Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a segítséget ! már megoldódott a probléma , kiderült h a lendkerék a rossz , nem tudom mi tud elromolni rajta de a lendkerék a hibás !

esetleg azt tudjátok h a lendkeréknek mi lehet a baja ? miért szaggat tőle a motor ?
elmész egy fényezőhöz és megpolírozza neked kb egy ezresért úgy, hogy tényleg nagyon jó lessz.
simsonosok keresek olyan ülés csövet ami szépen esztétikusan lett megtörve.
halogén lámpafoncsort is keresek.
üdv
a kérdésem h most rakom össze a simom..
membránossá lett téve és az a kérdés h a dugattyut mien modon kell átfaragni...mindenképp ablak vagy ugy h félkör alakba kivan marva...?
üdv
kipufogókönyök szikrázik ... ?
olyat még nem láttam ... :D
a lendkerék nem ér hozzá a gyújtótekercshez és a kébelezés jó?
mert nekem az volt,hogy a lendkerék hozzáért a gyújtót.-hez,és ugyanez,vagy nézd meg mekkora szikrád van,ha látod mekkora,akkor tudod mi a probléma ;)
sziasztok
olyan simsont keresek ami s51 3-4 sebeséges de a 4 előnybe van!
és olcsón vagy aprilia alkatrélszekért
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
14 ért tudok.
És minek neked ilyen ?
Heló ha valaki tud a képen látható kuplung kosarat eladót,kérem írjon.
Kösz.
Hát szerintem még sincs rendesen beállítva a gyújtás!
51-es simson gyújtásával bajlódok , a gyújtás pontosan ba van állítva és a megszakítóhézag is , de egyszerűen nehezen indúl és ha beindúl nem pörög fel és durrog . kicseréltem a trafót , kondit,megszakítót és nem frankó így se . Ja és annyit észrevettem h a kipufogókönyök szikrázik. mi lehet gond ?
Légyszi segítsetek . köszönöm .
Eladó!

Egyedileg épített Poni Romet, Simson blokkal, sport kipu(Tábori).

50ezer ft

0630-503-3705
Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy megint egy hirdetéssel zavarok, de egy elég értékes kütyü került hozzám. Nekem nincs rá szükségem de valakinek még jól jöhet.

A motyó: 2 db hibátlan állapotú Star hátsó teleszkóp, szilentek is jók benne, és még csak a festés sincs megkarcolva. Nem vicc.

Akit érdekel írjon és küldöm is neki a képeket. Ha úgy alakul ki tudom vinni a kecskeméti veterán börzére és ott meg lehet nézni személyesen is.

Vájjá kondíííjosz, szinyós komák:)
sehol.
HArdverkulcsos.
Sziasztok!

A keresoben lattam, hogy ebben a topicban kerul legtobbszor emlitesre a MOTA. Tudja valaki, hogyan tudok tort verziohoz hozzajutni?
Köszönöm Vibro és Geri. Azt feltételezheted ,hogy szinkronban van a gyújtás mert egy működő babsziról kapta le haver a szemem láttára.
Tranzimós a gyújtás és hozzá való az alaplap is. Én is gondoltam arra a tekercsre mert miután megállt majd újra indult mindha nem lenne ugyan olyan a szikra. Ezt úgy értem mind ha halványabb lenne kéknek szép kék szikra van de halványabb. Na mindegy van még itthon tekercs ha nem lesz jó akkor kicserélem. De hazának gond nem volt már hosszabb úton is jöttem és az udvarban még járattam kb 15 percig és nem állt le. Lehet hogy csak valami pillanatnyi elmezavara volt. Azért köszönöm a segítőkész válaszokat.
Én ilyesmi h4-esre vadászok, az enyém csak 1 égővel megy, bár jelenleg annak is baja van, mert nem világít.

Majd elnézek már a napokba énis arra.
valakit esetleg egy s51b-s gyári henger nem érdekelne?
úgy tudom még nem volt fúrva,max 1-szer,de majd megnézhetem.
Üdv, a minap vettem a tescoba 2db 12v 20w spot izzót azokkal egész szépen elbír,próbáld ki szerintem,nem veszíthetsz sokat max azt a 400ft-ot amibe a 2 izzó kerül :)
Ha feltételezzük, hogy az elektronika-trafó páros jó, valamint a kábelezésben nincs hiba, akkor vagy jeladó, vagy gerjesztő.

Abból, hogy a motor lehűlése után beindul egy darabig, valószínűleg valamelyik tekercs kontaktos, vagy menetzárlatos lesz. Ismerve a csodálatos minőségű gerjesztőtekercseket, én arra tippelek... :)
Kontakthiba
helló sziasztok. Lenne egy kérdésem. Babetta gyújtás van a motoromon mentem vele ma délután egy kicsit hosszabb utat hogy kipróbáljam kb 4 kilométert a másik faluba. És amikor beértem a faluba megállt mind a szög amikor behúztam a kuplungot járt alapjáratom majd hirtelen megállt eltoltam haveromhoz kiszedtük a gyertyát szép barna volt. Megnéztük van-e szikra nem volt levettük a gyújtás oldali deklit nem láttunk semmit majd levettük a gyújtáskapcsolónál a deklit ott se láttunk semmit ami lecsúszott volna vagy ilyenek hát mondom nézzük meg újra van-e szikra akkor már volt vissza raktam a dekliket hogy nem e zárlatól valahol majd beindítottam és elindult el is jöttem haza. Körülbelül 7 perc volt míg leállt a motor és újra lett szikra. A kérdés a következő ez mitől volt ez a kimaradás? Anélkül ,hogy bármit is cseréltünk volna elindult a motor. Ezt én nem értettem. és még most sem igazán értem.
Ami előre felé néz, az a felfelé váltást, ami hátra az a lefelét állítja, tehát neked a hátrafelé nézőt kell állítani.
Üdv Mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni h 50-es simsonnál van 2 csavar ami a blokk tetején van az a váltó beállítását segítené? Gondolok itt arra h úgy mint az 51-esnél h ott is van erre lehetőség akkor itt az 50-esnél itt ezekkel lehetne? Ha igen akkor melyiket és mekkorákat kell tekerni ahhoz h az 1-est jobban vegye vagy ne dobja ki?
A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Van egy eladó simson s51 Endurom ha valakit érdekel itt a link: http://www.kepesmotor.hu/simso...