Sziasztok! Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mi a véleményetek a Vrezóval kapcsolatban? Aki használ ilyet az leírhatná a véleményét, és hogy megéri e az árát. Nagyon fája a fogam, csak sajnos fürödtem már be kipufogóval és hát nem szeretnék még egyszer bukni vele.
Lehet megköveztek, de én úgy szoktam levenni, hogy leveszem a legfelső lemezt, hogy lássam a nagy anyát. Behajtok 2 csavart, biztosító lemez nélkül a kuplungba (tudjátok a helyére). Egy nagy csavarhúzóval megtámasztom a fejénél fogva, de ezt általában haverom szokta mert egy kézzel elég nehézkes, majd meglazítom. Ráhúzni ugyan így, csak fordítva támasztok be. Remélem érthető voltam, ha nem helyesbítek. Van célszerszám is hozzá, csak nem nekem.
Ne haragudj már de miért írsz hülyeségeket? Attól hogy te csinálsz egy 70es hengert attól nem lesz 8le ahoz egy összehangolt rendszer kell hengerfej karbi kipuff.
A gyertya hézag szűkebben van , a karbi teljesen át lett tisztítva - benzint kap. Próbálkoztam a gyujtást máshogy állítani de nem jártam sikerrel de 1-2 pozíciót megpróbálok még hátha összejön . Kompresszió az tökéletes !
Köszönöm a segítséget Laligator , remélem sikerül megcsinálnom .
Ha néha néha pöffen egyet akkor az gyújtás gond lehet. Ellenőrizd hogy a gyújtó tekercsedről nem szakadt e le a forrasztás, mert én is találkoztam már olyannal, hogy rendesen gyújtott de a rázkódástól elmozdult a tekercsen a forrasztás és félre gyújtott.
Ezután ellenőrizd a gyertya hézagot is, mert benzinben másként ad szikrát mint levegőben. Vedd szűkebbre!
A karbiban nem árt a fúvókákat és minden egyéb kütyüt áttisztítani, dróttal átszurkálni a biztonság kedvéért.
Utolsó tippként esetleg a gyújtásod mégis elállítódhatott talán. Próbálkozz máshogy állítani az alaplapot.
Ez a szimson már régóta a sufni mélyén pihen!
A rozsda is látszik rajta bőségesen, és motorikusan sem a legjobb!:S
Nem az én motorom, ha nem egyik kedves ismerősömé!
Régóta meg van már, de nem foglalkozott vele!
régebben a bátyja hajtotta, de hát hadd ne mondjam!
A vízhűttő nincsen már rajta sajnos, így nem is nagyon mertük életre kelteni!
Ha esetleg tudna valaki segíteni hogyan álljunk neki az újjáélesztéséhez az kérem szóljon!
alkatrészekre is szükség lenne
Sziasztok!
Lenne nekem egy Tábori Tuning-os 70 köbcentis, 4 sebességes vízhűtéses Simsonom, de vissza szeretném építeni gyári 50 köbcentissé!
Nem tudom, hogy milyen állapotban van a henger dugó hajtókar, de szerintem nem a legtökéletesebb!
Szóval nekem kellene hozzá egy 50-es henger, belevaló dugó és hajtókar, esetlegesen egy hengerfej sem ártana, mert nem tudom, hogy a 70-es hengeré jó volna-e rá!
Szóval henger+hengerfej+dugó+hajtókar esetlegesen egy új főtengely is érdekelne!
Kérem adjatok egy árajánlatot, hogy újonnan mennyibe kerülne körül belül, vagy esetleg a visszaalakításhoz milyen alkatrészek kellenének még pluszban!
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv.: Béci
egy 51-es simson blokk felújítás után nem indult be . A motor a szétszedés előtt működőképes volt . A gyújtás ugyan úgy került vissza helyére ahogy az előtt állt és a karbi is ! szikra van rendesen , benzint kap és mégse indul . Kipróbáltam új megszakítóval , kondival és trafóval de ezekkel sem indult . segítsetek h szerintetek mi lehet az oka , hogy nem indul !? nagyon néha pöffen egyet és amikor nem pöffen meg semmi életjelet nem ad akkor is füstöl a kipufogó nem értem . mi lehet a baj ?
