Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 70es nyomatékos hengernél gyári van. 80asnál már lehet dukál, bár a 70es annyiba különbözik, hogy a dugóhoz van könnyítve, szal még gyengébb.

Jobban jársz amúgy, ha magadnak csináltatsz 1et gyári hengerből, és akkor úgy csinálják meg neked amilyenre kéred. ( Forgós, nyomatékos, stb. )

Ajánlom Vaczkó Danit korrektül dolgozik, és nem is milliókért.
És gondolom akkor már főtengely is dukál.....
Ezek szerint jó áron van. Természetesen nem nyél gázon közlekednék... :-) Mi a különbség illetve előny hátrány, hogy 2 vagy 4 felömlős?
Jól megcsinált 90-es (ami vaklójában 85-ös) tizenezret elmegy,értelmes hazsnálatt mellett.
Itt a kétfelömlős 80-as 30 rugó felett van, mire hozzád kerül .
(23+fa+posta)
Mindemellett korrekt ár, olcsóbban nemigen lehet megcsinálni.

Persze, ebben a szettben nyilván nem egy 10 rugós dugó van.
És a tartóssága romlik, vagy ugyan olyan tartós marad, mint ha nem lenne fúratva? itt találtam tuning alkatrészeket. mi a véleményed ezekről?
Főcit fel kell újítani, alulra szélesebb görgő kell.
(ez normális anyagokból 15 alatt nem áll meg)
Csapágy-szimmering-tömités szett 12 körül
Blokk szét-össze, 10alatt biztosan nem
(további költség lehet, ha még halott a blokkban ez-az)
70-es primer 12 1,8-asKuplungrugó2
Blokk gépmunka 6 körül minima
Hüvely+beillesztés 10 körül
Hnegerfaragás(likak) dettó 10-12
dugó+fúrás 13
felső görgő 2
Illik egy új láncszettet is venni, ez is vagy 8 rugó.

Ez egy egyáltalán nem túlzó kalkuláció, ráadásul feltételezi, hogy a blokkban csak csapágyakat kell cserélni, pedig általáűban sajna még mást is.

A 100 on meg már így is túl vagyunk...
megköszönném! nem értek hozzá, igaz volt 2 simsonom is:-)
Felemeled a teljesítményt nagyjából a két és fél. háromszorosára, ez nyilvánvalóan teljes blokkfelújítással jár kapásból, az meg rendes anyagokkal szerelve, alapból közelíti az 50 rugót.
Ha gondolod felsorolhatom tételesen mi kell hozzá
100ezer!? Jesszusom! Nem gondoltam volna, hogy ilyen drága. Körül 50-re számítottam!
Egy korrekt 90es átalakítás tokkal vonóval egy kiló nagyjából.
Meg lehet csinálni a feléből is, de az oylan is.
Sziasztok! Szeretnék egy kis infot kérni, hogy mennyibe lehetne körülbelül feltuningolni egy swalbet? Ugyanis gondolkozom minden napi használatra egyen. Teszem fel olyan tuningra gondolok, hogy bírja is az emelkedőket. Olvastam erről a tábori tuningról. 90ccm-re "furatni" és 4 sebis váltóval? Laikus vagyok. :-) Előre is köszönöm!
Nagyon szívesen segíek máskor is ha kell csak szólj. :D
ha jóltudom akkor a babettába a tekercsek sorba vannak kötve
ha megszakad az egyik tekercs akkor nem lessz semmi villany a lámpánál
Köszönöm a válaszokat emberek.

qweasd123321 És neked is köszönöm bár te nem hiszem ,hogy bármire is értelmes választ tudnál adni. De azé kösz tess
Nekem is szerintem az égővel lehet a gond, nem bírja el. Valahonnan szereznem kéne kis fogyasztásu h4es égőt.
Mikor felkerült a gépemre a babetta gyújtás, 2 gázfröccs után a 6V-os izzók úgy döntöttek, hogy ők elégnek. 3 világított (elöl, hátul, féklámpa) és gondolkodás nélkül kicsapta mindet. Ami most van babetta gyújtás rajta, annak meg olyan rossz a világítása, hogy alig látom a felezővonalat. Bár lehet, hogy az egyik tekercs meg van szakadva.
már írtam h 220V de lehet 240
Nekem h4es xenon hatásu izzó van benne ( nem a gagyi verzió ) múltkor kimentem a 42esre, hát azt nem kívánom senkinek, örűltem mikor reflektorral jöttek szembe :D kis str8 hátsó ledes lámpám 5x annyi fényt csinál :S Pedig 3 nagyvasmagos tekercs van bekötve.
Üdv,az enyém kérlekszépen az 6v-os,fényerőről szerintem nem állmodoz nála
Még nem írt senki egy konkrét választ arra hogy hány voltos egy babetta gyújtás. Én úgy tudom hogy 6 , de láttam sok helyen hogy 12 es halogén égő van nekik elöl meg ilyenk az hogy megy akkor a a 6 voltos gyújtásról? Na meg láttam hogy 12 voltos egyes helyeken ezt is emlegették. Na most akkor mennyi?
minden szép ha így akarod átnézni,én is csináltam kb.,de felesleges,hogyha tudod mit mikor volt cserélve.ha nemtudod muszáj lesz végignézni.
én tudtam hogy a gyújtótekercsem a hibás,először túl közel volt a lendkerékhez,és nem volt szikra,utánna volt,de hátrafele nagyobb,és melegen lefulladt,nem ment,és akkor tekercs csere egy másik maszekra,most pöcc-röff.
nektek volt már olyan hogy menetközben a megszakító széttörött,szétnyílt ... ?:o
köszönöm szépen !
Az elektronikon, eredetileg tiris gyula van...

Most miylen van rajta?
S50-es vagy 51-es megszakítós gyújtása?
Trafó miylen van rajta?
(A tirisé nem jó a megszakítóshoz)

Az iylen "nem ad szikrát" tipusu hibákat célszerű a külső alkatrészek felől a belsők felé haladva megkeresni.

Szóval első körben:
gyertyacsere, és ellenőrzés, hogy a pipáig eljut e a delej.
HA nem, akkor a trafó nagyfesz imenetén.
HA ott sem, akor a kapcsolónál, vag y a slusszgombnál.
HA ott sem van semmi, akkor dekli le, és beálíltás ellenőrzés:
-megszakítóhézag
-gyújtásidőpont

HA ez oké, akor le kell kötni a blokkból feljövő gyújtáskébelt, és rárugással ellenőrizni a feljövő gyújtófeszt.

rugásra a 6voltos gyula 4 volt körül kell produkáljon minimum.
a 12 voltos 8 felett

HA itt nincsen semmi, akkor alaplap le, forrasztások, összekötések, kábelek ellenrzése, ellenállás mérés a megszakítón és a gyújtótekercsen..

Kb ez legyen a sorrend.

VAlameddig juss el.
simson s51 eletronic kalpácsos gyujtás nem ad le szikrát