Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...

Ha a gyári tiris durrog, akkor nagy valószínűségel a jeladó küzsöbfeszültségét kellene beállítani (a triegységen a potival)
Bár mucsán meg kidobják, mert nem értenek hozzá.

A babettta viszont valóban egy fos, felejtsd el, nincs működőképes alkatrésze.
Akkor nincs ötletem!
Dobjátok ki és rakjatok rá egy megszakítós gyujtást!
vagy nagyon keveset kap
Igen persze be lehet állítani ez be is van mégsem jó :(
Szia ha csak durrog( gondolom a benzin begyullad a kipufogóba)
Akkor az aztjelenti hogy utógyujtás van!
Ezt a gyujtást bekell állítani!
De babetta gyujtást nemis tudom hogy kellene vagy hogy eggyáltalán lehet-e!
Nézz utána
Üdv haver simóján babszi gyújtás van,bedöglött neki a jeladó nem volt szikra,kicseréltük van szikra de hiába csak durrog ha beindul vagy ki se pörög rendesen,kicseréltük a gyújtó tekit ugyan az durrog nem pörög ki,hát már csak a "fagy" elektronika maradt ki a sorból azzal lenne a gond ?
Tudom sokan utálják ezt a gyújtást szóval segítséget kérek nem lejárást !
Köszönöm !
naggyából énis ezekre gondoltam....
csak én leis irtam mit csináljon
Üzemanyag ellátási probléma.
Ha jól tudom az ütközőnek van ez a horpadás csinálva hogy a kormány ne forduljon át teljesen!
Ne aggódj ez nem gáz!
Szia esetleg a tűszelepet a benzincsapot kitakaríthatod!
Ha továbbra se megy akkor úszószintet állíts!
Ha nemmegy így se akkor a gyujtásbeállítás is javasolt!
Próbálgasd ezeket , ha nemmegy akkor irj és mondom tovább mit kéne!
Heló! Levettük a hengert, ma nézegettem kicsit a dugattyút, és azt láttam, hogy a felső gyűrű gát (vagy hogy mondjam) kisebb mint az alsó és nehezebben is tudom megakasztani, ha próbálgatom kézzel. Maradjon, vagy valahogy menthető a dolog? 6000km-es henger-t nem szívesen furatnék meg, gondolom csak dugattyú csere meg nem valami szakszerű dolog. Mit kezdjek vele?
Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni S. Starom van ez az első simsonom teljesen fel lett újítva új henger ,főtengely stb stb . Elején nem volt semmi gond ment rendesen most viszont 1-2 kihúzatom utána 3.ba rakom és esik a fordulat karbit ki takarítottam ugyan az a helyzet ja és harmadikban nem mindig csinálja ezt . Volt aki azt mondta hogy nem biztos , hogy jók a fúvókák . Eredetileg milyen fúvókák kellenek bele ? Tegnap kuplungot cseréltem vagyis lamellákat mert az kimaradt mikor újítottam meg szerintem nem is volt jó 4 lamella volt benne én is négyet raktam bele és nem kapcsol szét miért ? akárhogy állítottam semmi kérlek segítsetek .

válaszokat előre is köszi !
Sziasztok!
Olyan problémám akadt a Schwalbémmal, hogy beindul rendesen, aztán gondol egyet és leáll. Utána már csak teljes szívatóval indul, a gázra nagyon felpörög és szintén leáll. Aztán megint gondol egyet és jól működik néhány percig, van rendes alapjárat.
Volt esetleg valakinek hasonló problémája, vagy van valami ötlet?
Előre is köszönöm!
simson schwalbe
Ez mi a villanyakon valaki meg tudná nekem mondani?
Ez kemény!
Miben jobb egy bing karbi mint egy gyári?
akkor kolnos@citromail.hu remélem az már jó!
érvénytelen az email címedd nem tok írni ... :S
ronyspy@citromail.hu
üdv
régebben volt egy excel táblázatom amibe pár adat beirásával kiszámolhato volt h bizonyos fordulaton menyit megy a simson sebeségre...
ha valaki eltudná nekem küldeni nagyon megköszönném..
üdv
rony
Helló!
Adatlapon van tell szám beszéljünk!
Helló okés érdekell a váz !
Nem indul el a motorom pedig a gyertyát is kicseréltem. Mi lehet a baja válaszokat várom. előre is kössz
SIMSONOK ÁTALAKÍTÁSA 4 FELÖMLŐSRE!

Simson S50,S51,S60,S70,star,swalbi hengerek átalakítása,és nyílások módosítása igéyes kialakítással, hatásos teljesítmény növekedés!
S50,star,swalbi hengerek 5 felömlőssé alakítása 8000Ft.
S51,S60 5 felömlős verzió 8000Ft
A 4 felömlős alakítások 7000Ft.