiszolni.
Előfordul, hogy a kereskedelemben kapható retesz magaqsabb a kelleténél, és a kúpnak esélye nincs zárni, mert a retesz feltarja a lendkereket.
(merthogy a lendkereket a kúp fogja nem e retesz, azt akár be sem kell tenni, akkor sme forog el.)
Viccen kívül: Ha csak egy kicsikét szivárog, akkor az természetes, ha nagyon, akkor cserélj tömítéseket a könyöknél (gondolom ott folyik).
Nem fogja sokáig bírni, de jobb, mint a semmi.
Én is jártam így és akkor erősen ráütöttem a lendkereket és olyan erősen szorítottam rá a csavart amilyen erősen csak tudtam és utána nem törte el amúgy kell rugós alátét a csavart alá.
helló lenne egy kérdésem. Van egy simson s állandóan eltöri a lendkerék éket azóta mióta le kellett vennem a gyújtást egy kondicseréhez. Már nem emlékszem volt e rugós alátét a lendkerék és a csavarja közt de raktam oda akkor is tördeli de nem rakok akkor is tördeli. Mit lehetne vele kezdeni? Rakok bele egy éket berúgom elindul fainul veszi is a lapot ráülök akarok menni már csak hörög behúzom a kuplungot le is áll. Leszedem a lendkereket és már látom is hogy törött az ék. Segítsen valaki Legyen szives.
HALI!Friss Simson tulaj vagyok, és tudnátok ajánlani olyan bicikli km órát, ami jó simsonra is?A simson km óra nagyon drága sajnos!Köszi előre is, Üdv!
Igen , az volt a hiba , reszelgettem meg alakítgattam egy kicsit a trafótartón , majd elálítottam 0.5-1mm közelebb a felső hp felé és láss csodát egy apró rúgásra indul és iszonyatosan pörög a mocc
srácok!
s 50 es simsonra...rá mennek ezek a 60 as 4 f es 51 esre tervezett hengerek?
mert én ugy tudom...vagyis hallotam ...h 50 es meg 51 es...máshog ymozog a fötengely...h hosszabban kinyulik..és azért nemjo az 51 es az 50 es tömbre...igaz ez?
ha egykerekezni akarsz akkor nemárt az első és hátsó fogaskereken variálni,ajánlom az 1:4-es áttételt,vagyis elöl egy 15-ös,hátra egy 60-as fogaskereket,meg egy 60-as henger bővített kipu és felömlővel rohadt jó lenne,én is el akartam adni a 60/4f-em,csak csúnya,meghát nagyon pörög a kicsike :D
most 13-as első fogaskerékkel,gyári hátsóval 72-73km/h-t ment,de még mindig gyorsult,de én cserélni akarom első 15 hátsó 60,meg a blokkot viszem hátrébb,így jobb lesz a gépnek szerintem,mert nem kell annyira küszködnie szegénynek :)
megcsiszoltam finoman a tengelyt aztán higítos rongyal letöröltem
meg a lendkerékbe a lukat is kitöröltem higítóval
aztán összeraktam, jól meghúztam
nem raktam rugósalátétet
már több mint fél éve nincs vele gond