Rakj bele 24V-osat. Csak halkan jegyzem meg, nekem is az van benn, nekem is kivágta. Nem ez a tökéletes megoldás, de célnak megfelel, főleg, hogy nem akartam hozzányúlni ahhoz, amihez nem értek.
ezeknek a tárgyaknak, állandó feszültségforrásra van szükségük, a normális működéshez.
Így van ez az indexxel, a dudával.
Ugyan meg lehetne oldani, hogy a gnerátor, már alapjáraton is akkora kakaót toljon, ami ezeknek az ellátására elég, de belátható, hoyg iylen kis motoron ez értelmetlen.
ezért alkalmaznak egy energiatároló berendezést, ez az akkumulátor.
Ebből, már kis fordulaton is, nagy energia vehető ki, mivel a feszültsége független a mtor fordulatától.
Ezek a készülékek (duda index) csak szakaszosan üzemelnek, (de akkor nagy kakaóval)nincs szükség ÁLLANDÓ nagy energiaforrásra, ezért a szép lassan, kis teljesítménnyl töltögetett akkumulátor egyszerűen gazdaséágosabb, mintha a generátoron kellene ezt a jelentős teljesítményt bár mikor levehetőre megcsinálni.
Érted, vannak, a mtoron állandó fogyasztók,(gyújtás pl) azokat lehet generátorról nymni, de egy szakaszosan űködtetett cuccot nem érdemes.
Az indexek azért mennek egyenfeszről, mert az akku azt tudja tárolni.
Akuu meg azért kell mert az állandó, egynletes fesz forrás, sok problémát megold.
Például azt, hogy nélküle, egy 50wattos tekercs kellene, a világításon kívül ami az indexet viszi,és ezt megoldani gazdaságtalan.
Ráadásul ennek az 50wattnak rendelkezsre kellen állnia már alapjáraton is, mert mesképpen nincs index.
Ledel persze más, de ott is kellene egy állandó feszültségforrás.
Áhh én 2es voltam fizikából, örülök hogy az enyémet killswitchel együtt megtudtam oldani :D
Amúgy miért nem akarsz bele aksit? Nekem is a led lámpám arról megy, kemény 1,2 Ah-s, indexet dudát elvinné szerintem.
Én mindet sorba kötném, és elágaztatnám aksi meg lámpák fele. Amúgy, 1 ilyen kis aksi megvan 1000-1500 ft körül.
Az elgondolás az lenne, hogy 1. tekercs gyújtás, 2. tekercs első-hátsó világítás, 3. tekercs a luxus tekercs, arról menne az index, a duda és a féklámpa.
Mindezt akkumlátor nélkül. Asszem valami relé is kell az indexnek meg ilyesmi.
Meg tudnád rajzolni a kapcsolási rajzot ezek alapján? Úgy hogy egy laikus is értse mi micsoda.:)
Nekem igaz hogy 1 napomba telt, és nemis gyári kapcsolást használtam, de megcsináltam magamnak ( jah, nemvagyok szaki ! ) Minden tökéletesen működik izzóvédővel feszűltségszabályzóval, babetta gyújtással aksival led lámpával !
Néha-néha bevillan egy-egy nagyon pici szikra, de ritkán... egyszer sem indult be a motor...
- trafó jó
- tirisztor jó
- alaplap a helyén
- lendkerék jó
Tekercs vagy a Jeladó a rossz?
ki mijen célszerszámot használ ijen célokra?
Köszönöm a segítséget Laligator , remélem sikerül megcsinálnom .
Ha néha néha pöffen egyet akkor az gyújtás gond lehet. Ellenőrizd hogy a gyújtó tekercsedről nem szakadt e le a forrasztás, mert én is találkoztam már olyannal, hogy rendesen gyújtott de a rázkódástól elmozdult a tekercsen a forrasztás és félre gyújtott.
Ezután ellenőrizd a gyertya hézagot is, mert benzinben másként ad szikrát mint levegőben. Vedd szűkebbre!
A karbiban nem árt a fúvókákat és minden egyéb kütyüt áttisztítani, dróttal átszurkálni a biztonság kedvéért.
