Szia!
Szépen lassan járatom a hengerem, a csörgés 40 helyett 52 körül jön már csak bele. Tegnap elhúztam neki 60-ig kétszer fél-melegen (tudom hogy nem kellene), ilyenkor nem csörög/ciripel be. Hazafele már melegen elhúztam 50-ig, elkezdte, majd meg is torpan ilyenkor. Ragadás közeli állapotban van ilyenkor? Szépen türelmesen járatom, csak kicsit zavar, mert nem tudom mi lehet. 70km van a hengerben. Ha, bármi kérdésed lenne a segítség adás miatt, bátran tegyed fel.
helló. Lenne egy kérdésem. Van egy S50B Hidegen fasza jó az alapjárat jól indul jól is pörög. De ahogy bemelegszik körülbelül 2 kilométer után elkezd rángatni fel sem akar nagyon pörögni. Ja és az alapjárat is elmegy. Új a gyertya újak a szimeringek. Valószínű hogy minden gyári a gyújtásban. Valaki tudna segíteni. Köszönöm.
Értem, ezt nem tudtam. Azt hittem az eredeti is olyan volt amiket most lehet kapni a boltban csak talán más anyagokból... Köszönöm a felvilágosítást... :D
Ha ez arra akar irányulni ,hogy a műanyagkosaras görgő szar akkor tévedsz. :)
Mert nem az, többeknek bevált, ill. vitathatatlan előnye a fémkosarassal szemben ,hogy nem törik szilánkokra a görgőkosár ha valami fos. :)
A fém az meg szépen amellett ,hogy szarrá törik még össze is bassza a hengert, hengerfejet, dugót.
Mondjuk ha az INA-ból kijönnek a görgők az is... de azért egy görgő kevésbé szabadul el mint apró szilánkok.
Ugyanis azok kiférnek a hajtókar felső szemének a olajzófuratán.
És ha olyan feltételezés lenne ,hogy megolvad a kosár, akkor arra is csak azt lehet ,mondani ,hogy az a motor már rég szar.. mert ami olyan forró az csoda ,hogy megy. :)
Szia Zoli!
Az lenne a kérdésem, hogy mi okozhatja a csörgést a blokkban, ha most lett megcsinálva a 70-es hengerem 4F-re, majd megfúratva? Új dugattyú, csapszeg, felső INA műanyagkosaras tűgörgőkosár. Gyűrűhézagot beállítottam 0.2mm-re. Megszakítós gyújtás. FHP elött 1.4mm, megszakító 0.4mm, gyertya hézag 0.4mm. 16N1-es karburátor, 80-as fúvókával, levegő csavar még gyári értéken (2.5 fordulat). 35km van a hengerben, először már 40-nél belejött egy erős csörgés, ma jöttem hazafele, kicsit tovább pörgettem, 52 körül jött bele, tehát változott. Normálisan járatom, 40-45 km/h-val. Amúgy szép csendes a járása, csak ezen a bizonyos fordulaton ciripelő csörgés hallható. Mondj valami okosat, mit csináljak vele, vagy természetes? 70-es hengerfej van rajta! A főtengelycsapágy és hajtókaron a tűgörgők egyáltalán nem lógnak! Előre is köszi.
Nálam is ez volt a probléma.6 km-t toltam hazáig.Otthon szétszed, megnéz és akkor mondtam atipikus magyar mondatot ami áll: alanyból, állítmányból és bazdmegből.Na a lényeg,hogy a nemrég vásárolt megszakítóm elrepedt a száránál, így nem nyitott, nem szakított meg = nincs szikra.Kicseréltem a megszakítót, összepakoltam.Pöcc röff.Azóta semmi gond vele.Remélem nálatok is csak ennyi lesz a gond.
Nem beszólásnak szántam, és értettem mire gondolsz. ... :D
Bár a nyálazós szót nem vágom, hogy az mit takar... Amúgy az a baj hogy eredeti mintájú matricákat kapni kb bármelyik ilyen motoros boltban...
Bugyirózsaszín ferrarit is vesznek, van aki mégsem szereti.
tettem egy javaslatot, hogy mit tudnál jó áron eladni azoknak, akik komyolan gondolják a felújítás-újáépítés témát.
Aki egy iylenbe belevág, rendszerint sokat költ, rendszerint rendes mattricát is megfizet, ha van.
Szóval semmiképpen ne hallgass rám:)
Gyerekek végre be tudtam lőni a simóra a fűkaszagyujtást , vagy egy hónapon keresztül szórakoztam vele , mire most rájöttem hogy fordítva tettem fel a gyujtótrafóját és ezért volt bizonytalan a motor járása :D Most meg 60/4 létére óra szerint 8-9 ezret kiforogja gyári kipuval , nagyon állat lett nemsokára csinálok valami gázcibálós videót egy tervezett rezóval :D
üdv
régebben volt egy excel táblázatom amibe pár adat beirásával kiszámolhato volt h bizonyos fordulaton menyit megy a simson sebeségre...
ha valaki eltudná nekem küldeni nagyon megköszönném..
