Főcit fel kell újítani, alulra szélesebb görgő kell.
(ez normális anyagokból 15 alatt nem áll meg)
Csapágy-szimmering-tömités szett 12 körül
Blokk szét-össze, 10alatt biztosan nem
(további költség lehet, ha még halott a blokkban ez-az)
70-es primer 12 1,8-asKuplungrugó2
Blokk gépmunka 6 körül minima
Hüvely+beillesztés 10 körül
Hnegerfaragás(likak) dettó 10-12
dugó+fúrás 13
felső görgő 2
Illik egy új láncszettet is venni, ez is vagy 8 rugó.
Ez egy egyáltalán nem túlzó kalkuláció, ráadásul feltételezi, hogy a blokkban csak csapágyakat kell cserélni, pedig általáűban sajna még mást is.
Felemeled a teljesítményt nagyjából a két és fél. háromszorosára, ez nyilvánvalóan teljes blokkfelújítással jár kapásból, az meg rendes anyagokkal szerelve, alapból közelíti az 50 rugót.
Ha gondolod felsorolhatom tételesen mi kell hozzá
Sziasztok! Szeretnék egy kis infot kérni, hogy mennyibe lehetne körülbelül feltuningolni egy swalbet? Ugyanis gondolkozom minden napi használatra egyen. Teszem fel olyan tuningra gondolok, hogy bírja is az emelkedőket. Olvastam erről a tábori tuningról. 90ccm-re "furatni" és 4 sebis váltóval? Laikus vagyok. :-) Előre is köszönöm!
Mikor felkerült a gépemre a babetta gyújtás, 2 gázfröccs után a 6V-os izzók úgy döntöttek, hogy ők elégnek. 3 világított (elöl, hátul, féklámpa) és gondolkodás nélkül kicsapta mindet. Ami most van babetta gyújtás rajta, annak meg olyan rossz a világítása, hogy alig látom a felezővonalat. Bár lehet, hogy az egyik tekercs meg van szakadva.
Nekem h4es xenon hatásu izzó van benne ( nem a gagyi verzió ) múltkor kimentem a 42esre, hát azt nem kívánom senkinek, örűltem mikor reflektorral jöttek szembe :D kis str8 hátsó ledes lámpám 5x annyi fényt csinál :S Pedig 3 nagyvasmagos tekercs van bekötve.
Még nem írt senki egy konkrét választ arra hogy hány voltos egy babetta gyújtás. Én úgy tudom hogy 6 , de láttam sok helyen hogy 12 es halogén égő van nekik elöl meg ilyenk az hogy megy akkor a a 6 voltos gyújtásról? Na meg láttam hogy 12 voltos egyes helyeken ezt is emlegették. Na most akkor mennyi?
minden szép ha így akarod átnézni,én is csináltam kb.,de felesleges,hogyha tudod mit mikor volt cserélve.ha nemtudod muszáj lesz végignézni.
én tudtam hogy a gyújtótekercsem a hibás,először túl közel volt a lendkerékhez,és nem volt szikra,utánna volt,de hátrafele nagyobb,és melegen lefulladt,nem ment,és akkor tekercs csere egy másik maszekra,most pöcc-röff.
nektek volt már olyan hogy menetközben a megszakító széttörött,szétnyílt ... ?:o
Most miylen van rajta?
S50-es vagy 51-es megszakítós gyújtása?
Trafó miylen van rajta?
(A tirisé nem jó a megszakítóshoz)
Az iylen "nem ad szikrát" tipusu hibákat célszerű a külső alkatrészek felől a belsők felé haladva megkeresni.
Szóval első körben:
gyertyacsere, és ellenőrzés, hogy a pipáig eljut e a delej.
HA nem, akkor a trafó nagyfesz imenetén.
HA ott sem, akor a kapcsolónál, vag y a slusszgombnál.
HA ott sem van semmi, akkor dekli le, és beálíltás ellenőrzés:
-megszakítóhézag
-gyújtásidőpont
HA ez oké, akor le kell kötni a blokkból feljövő gyújtáskébelt, és rárugással ellenőrizni a feljövő gyújtófeszt.
rugásra a 6voltos gyula 4 volt körül kell produkáljon minimum.
a 12 voltos 8 felett
HA itt nincsen semmi, akkor alaplap le, forrasztások, összekötések, kábelek ellenrzése, ellenállás mérés a megszakítón és a gyújtótekercsen..
Jobban jársz amúgy, ha magadnak csináltatsz 1et gyári hengerből, és akkor úgy csinálják meg neked amilyenre kéred. ( Forgós, nyomatékos, stb. )
Ajánlom Vaczkó Danit korrektül dolgozik, és nem is milliókért.