Utolsó tippként esetleg a gyújtásod mégis elállítódhatott talán. Próbálkozz máshogy állítani az alaplapot.
Kompresszió milyen?
A rozsda is látszik rajta bőségesen, és motorikusan sem a legjobb!:S
Nem az én motorom, ha nem egyik kedves ismerősömé!
Régóta meg van már, de nem foglalkozott vele!
régebben a bátyja hajtotta, de hát hadd ne mondjam!
A vízhűttő nincsen már rajta sajnos, így nem is nagyon mertük életre kelteni!
Ha esetleg tudna valaki segíteni hogyan álljunk neki az újjáélesztéséhez az kérem szóljon!
alkatrészekre is szükség lenne
Lenne nekem egy Tábori Tuning-os 70 köbcentis, 4 sebességes vízhűtéses Simsonom, de vissza szeretném építeni gyári 50 köbcentissé!
Nem tudom, hogy milyen állapotban van a henger dugó hajtókar, de szerintem nem a legtökéletesebb!
Szóval nekem kellene hozzá egy 50-es henger, belevaló dugó és hajtókar, esetlegesen egy hengerfej sem ártana, mert nem tudom, hogy a 70-es hengeré jó volna-e rá!
Szóval henger+hengerfej+dugó+hajtókar esetlegesen egy új főtengely is érdekelne!
Kérem adjatok egy árajánlatot, hogy újonnan mennyibe kerülne körül belül, vagy esetleg a visszaalakításhoz milyen alkatrészek kellenének még pluszban!
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv.: Béci
Akkor nincs mese, akkumulátorral kell megcsinálni. Köszönöm a segítséget srácok.
Na meg fogom próbálni akkor egyedül összemókolni a cuccot.
ezeknek a tárgyaknak, állandó feszültségforrásra van szükségük, a normális működéshez.
Így van ez az indexxel, a dudával.
Ugyan meg lehetne oldani, hogy a gnerátor, már alapjáraton is akkora kakaót toljon, ami ezeknek az ellátására elég, de belátható, hoyg iylen kis motoron ez értelmetlen.
ezért alkalmaznak egy energiatároló berendezést, ez az akkumulátor.
Ebből, már kis fordulaton is, nagy energia vehető ki, mivel a feszültsége független a mtor fordulatától.
Ezek a készülékek (duda index) csak szakaszosan üzemelnek, (de akkor nagy kakaóval)nincs szükség ÁLLANDÓ nagy energiaforrásra, ezért a szép lassan, kis teljesítménnyl töltögetett akkumulátor egyszerűen gazdaséágosabb, mintha a generátoron kellene ezt a jelentős teljesítményt bár mikor levehetőre megcsinálni.
Érted, vannak, a mtoron állandó fogyasztók,(gyújtás pl) azokat lehet generátorról nymni, de egy szakaszosan űködtetett cuccot nem érdemes.
Akuu meg azért kell mert az állandó, egynletes fesz forrás, sok problémát megold.
Például azt, hogy nélküle, egy 50wattos tekercs kellene, a világításon kívül ami az indexet viszi,és ezt megoldani gazdaságtalan.
Ráadásul ennek az 50wattnak rendelkezsre kellen állnia már alapjáraton is, mert mesképpen nincs index.
Ledel persze más, de ott is kellene egy állandó feszültségforrás.
Ezért gondoltam, hogy minden mehetne tekercsről, az lenne a legegyszerűbb és legmegbízhatóbb.
Csak kéne egy jó kapcsolási terv.:)
Amúgy miért nem akarsz bele aksit? Nekem is a led lámpám arról megy, kemény 1,2 Ah-s, indexet dudát elvinné szerintem.
Én mindet sorba kötném, és elágaztatnám aksi meg lámpák fele. Amúgy, 1 ilyen kis aksi megvan 1000-1500 ft körül.
Mindezt akkumlátor nélkül. Asszem valami relé is kell az indexnek meg ilyesmi.
Meg tudnád rajzolni a kapcsolási rajzot ezek alapján? Úgy hogy egy laikus is értse mi micsoda.:)