Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Konkrétabban milyen Simson?
Szóval Mók....nem?
legegyszerűbben:
a töltőtekercset a hátsó világításra és a féklámpára
a világítótekercset az első lámpára kösd
az enyém így megy 10 éve
féklámpa kicsit lassan reagál, de legalább nem csökken a fényerő fékezéskor
gyujtáskapcsoló kidobva a kürt a leállítógomb
Hello!
Simsonon hogy kössem be a világitást? alaplapon rajta a tekercs és a kábeleket hova? jo nekem direktbe is csak égjjen
Köszi a választ!
Hmmm, az szép ha az új szimering máris kuka...
Esetleg nem lehet valahogy letesztelni, hogy valóban az-e?
szerintem a bal oldali főtengely szimeringed ereszti az olajat az égéstérbe azért fullad és füstöl a motor mert a motorolajat próbálja elégetni, szimering csere és láss csodát....
Akkor nekem a kenő van meg! Már szépen szalad a gép! Gyujtás belőve-karbi kipucolva valamint a benzin-levegő is beállitva, most jól megy és jó az alapjárat is!
Ami az alaplapon van, az a kenő, a másik meg a felesleg leszedő.
(ne kérdezd meg hogy műkszik, mert nem értem:)
Kuplung felőli szimering? Szerintem az a ludas!
gerippo engem a cuccok érdekelnének,ha még találsz hozzá esetleg ebben az árban megvenném.
ha még megvannak,írj.:girgov@hotmail.com
nekem is ez a baj csak babetta gyújtással ez szerintem nem gyújtás függő gyárival is ez volt ha nem teljes gázt húztam jó volt ha teljeset húztam szinte fulladt de jobban semmiképpen nem ment pedig anyagot tuti kap a 75 ös fúvóka van benne. Próbáltam én is fúvókákat cserélgetni de nem nagyon jött be a dolog. Úszószint is jó de valami nem az igazi próbáltam új subert tűvel is de nem lehet egy új subert hordó megoldaná a gondot. Nem tudom....
Sziasztok!
Simson S51N-ben most cseréltünk csapágyakat, dugó-gyűrűt, de valamiért indításnál fulladozik és nagyon büdös a füst, ami jön ki belőle, ráadásul folyik le a cucc a kipufogón.
Olyan mintha a benzin megfojtaná vagy valami ilyesmi, pedig elég nagy szikrát ad.
Van valakinek ötlete a problémára?
Most sikerült már belőni a gyujtást, nem dadog és fullad, de a karbin még lenne mit javitani, mert még erőnlétben nem százas a gép. Full gáznál még mindig nem gyorsul szépen, sőt hajlamos inkább kicsit belassulni. Ha nem huzok full gázt akkor kiforog! Erre valami ötlet? Sajnos filc az nem került a kalapácshoz, de van még egy kis filc darab az alaplapra rögzitve az megvan és ugylkátom az kenni a főtengőt!
Sziasztok.
Ha valakit esetleg érdekelne 51-es alkatrész, a képen látható cuccok egyben 8000Ft-ért eladó. Nekem nincs rá szükségem.+van még pár apróság, amit még találtam a padláson azt is adom hozzá.
Helló engem érdekelne ,hogy 60 as hengerhez hogyan kell hozzáigazítani a hengerfejet. Azt tudom hogy a felfekvő váll részből kell levenni. De szoktak rajta trapézosítani is azt hiszem így hívják a dolgot. Azt szeretném tudni ,hogy 60 as hengerhez ezt hogyan valaki esetleg tudna segíteni megtervezni vagy ilyesmi? Igazából azt szeretném ha nyomatékosabb lenne a motorom nem azt mondom hogy nem jó csak pörög pörög jól húz de jön egy domb és a babetta gyújtás miatt úgy visszaesik. Segítsen valaki.
Köszönöm.
Hali

Kellene nekem Bp. ill környékén (lehetőleg kelet pest környékén - Maglód, Gyömrő, stb...) olyan szaki aki a kicsit viseletes simson kerekemből kiveszi a hullámokat, mert üt. Kiküllőzöm, mert úgyis cserés az összes küllő. Tud valaki segíteni? Köszi
Felső holtpontton tolómérővel azért pár fok tuti bennemarad. Indikátoróra alap.
Üdv
Mennyibe fúrnak manapság egy 50 es hengert?
Hát necces.
Értem én, de azért elég pontosan be lehet állítani tolómérővel is, főleg digitálissal nem?
Én meg 6 rugóért vettem indikátorórát ami kb örök darab.
Az alőző is úgy romlott el, hogy nem adta vissza valaki:)
Én csináltam a tolómérőnek ilyen "tartót, hogy ne kelljen bosszankodni, mikor visszamérem az előgyújt. Ha gondoljátok teszek fel képet, igaz kicsit gány, de másodszorra szebben megtudnám csinálni, csak felesleges :). Igaz indikátorórával a legpontosabb!
Ne jelre álíltgass, mert nincs rá semmi garancia, hogy bármylik alkatrész eredeti lenne, akkor meg a jelek érvénytelenek.

A megszakító nyitási időpontját pontosan ellenőrizni a leg egyszerűbben egy próbalámpával lehet.
(valami kicsivel, ne 50wattossal, mert annyit nem bír ki)
Magát a gyújtá időpontot indikátorórával, ennek hiányában (sok bosszankdással) tolómérővel tudod belőni.
A hézag belíltsa fontos, ha nincs mérőd, keress valamit ami pont 0,4mm, példul a nagy sniccer(törhető pengéjű kés) pengéje pont iylan vastag rendszerint)
A túl kis, és a túl nagy hézag, is kihagyogatást okoz, ha már hallhatóan döcög,akkor nagyon kihagyogat, ha csak kicsit, azt észre sem veszed, csak a ygertyát kormolja mindenütt feketére.

A filc szökséges, kenés nélkül a megszkító hamar elkopik, és ezzel el is álíltódik
Igen, ez szokott lenni...
Össze nem való lendkerékmeg laplap, elcserélgetett tekercsekkel.
Nemrég valaki feltett egy képet, és kérdezte melyik a világítótekercs.
Két töltő meg egy gyújtó volt neki feltéve, természetesen a gyújtó rossz helyen...
Tovább bonyolítva, megszakítós lendkerékből is kétféla van:)
Az egyik s50hez, a másik s51-hez való.
A kettő között a difi, hogy 180 fokra van a reteszhorony.
Magyarul, ha retesz nélkül teszed fel, tökéletes.

Kölalakját tekintve, van sok kicsi küllős, meg 3 meg2 meg 4 küllős de ezek nem jelentenek semmit:)

A megszakítóhézag, ha kicsi, akkor határozatlan lesz a gyújtás, és ettől genge, a motor nem megy s melegszik, ha nagy a hézag, akkor meg a "zárásszög" nemlesz elég, és ettől ygenge a gyújtószikra energiája.