Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a gáz, hogy nekem is babi gyuláról megy, tölti az 1,2aH-s aksit, meg mellette szenved a h4es xenon hatásúval, de trébe van, mert nem bírja kihajtani. Szereznem kell 1 gyengébb h4es izzót, vagy gondolkoztam ledes izzón, de mind peremes amit nemtudok berakni
Íme egy kép a plexiről :
Nos mivel tudnám eltüntetni a karcokat ?
vélhetően 25 vagy 15 wattos tekercsed van, azzal nyilván nem fog világítani.
ZSerezz egy 6volt 35wattosat, azzal fog.
Jaj ezer bocs nem akartam ezt a csókos smile-t küldeni,félre ne értsd,szerencsére e téren nincsenek gondjaim :D
Üdv,igen 12v-osak az izzók,de a mocim 6v-os babszi gyújtásos, kis vasmagos,és ha vennék bele nagyvasmagos-t világító tekit ? Jobb lenne ?
Illetve lenne még 1 kérdésem ,a fejidom plexije karcos,mivel tudnám legalább a nagyját eltüntetni,vagy legalább egy részét.
Felteszem, 12 voltos izzó van benne kettő.
A motorod 12 voltos?

HA igen, és nem mondjuk sorba kötötted a két izzót:) akkor szépen tegyél bele egy 6volt 35wattos villtekercset.
Az eleht, hogy még ki is csapja az izzókat fordualton.

(tudom, hogy ez hülyén hangzik, de az azonosteljesítményű , de névlegesen fele feszültséget adó tekercs, simán leveri a wattszámban neki megfelelő 12 voltos izzót.
Ez azért van,mert a 6 voltos villtekben pont dupla akkora áramnál jön létre a generátor önszabályozó hatása)
Mindenféleséget lehet kapni

Amúgy annyi, hogy aksira kötöd, az amúgy is 12v-ről megy, ílletve nagy aksi, amit rendesen elő tud tölteni a generátor.

Énis így vagyok a fejidomommal, h4es xenonhatásu izzó van benne, nem bírja hajtani a babi gyula, valahonnan gyengébb h4est kell szereznem.
Üdv,nos nem teljesen ide való a kérdésem,de nem is találtam ehez illő fórumot ezen az oldalon
Beszereztem egy polisport fejidomot 2db spot lámpa van benne,de az előző tulaj szerint 35w-os izzók, nos nemigazán bírja meghajtani a mocim,1-et még igen de ha mind 2-őt bekötöm akkor csak tea mécses jellegö a fényerő.
Azt akarom kérdezni hol tudok bele való spot izzókat vanni mondjuk olyan 10-15w-osokat,mert a gugli csak 220V-ost adott be,illetve ha 12v-os is volt az azt írta stabil 12 volt kell neki,na most akkor mi van,az enyémben milyen lehet,illetve milyen kellhet bele,köszönöm előre is a válaszokat !
köszönöm zoli ez nem jutott eszembe egy kisebb beszúrás és jobban feszül a gyűrű ha minden part szakad ez marad. Ma vettem egy új O gyűrűt ki is megyek megnézem mi újság van kint.
hello !mennyiért adod el a blokkot?
Eredetileg ott is valami perverz méretű O gyűrű volt, vagy az utángányolt tengelyek bezsúrása túl nagy, nem tudom felidézni,mindenesetre szeret szivárogni, pedig nem kellene neki.
Lehet készíteni esztergályossal kisebb beszúrást például.
de nekem kb 2 deci olaj folyt ott el 20 perc alatt. akkor holnap veszek oda egy új gyűrűt.
Az nem a szimeringnél folyik. A berúgótengelyen van egy gumigyűrű, ott szokott. Nekem is folyik.
ja még egy gond. Zsír új szimeringet raktam a váltókarhoz mégis kifolyik az olaj mit basztam el?
köszi a választ
Sziasztok!

Melyik blokk jobb a schwalbeba? Olvastam, hogy van turbó hűtéses, s50, s51-es blokkos. Melyik az, amelyik bírja majd a későbbiekben a "tuningot" (nagyobb henger, 4sebesség) Köszi a válaszokat!
akit érdekel az írjon rám! ez a motor 125-ös 83-87évjáratú és üzemképes csak kicsit foglalkozni kell vele, és streetfighterkedni jó vele.
Beszámításra került hozzám! nagyon megy! 6 sebességes! Fantic motori morini a márka. csere nem érdekel csak kápé.
HA nbem veszi a sembességet, akkor a váltón kel állatani.

A berugórugót fel kell húzni igen.
helló. full kezdő vagyok s51 ben. vettem egy 60 as blokkot. És teljesen mindent én raktam össze. Két problémám van a 3. at nehezen veszi sőt inkább csak kerreg nem is igazán veszi be. a másik meg hogy ha berúgo akkor lent marad a berugókar nekem kell visszatolni\visszahajtani inkább. Láttam hogy van benne egy rugó azt fel kell húzni mind a 250 mznél? köszi a segítséget.
valakit egy 60-as henger nem érdekel,új dugó+gyürü,olyan 10-15 km-t járattam eddig...
.
Szevasztok!

Van egy csomó Simson cuccom kosárból. Vázak, kerekek, blokkok, tankok, oldaldeklik stbstbstbstb....
Az egyik fel van újítva teljesen: váz festve, tank, deklik kékre fényezve, motorblokk felújítva, de nincs befejezve.
Ha kell belőle valami, akkor írj!

Képek mailban.
motorsport8@gmail.com
Én most gondolkozom azon hogy csinálni kéne 1 brutál 70es hengert, pár gyorsulási verseny erejéig, membránnal, 28as karbi, + rezo hozzá, csak az a baj hogy új blokk is kéne, mert a mostanimnak a kartere nem igazán lenne elég hozzá, ez meg így teljesen jó stuntolni ahogy van .
Leírtam, hogy mi kell a majdnem dupla köbcentis átalakításhoz, hogy tartós is legyen.
Eladó SIMSON SCHWALBE HENGERSZETT!
Új persely, új dugó. Még használva nem volt. A motort eladtam, így feleslegessé vált!
Telefonon vagy e-mailben érdeklődj! 0620 213 30 86
Iá.: 5000ft komplettben (alkudni lehet)
2-4 felömlő közt, meg relatív a különbség. 2 fő felömlőnek nagyobbak, és jobban kialakítottak a csatornái, nagyrészt mezei felhasználónak elég lenne a 2f is, csak francolás miatt csináltatnak 4 felömlőt. A +2 felömlőnél már macerás a járatok alakítása, nem lehet rendesen megcsinálni a méreteket és hajlásokat mint a gyárinál. Amúgy ezt eltudod olvasni pár sorral, oldallal lejjebb.

Az én hengerem 6500 ra dolgozik, ott kb 8 lóerő, viszont 3.ig elforog 10500ig, 4.be meg csak 8500at forogja, beállítási gondok miatt.

6500as fordulaton pedig 1 16os lánckerékkel már elég jól eltudsz tötyögni 70körül, és még nem is full gáz. Bár ennél kérdéses hogy milyen a váltód.