és még az a kérdésem lenne hogy melyik probgrammal lehet kiszámolni a teljesitményt?
üdv
rony
(ronyspy@freemail.hu)
Szépen lassan járatom a hengerem, a csörgés 40 helyett 52 körül jön már csak bele. Tegnap elhúztam neki 60-ig kétszer fél-melegen (tudom hogy nem kellene), ilyenkor nem csörög/ciripel be. Hazafele már melegen elhúztam 50-ig, elkezdte, majd meg is torpan ilyenkor. Ragadás közeli állapotban van ilyenkor? Szépen türelmesen járatom, csak kicsit zavar, mert nem tudom mi lehet. 70km van a hengerben. Ha, bármi kérdésed lenne a segítség adás miatt, bátran tegyed fel.
Lenne egy kérdésem.
Egy 70ccm/4 felömlős simson mennyit fogyaszt?
És mennyire megbízható?
Köszönöm
Régen láttalak msn-en esetleg emailbe vagy vhol tudunk beszélni matrica ügybe?
A felújított blokkokból jövő csörömpölések tetemes részéért nem is a henger, hanem az utigyári primer a felelős.
íZSóval nem tudom,
Jó napot kívánok!
Az eredeti matrica, a boltban kaphatóra csak nyomokban emlékeztet.
Az eredetit vizzel kellett feltenni, és nem papír vagy vinil lapú, ahnem csak egy vékoyn hártya.
Aki restaurál, annk az ioylesmi eredetisége fontos, fel nem tenne egy bolti matricát.
Mert nem az, többeknek bevált, ill. vitathatatlan előnye a fémkosarassal szemben ,hogy nem törik szilánkokra a görgőkosár ha valami fos. :)
A fém az meg szépen amellett ,hogy szarrá törik még össze is bassza a hengert, hengerfejet, dugót.
Mondjuk ha az INA-ból kijönnek a görgők az is... de azért egy görgő kevésbé szabadul el mint apró szilánkok.
Ugyanis azok kiférnek a hajtókar felső szemének a olajzófuratán.
És ha olyan feltételezés lenne ,hogy megolvad a kosár, akkor arra is csak azt lehet ,mondani ,hogy az a motor már rég szar.. mert ami olyan forró az csoda ,hogy megy. :)
Az lenne a kérdésem, hogy mi okozhatja a csörgést a blokkban, ha most lett megcsinálva a 70-es hengerem 4F-re, majd megfúratva? Új dugattyú, csapszeg, felső INA műanyagkosaras tűgörgőkosár. Gyűrűhézagot beállítottam 0.2mm-re. Megszakítós gyújtás. FHP elött 1.4mm, megszakító 0.4mm, gyertya hézag 0.4mm. 16N1-es karburátor, 80-as fúvókával, levegő csavar még gyári értéken (2.5 fordulat). 35km van a hengerben, először már 40-nél belejött egy erős csörgés, ma jöttem hazafele, kicsit tovább pörgettem, 52 körül jött bele, tehát változott. Normálisan járatom, 40-45 km/h-val. Amúgy szép csendes a járása, csak ezen a bizonyos fordulaton ciripelő csörgés hallható. Mondj valami okosat, mit csináljak vele, vagy természetes? 70-es hengerfej van rajta! A főtengelycsapágy és hajtókaron a tűgörgők egyáltalán nem lógnak! Előre is köszi.
Próbáld meg ezt a javítást.Veszíteni valód nincs és ha sikerül akkor még olcsó is lesz.
http://simson.hu/index.php?mit...
Aha, méret és szín pontatlan, gagyi műanyag matricákat...
Nyálazós alatt meg a vizes matricát értette Emzoli.
Nálam is ez volt a probléma.6 km-t toltam hazáig.Otthon szétszed, megnéz és akkor mondtam atipikus magyar mondatot ami áll: alanyból, állítmányból és bazdmegből.Na a lényeg,hogy a nemrég vásárolt megszakítóm elrepedt a száránál, így nem nyitott, nem szakított meg = nincs szikra.Kicseréltem a megszakítót, összepakoltam.Pöcc röff.Azóta semmi gond vele.Remélem nálatok is csak ennyi lesz a gond.
Bár a nyálazós szót nem vágom, hogy az mit takar... Amúgy az a baj hogy eredeti mintájú matricákat kapni kb bármelyik ilyen motoros boltban...
Bugyirózsaszín ferrarit is vesznek, van aki mégsem szereti.
tettem egy javaslatot, hogy mit tudnál jó áron eladni azoknak, akik komyolan gondolják a felújítás-újáépítés témát.
Aki egy iylenbe belevág, rendszerint sokat költ, rendszerint rendes mattricát is megfizet, ha van.
Szóval semmiképpen ne hallgass rám:)
(gpracing)
régebben volt egy excel táblázatom amibe pár adat beirásával kiszámolhato volt h bizonyos fordulaton menyit megy a simson sebeségre...
ha valaki eltudná nekem küldeni nagyon megköszönném..
és még az a kérdésem lenne hogy melyik probgrammal lehet kiszámolni a teljesitményt?
üdv
rony
(ronyspy@freemail.hu)