Köszönöm a válaszod! Tehát ha jól értem, nem hoz semmi többletet a belsőrezós cucc. Akkor viszont martad a gyári kipuff beszerzése. Jah és egyértelmű, hogy a gagyirezó csak ideiglenes megoldás amíg nem lesz új, hisz' nem 1 helyen olvastam, hogy még a gyárihoz képest is ront. (csak a hangja lesz nagyobb) Pedig személy szerint a formájával nem is lenne gondom...
Gyári hengerhez tökéletes a gyári pufó. Csak legyen meg benne a hátsó kúp. Az utángyáriban tudtommal nincsen, másrészt a vége is nagyon gyökérül néz ki. A gagyirezónak meg jogos az elnevezése.
34ml hivatalosan, én 50ml-t tettem bele, így is jól működik. Legegyszerűbb beletölteni az olajat, ha ki van véve a teleszkóp, ahol szét tudod húzni, ha benn a motorba, akkor a szuszogóján, Fecskendővel szép lassan!
Sziasztok!
Van egy olyan problémám hogy nem indul a simsonom S51!
főtengely fel lent újítva, henger fel lett fúrva, megszakító, kondenzátor ki lett cserélve, főtengely szimeringek jók, szikra van, jól van beállítva a gyújtás, benzint kap. Szóval minden be van lőve normálisan és mégsem indul be! Szerintetek mi lehet a baja? pls HELP!
Hellotok! Egy S51 B tipusú simsonom van most cseréltem benne olajat és szimeringeket az első teleszkópba, de amikor lenyomom hangosan hörög ahogy az olajat mozgatja és nagyon puha a teleszkóp. Mi lehet a baj?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Hát azt is megnézheted, hogy van e valami rendellenesség, lehet már szemre megállapítod. Vissza is ellenőrizheted az előgyújtás értékét, de ehhez minimum tolómérő és 0.4-es hézagoló szükséges, ha ez nincs (nekem sem volt sokáig) ne állítgass semmit rajta!
Én is erre gondoltam h vmi a karbival.. De itt vmeik szomszéd mondta h szerinte gyújtás lesz de remélem nem majd megnézem vmikor..
Köszi a segítséget..
Szerintem valami a karburátoroddal van, ha eldőlés után kezdte el csinálni. Úszó stiftje elmozdulhatott, vagy valami ilyesmi. Próbáld levenni, aztán azt már a lakásba is meg tudod nézni, ha nagyon fontos. De benzinszagra számíts :)
Sziasztok.. Olyan bajom van hogy a Simsonom pár napja szórakozik..
Valamelyik nap eldőlt lehet hogy ettől nem tudom. Másnap Akartam berúgni de beindult bedadogott és leállt.. Elkezdtem tolni 1-re beindult. És azóta szórakozik de csak leginkább akkor mikor hideg a motor.. Mi lehet a baj.. Sajnos nincs időm átnézni meg nem tom hol szerelni udvaron meg nincs kedvem szerelgetni úgy h lehet nem is lesz jó sajna hideg van kint..:D
1000 köszönet ...
bocs ezért,de ez van ....
az hogy s50-es karbi az tökmindegy,de hogy van belőve?
Lehet sokat kap és azért nincs alapjárat,nálam ez van,egy uszócsere lenne nálam,csak lusta vagyok boltig menni.
üdv,
s51e-ban milyen lánckerék van alapból?, és ha kisebbre cserélném, pl: 16-ról 13-asra, akkor az mennyit növelne fogyasztáson és van e vmi kárso hatása a motorra?:D
kösz
Sziasztok!Lenne egy kérdésem!Van egy 51-es simsonom,kibaszottul nem megy .Dől a benya belőle ha felmelegszik akkor még alapjárat sincs.Ha csutkára huzom a gázt akkor a szivóoldalon a karbinál köhögi vissza a benyát és kis vártatva leáll!
Elképzelhető e hogy 50 es karbi van rajta és esetleg azért nem jó,vagy mi a fene van vele!
Valaki help,mert meggyujtom és szétverem!
Sziasztok!
1 olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a belsőrezós kipufogó jobb-e vagy rosszabb, mint a gyári? Mármint hoz-e érezhető + teljesítményt. Nemrég vettem egy '75-ös évjáratú S50B-t, amin 1 gagyirezó van. Belekezdtem a motor felújításába/kisebb átalakításába, és most azon töprengek, hogy sima gyári, vagy belsőrezós kiput vegyek.:) Vélemény?
Írj részleteket. A KISDOBOS AHOL TUD-SEGÍT. :.
Kösz az eddigit!
Van egy olyan problémám hogy nem indul a simsonom S51!
főtengely fel lent újítva, henger fel lett fúrva, megszakító, kondenzátor ki lett cserélve, főtengely szimeringek jók, szikra van, jól van beállítva a gyújtás, benzint kap. Szóval minden be van lőve normálisan és mégsem indul be! Szerintetek mi lehet a baja? pls HELP!
Esetleg aki csinált már ilyet az mondhatna egy két tippet.
Üdv.: Kori !
Előre is köszönöm a válaszokat!
Köszi a segítséget..
Valamelyik nap eldőlt lehet hogy ettől nem tudom. Másnap Akartam berúgni de beindult bedadogott és leállt.. Elkezdtem tolni 1-re beindult. És azóta szórakozik de csak leginkább akkor mikor hideg a motor.. Mi lehet a baj.. Sajnos nincs időm átnézni meg nem tom hol szerelni udvaron meg nincs kedvem szerelgetni úgy h lehet nem is lesz jó sajna hideg van kint..:D
1000 köszönet ...
http://racing-bazar.hu/motorke...
bocs ezért,de ez van ....
az hogy s50-es karbi az tökmindegy,de hogy van belőve?
Lehet sokat kap és azért nincs alapjárat,nálam ez van,egy uszócsere lenne nálam,csak lusta vagyok boltig menni.
s51e-ban milyen lánckerék van alapból?, és ha kisebbre cserélném, pl: 16-ról 13-asra, akkor az mennyit növelne fogyasztáson és van e vmi kárso hatása a motorra?:D
kösz
Elképzelhető e hogy 50 es karbi van rajta és esetleg azért nem jó,vagy mi a fene van vele!
Valaki help,mert meggyujtom és szétverem!
1 olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a belsőrezós kipufogó jobb-e vagy rosszabb, mint a gyári? Mármint hoz-e érezhető + teljesítményt. Nemrég vettem egy '75-ös évjáratú S50B-t, amin 1 gagyirezó van. Belekezdtem a motor felújításába/kisebb átalakításába, és most azon töprengek, hogy sima gyári, vagy belsőrezós kiput vegyek.:) Vélemény?
Bocsi... tudom h nem a reklám helye, de ha valakit érdekelne...