Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok az lenne a problémám:, hogy most rakom össze a simson staromat és a karbit egyszerűen nem tudom beállítani mert: mikor berúgom egyből elkezd pörögni min az állat, gáz az van ,de csak a felső tartományokban mozog....a súber nincs fennakadva az állítócsavar mozgatására pedig nem reagál semmit am kissúberes a karbi és turbós blokk,légyszi segítsetek mert nemtom mi lehet a gondjabaja... előre is köszi
Ez egy eleve felesleges projekt , ha érdekel nekem van MŰKÖDŐ kapcsolásom fordulatszámmérőhöz... már nemeggyet megépítettem és egy kis alakítással 4T ben is üzemel. A trabi átfolyásmérő háza pont jó ezekhez a mérőkhöz burkolatnak (tapasztalat).
Nincs türelmem hozzávetőlegesen ötvenedszer elmagyarázni miért nem lehet/érdemes fúrás nélkül gyűrűt cserélni kopott hengerben.

Legyen elég, hogy csörömpölni fog.
HA kisebbel szürkés, nagyobbal meg fekete, akkor a ksiebb túlmelegszik.
köszi, majd megpróbálom
Rendben.
köszi
ez igy jól néz ki de valamivel vezérelni is kellene
szerintem hagyd a fenébe és csinálj led-eset ami a hobbielektronik.hu és a bsselektronika.hu oldalakon van
van többféle is
én a 20 led-est megcsináltam és működött csak lassan reagált, valahogy nem volt tökéletes
bejáratásnál inkább a 9 lenne jó
nehogy túlmelegedjen
12V-os tekercset bele meg 12V 25W-os égőt
nekem most ezzel jobb mint a régi 6V-ossal
helló. Elöttem az új pronyekt. Egy Trabant átfolyásmérőből szeretnék fordulatszámmérőt készíteni. De nem tudom mit kell csinálnom ,hogy a valós értéket mutassa megy ,hogy egyáltalán jól mérjem szóval hát működjön. Négy vezeték jön le róla. A vezeték színek: 1db zöld, 1db piros, 1db fekete, 1db barna. Remélem van olyan itt köztetek aki vágja az elektronikát vagy csinált már hasonló műszert. A segítséget köszönöm. Mellékelek képet is.
Szia Zoli!
Vettem a motoromba egy NGK B9HS gyertyát és megszűnt a detonálás, sőt még a 8-al is. Ilyenkor melyiket célszerű használni? Végül is a 8-as kicsit szűrkés, a 9-es fekete. Sokat kap, ezt érezni is melegen, meg 1:30-ba van keverve a benzin. Ennyi olaj mennyire befolyásolja a gyertyaképet? Furcsa, hogy szürke, közben alapról fullad.
Köszönöm a segítséget,csak erre voltam kiváncsi,am meg ugyanazt a teljesítményt adja,nem érzem,hogy gyengébb lenne:)
Szerintem, ha 2 hónappal ezelőtt sem fúrattad meg akkor tökmindegy, maximum gyengébb lesz a motorod és lehet, hogy ugyan úgy csörögni fog. De majd aki jobban tudja megmondja.
Akkor inkább hagyjam benne azt,ami most van,amig meg nem adja magát?
gyűrűt-dugattyút, fúrással együtt kell cserélni.
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni.
Arról lenne szó,hogy most vettem új dugattyúgyűrűket,mert a magyar kisipari 2 hónap után rettenetes hanggal csörög,és félek,hogy egyszer csak végleg megadja magát,és annak gondolom nem lenne jó vége.Most vettem lengyel gyártmányú gyűrűket,mivel a német fajtából a boltosnak nem volt olyan méretű.Szerintetek mennyire megbízható a lengyel gyártmányok?
A választ előre is köszönöm!
Pedig olyan széép...
Mondom, simsont SEM.
Csepelt meg pláne.
Igazad van, de én a csepelre gondoltam:)
SAjna azért ez annyira nem egyszerű.

Simsont sem lehetne az eu-ban gyártani újra, csak katalizátorral.
kromofággal kend be hagyd egy kicsit és utánna sikáld meg jó alaposan
Sziasztok simson schwalbe alkatrészekre lenne szükségem fejér megyében tudna valaki segíteni?
Ezekre lenne szükségem:
Kuplung bovden+állító csavar
Komplett karbi+közbetét
berúgó+váltó kar
gyertya pipa
kipu.könyök+menet javító
első lánckerék+anya
oldal dekni a külső
2db láncvédő gumi
ülés tartó zsanérok
első,hátsó lámpa

Segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok.
szeretném kérdezni hogy mivel lehet szépen eltüntetni festéket.(én a felniről szeretném) :S
Elmondaná nekem vki hogy hogyan tudnék a világításomon javítani, mert elég gyenge?
világítótekercs cserével?