Cső
Nekem azt mondta hogy a hengeremre lett tervezve.Csak magában nem ért semmit,babetta gyújtás az nagyon faszán kiforgatta.Most amiket leírtam az előző hsz-ben (karbi,légszűrű,kuplung)ezekkel ki e forogja nem tudom..
Kösz a válaszod:)
ha a kipufogód nem a hengerhez van gyártva akkor nem fogja kiporgatni soha
meg kellene érdeklődnöd az előző tulajtól annak a hengernek az adatait amihez a rezót gyártották
Uhh azt a váltódobot nem kellett volna megvenni, keresni kellett volna egy jó gyárit, ugyanis a fos utángyártott olyan szar anyagból van, hogy nagyon hamar bemaródik, szóval ezzel a váltódobbal ne készülj nagy tervekre...
Szevasztok!
Lenne egy olyan problémám,hogy vettem egy rezót 60/4-re tervezve.Nincs más tuning csak a henger,13-as lánckereket csak végére úgy ahogy forgatja,14-es már nem is.Rátettem egy babetta gyújtást avval kibaszott jól ment és húzott,de valamiért elállítódott és rendesen nem ment már utánna ezért eladtam.Szerintetek most ha veszek rá egy 19-es amalt és könyített kuplungot,GI légszűrőt(állítólag a karbihoz ez kell) így kiforgatja-e a rezót?
köszönöm a válaszokat. Hát a rugó az szerintem jó mert eddig míg 3 as váltóm volt soha nem kerregett. De azért megnézem holnap.
Majd holnap még szerintem írok ha nem jutok 1-ről a 2 re :D
köszönöm
karvi alatti m8as anyát letekered, alatta van egy sliccelt csőanya, azt köll tekerni az óramutató járásával egyező irányban, akkor megy a váltó alaphyelzete az 1es fokozat felé.
ellenkezőleg tekerve a 4es felé megy.
helló. Lenne egy kérdésem. Most nemrégen raktam össze a 3 sebességes s51 es blokkot 4 sebességessé módosítva. annyi lett a különbség ,hogy a 2 es és 3 mas sebesség közé került egy új 3 mas sebesség és ami a gyári 3 mas volt az lett a 4 es sebesség. Új csapágyakat is raktam mindenhova kihézagoltam új golyók új váltóék és új váltódob. Na szóval kicsit nehezen veszi az 1 es sebességet. ez még oly nagyon nem is zavar. De ha berakom mondjuk 1 es be és úgy adódik hogy leáll és tolom behúzott kuplunggal akkor kicsit kerreg. De ez minden sebességre igaz. Vagy például ha megyek és behúzom a kuplungot csak gurulok akkor is kerreg. A lénygeg ,hogy akkor nekem kell állítani a váltón? Most hogy 3 masból 4 sebességest csináltam? És hogy miért kerreghet? Én így zárójelesen arra gondolok hogy rá kellene állítanom de nem igazán tudom ,hogy kell. Azt tudom hol kell.
Had kérdezzem meg, ti milyen arányban keveritek a benzint olajjal?
Nekem lenne egy endúró váz ha érdekelne.részletet beszélhetünk msn-n vagy skype-on is ha megírod a címed.e-mail:zodiac354@freemail.hu
Nekem azt mondta hogy a hengeremre lett tervezve.Csak magában nem ért semmit,babetta gyújtás az nagyon faszán kiforgatta.Most amiket leírtam az előző hsz-ben (karbi,légszűrű,kuplung)ezekkel ki e forogja nem tudom..
Kösz a válaszod:)
meg kellene érdeklődnöd az előző tulajtól annak a hengernek az adatait amihez a rezót gyártották
köszi
Lenne egy olyan problémám,hogy vettem egy rezót 60/4-re tervezve.Nincs más tuning csak a henger,13-as lánckereket csak végére úgy ahogy forgatja,14-es már nem is.Rátettem egy babetta gyújtást avval kibaszott jól ment és húzott,de valamiért elállítódott és rendesen nem ment már utánna ezért eladtam.Szerintetek most ha veszek rá egy 19-es amalt és könyített kuplungot,GI légszűrőt(állítólag a karbihoz ez kell) így kiforgatja-e a rezót?
Majd holnap még szerintem írok ha nem jutok 1-ről a 2 re :D
köszönöm
ellenkezőleg tekerve a 4es felé megy.
mindíg nekiment a fogaskeréknek
lehet hogy nálad is az okozza
Új dugó / persely
5000ft
Meg lehet nézni Kónyban. Győr mellett. Üdv
Dávid