Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyári simóba 1:50 megfelel.
Elado babetta gyujtás(komplett) msn:popostar@windowslive.com
Hello
Had kérdezzem meg, ti milyen arányban keveritek a benzint olajjal?
Helló!
Nekem lenne egy endúró váz ha érdekelne.részletet beszélhetünk msn-n vagy skype-on is ha megírod a címed.e-mail:zodiac354@freemail.hu
Helló mindenkinek érdeklődnék hogy nincs-e valakinek komplett 51-s váza kerék nélkül eladó?
Cső
Nekem azt mondta hogy a hengeremre lett tervezve.Csak magában nem ért semmit,babetta gyújtás az nagyon faszán kiforgatta.Most amiket leírtam az előző hsz-ben (karbi,légszűrű,kuplung)ezekkel ki e forogja nem tudom..
Kösz a válaszod:)
ha a kipufogód nem a hengerhez van gyártva akkor nem fogja kiporgatni soha
meg kellene érdeklődnöd az előző tulajtól annak a hengernek az adatait amihez a rezót gyártották
MZ kereket keresek! (dobfékeset, ami lehetőleg bele megy a simsonba)
Uhh azt a váltódobot nem kellett volna megvenni, keresni kellett volna egy jó gyárit, ugyanis a fos utángyártott olyan szar anyagból van, hogy nagyon hamar bemaródik, szóval ezzel a váltódobbal ne készülj nagy tervekre...
szevasz! gumi meg van még? kéne
köszi
Szevasztok!
Lenne egy olyan problémám,hogy vettem egy rezót 60/4-re tervezve.Nincs más tuning csak a henger,13-as lánckereket csak végére úgy ahogy forgatja,14-es már nem is.Rátettem egy babetta gyújtást avval kibaszott jól ment és húzott,de valamiért elállítódott és rendesen nem ment már utánna ezért eladtam.Szerintetek most ha veszek rá egy 19-es amalt és könyített kuplungot,GI légszűrőt(állítólag a karbihoz ez kell) így kiforgatja-e a rezót?
Nagyon sok apróság van, de ami a legszembetűnőbb, a /1-es az turbós, a /2-es az S51-es blokkal van szerelve.
köszönöm a válaszokat. Hát a rugó az szerintem jó mert eddig míg 3 as váltóm volt soha nem kerregett. De azért megnézem holnap.
Majd holnap még szerintem írok ha nem jutok 1-ről a 2 re :D
köszönöm
karvi alatti m8as anyát letekered, alatta van egy sliccelt csőanya, azt köll tekerni az óramutató járásával egyező irányban, akkor megy a váltó alaphyelzete az 1es fokozat felé.
ellenkezőleg tekerve a 4es felé megy.
nekem egyszer a berugó tengely rugója volt rossz és azért kerregett
mindíg nekiment a fogaskeréknek
lehet hogy nálad is az okozza
helló. Lenne egy kérdésem. Most nemrégen raktam össze a 3 sebességes s51 es blokkot 4 sebességessé módosítva. annyi lett a különbség ,hogy a 2 es és 3 mas sebesség közé került egy új 3 mas sebesség és ami a gyári 3 mas volt az lett a 4 es sebesség. Új csapágyakat is raktam mindenhova kihézagoltam új golyók új váltóék és új váltódob. Na szóval kicsit nehezen veszi az 1 es sebességet. ez még oly nagyon nem is zavar. De ha berakom mondjuk 1 es be és úgy adódik hogy leáll és tolom behúzott kuplunggal akkor kicsit kerreg. De ez minden sebességre igaz. Vagy például ha megyek és behúzom a kuplungot csak gurulok akkor is kerreg. A lénygeg ,hogy akkor nekem kell állítani a váltón? Most hogy 3 masból 4 sebességest csináltam? És hogy miért kerreghet? Én így zárójelesen arra gondolok hogy rá kellene állítanom de nem igazán tudom ,hogy kell. Azt tudom hol kell.
megtudná valaki mondani mi a különbség a KR51/1 és a KR51/2 Schwalbe között
nem iylenre emlékeztem, de benne van a gyár jele.
Miwa'?
benne van a vmw hihi akkor rosszl emlékszem:)
eza henger nem simoné
Eladó hengerszett KR51
Új dugó / persely
5000ft
Hali
Meg lehet nézni Kónyban. Győr mellett. Üdv
Dávid
meg van e még és hol lehet megnézni. üdv István