Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, szerintem még ma is kelendő lenne egy ilyen egyszerű és szép motor, és még munkát is adna az embereknek. De arról, hogy efféle gyár épüljön magyarországon álmodni sem lehet.
Király a csepel.
Sziasztok! Van egy eladó simson schwalbem, ha valakit érdekel, 34000 ft az ára, képeket találtok az adatlapomon. A külseje nem szép, de belül nagyon rendben van, meg megy is rendesen.
A gyárit.
22/34
Én már úgy vagyok vele, hogy megveszem ezt az utolsó alkatrészt ami kell. Így konkrétan lesz egy majdnem új motorom. Aztán eladom a fenébe, a galériámban meg lehet nézni, azóta sokat csinosítottam és javítottam rajta. De el fogom adni, mert már nem szeretek vele motorozni.
Igen, ez is teljesen igaz!

Bár talán nehezebben tudnak elszabadulni görgők ha ott a hézagoló mint a sokkal kisebb kosárszilánk, ami ki tud férni a felső hajtókarszemfuraton.

Mondjuk egy biztos, ha eltörik akkor annak oka van, és nem célszerű ,hogy eltörjön. :)
Akkor nem javítottátok meg.
és melyiket ajánlanád?
27/30, de nem fogja leforogni. Ha mégis, megeszem a nem létező kalapom.
Mi is megjavítottuk, összeforrasztottuk, aztán megmértük de még így sem megy át rajta semmi.
ok köszi
Forgattyúsházhoz egyáltalán nem kell nyúlni! Egyedül a blokköntvény furatát kell kiszélesíteni ha jól emlékszem köbö 50mm-re. Nembiztos hogy ennyi goglén fent vannak a pontos adatok nézz utána..
Sziasztok , ha az én 60/4-em kiforogja óra szerint terheletlenül a 8000-et azmár jónak mondható tuning szempontjából ? Elsősorban a szakikhoz intézném ezt a kérdést :) Amúgy mindezt gyári már nagyon kokszos kipuval produkálta , ha valaki tudna adni egy forgós 60 as rezóhoz tervet megköszönném, sehol nemtalálok egy épkézláb tervet
ahol a hengert rendelném azvan irva hogy a forgattyúsházat is felkell marni. vagy azt nemkell?
sok sok jeladót javítottma meg hasonló módon, nem tudok róla, hogy bemylik is megállt volna megint.

Gyakorlatilag mindegyiknek az a technológiai hibáűja, hogy a tekercsek kivezetése kiforrsztja magát a nyáklemezből.
(pont ahogy Miki cikkében is van)
Elmész egy esztergályoshoz, az megcsinálja neked, csak megkell adnod neki a külső palást átmérőjét a 70es perselyednek meg a mélységét a "horonynak".
Még annyit, hogy a hengert megcsináltattam 4F-re, és utána megfúrattam. Lehet a detonálás a hengerfaragás miatt is, vagy több mint valószínű, csak beállítás kérdése, esetleg még a hengerfej miatt. (Ez viszont alapméretes útángyári Almoton tökéletesen ment)
és valaki nemtudja hogy a forgattyúsházat hol tudnám felmaratni 70 es re?
Próbálom normálisan járatni, kétszer pörgettem ki 60-ig, nem akarom tönkretenni. Ma levettem a hengert, a dugattyú teteje kormos volt, a szélén a kipufogó nyílásnál "aranybarna", a hengerfej tiszta, de ragadós. Letöröltem a hengerfejet+a dugattyút, most tiszta, pár kilométer múlva csinálok képeket. 16N1-es karburátor van rajta 75-ös fúvókával, Almot 70-es hengerfej, megszakítós gyújtás. Ezek miatt még nem kellene detonálnia igaz? 260-as Aka Elektronic gyertyát használok. Járatós motort mi alapján tudok karburálni, mivel ugye kihúzatgatni nem nagyon kéne. Alapjáratról felpörgés alapján?
Kösz a cikket Zakkant! Megpróbáltuk de nem akarja az igazságot.

Új jeladó kell sajnos.
Hello
Ha a simsonba a végáttételt kicserélem akkor melyikkel megy a leggyorsabban?
25/32
26/31
27/30
Amennyiben a görgős kosár szétesik akkor a görgők is csúnya munkát tudnak végezni.
Ha szépen lassan járatod a hengert akkor nem húzogatjuk 70 kilóméteresen hatvanig. Amúgy a járatást meg lehet oldani 10km alatt, Ez kb. egy verseny táv. Ehhez mindössze egy jól összerakott és beállított motor kell bevált tuninggal megfelelő olajjal benzinnel.
Nézd meg a dugótetőt hengerfejet gyertyát ellenőrízd a beállításokat . Rakj fel képeket, hogy mi is ellenőrízni tudjuk.
Hidegen ne legyen jó. Inkább melegen állítsd be a motort. Ellenőrízz gyertyát.
Nehíyéz ezt távgyógyítani.

Minden lehet, nem megfelelő geometriájú égéstértől beállitási problémáig bármi