Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyszer haverom motorjával szórakoztam mer az is eltördelte az éket
megcsiszoltam finoman a tengelyt aztán higítos rongyal letöröltem
meg a lendkerékbe a lukat is kitöröltem higítóval
aztán összeraktam, jól meghúztam
nem raktam rugósalátétet
már több mint fél éve nincs vele gond
vélhetően először nem húztad meg rendesen az anyát.

Ha már egyszer megforgott, akkor megsérül a kúpos illesztés, be kell csiszolni.

Előfordul, hogy a kereskedelemben kapható retesz magaqsabb a kelleténél, és a kúpnak esélye nincs zárni, mert a retesz feltarja a lendkereket.
(merthogy a lendkereket a kúp fogja nem e retesz, azt akár be sem kell tenni, akkor sme forog el.)
oké köszönöm
Hegeszd össze. :)

Viccen kívül: Ha csak egy kicsikét szivárog, akkor az természetes, ha nagyon, akkor cserélj tömítéseket a könyöknél (gondolom ott folyik).
Nem fogja sokáig bírni, de jobb, mint a semmi.
Nekem olyan gondom van hogy a kipufogómból ömlik az olaj ennek mi lehet az oka ha valaki tudja akkor kérem segítsen
Én is jártam így és akkor erősen ráütöttem a lendkereket és olyan erősen szorítottam rá a csavart amilyen erősen csak tudtam és utána nem törte el amúgy kell rugós alátét a csavart alá.
helló lenne egy kérdésem. Van egy simson s állandóan eltöri a lendkerék éket azóta mióta le kellett vennem a gyújtást egy kondicseréhez. Már nem emlékszem volt e rugós alátét a lendkerék és a csavarja közt de raktam oda akkor is tördeli de nem rakok akkor is tördeli. Mit lehetne vele kezdeni? Rakok bele egy éket berúgom elindul fainul veszi is a lapot ráülök akarok menni már csak hörög behúzom a kuplungot le is áll. Leszedem a lendkereket és már látom is hogy törött az ék. Segítsen valaki Legyen szives.
Nademostélleg.

ennyire félreérthetően írok?

Áltaálban értettem ezt a mndatot, a konkért amsik volt.
Nem emel ki teljesen a kuplung, amikor nem emel ki teljesen, az üres is csak szenvedéssel található meg.
Hát bosszút nem is, de pl tud olyat hogy nem műkszik mert bezavarja a gyújtás...
helló valaki segítsen mert amikor keresem az ürest és akkor lefullad a motor mi baj lehet
Háát, nem hiszem hogy egy km óra bosszút állna:P
Persze egyértelmű hogy valami komolyabb alkatrész pótlás az nem "sufni tuninggal" menne!
Ha sajnálod a normális alkatrészt a motortól akkor az bosszút fog állni.
Ez minden gépnél így van.

Minimum a Beta 1-es.
HALI!Friss Simson tulaj vagyok, és tudnátok ajánlani olyan bicikli km órát, ami jó simsonra is?A simson km óra nagyon drága sajnos!Köszi előre is, Üdv!
Sziasztok Simsonosok!
Szükségem lenne egy SR 50-es kerékre. Tud valaki segíteni?
Most már legalább tudod !
Igen , az volt a hiba , reszelgettem meg alakítgattam egy kicsit a trafótartón , majd elálítottam 0.5-1mm közelebb a felső hp felé és láss csodát egy apró rúgásra indul és iszonyatosan pörög a mocc
kösz mindenki...:)
számos oka lehet annak, ha nem úgy megy ahogy kellene.
Neház távggyatani az iylesmit
meg lehet oldani csak pénzigényes az egész átalakítás,és neméri meg szerintem ...
Mások a tőcsavar elhelyezések meg más a henger is máshogy vezérel máshol vannak benne a lukak egyszerűen levezetve. És más a lökethossz.
srácok!
s 50 es simsonra...rá mennek ezek a 60 as 4 f es 51 esre tervezett hengerek?
mert én ugy tudom...vagyis hallotam ...h 50 es meg 51 es...máshog ymozog a fötengely...h hosszabban kinyulik..és azért nemjo az 51 es az 50 es tömbre...igaz ez?
ha egykerekezni akarsz akkor nemárt az első és hátsó fogaskereken variálni,ajánlom az 1:4-es áttételt,vagyis elöl egy 15-ös,hátra egy 60-as fogaskereket,meg egy 60-as henger bővített kipu és felömlővel rohadt jó lenne,én is el akartam adni a 60/4f-em,csak csúnya,meghát nagyon pörög a kicsike :D
most 13-as első fogaskerékkel,gyári hátsóval 72-73km/h-t ment,de még mindig gyorsult,de én cserélni akarom első 15 hátsó 60,meg a blokkot viszem hátrébb,így jobb lesz a gépnek szerintem,mert nem kell annyira küszködnie szegénynek :)
oks és senáré?
Hirdetés dátumát csekkold,már nincs meg.