Lehet annyira szar állapotban van motorikusan, hogy a gyári teljesítmény visszaállítása már felérne egy tuninggal. Gyárilag azért nem mentek ezek nagyon rosszul, valós 60-65-öt mennie kell egy jó gyári gépnek. Ehhez képest az enyém amikor hozzám került ment vagy 50-et. Rendberakva, mindenféle tuning nélkül, sokkal dinamikusabb és erősebb lett, sokan meg is lepődtek rajta hogy milyen jól megy.
Eltömődött a szívatófúvóka, vagy valamiért nem műkszik a működtető mechánizmus. Pl laza a bowden, leesett a gumi, satöbbi. Vagy máshol tömődött el a szívatórendszer. Szétszed, pucol, ellenőriz, beállít.
szia. hát a lehetőségek tárháza óriási, főleg az a lényeg, hogy mennyi pénzt vagy hajlandó beleölni. Onnan már könnyebb megmondani, hogy mit ajánlatos cserélni, módosítani...
Jó estét!
Segítséget szeretnék kérni tőletek hogy hogyan tudnám tuningolni simson swalble-mat!
Nem akar húzni, lassan gyorsul a motor!:(
Válaszaitokat előre is köszönöm
Én úgy szoktam (ezeknek a hiányában) ,hogy egy hosszú szárú pipakulccsal húzom/lazítom meg úgy ,hogy a pipakulcs végét egy kalapáccsal "kocogtatom", úgy hogy nincs megfogva a főtengely sehol sem, szabadon forog.
Nem tudom ez mennyire tolerálható a főtengely szempontjából (remélem ettől azért még nem szarik elmenni az együtt futása), de szerintem azért kíméletesebb mint valamit bedugni a két fogaskerék közé ,hogy az ott feszítse a rendszert.
Persze amit te mondasz az az abszolút legjobb megoldás.
volt órázva,meglepi nem volt,de a kuplungkosaram van a szép kis fordulattól kicsit szétnyílva,de nem cserélem míg megy :DxD
a másik szép ki maszekolásom ... : megszakítottam a hengerfejben a menetet,vagyis gyertyamenetet,és a lényeg,a lada hosszúmenetes gyertyája van benne,van alatta egy vastag alátét,hidegen jó,gondolom melegben nem éghet ki,mert mikor felmelegszik fullad,leáll,de amint visszahül megy,vagy esetleg megint a gyújtótekercs szórakozik ... -.-
Ez a csavarhúzós megoldás ha nem haragszol elég kókány. Semeddig nem tart gyártani oda egy fogaslécet amit odacsavarozva tökéletesen rögzíti a renccert elfordulás ellen.
Vagy csak egy lemezt csinálni oda, amire elég egy döglött kuplungkosár egy kis darabkáját felcsavarozni.
Hello simsonosok ki ne szeretne olyan gépet mint santy mesteré?
Ha valakinek kell olyan faridom illetve tank mint azon a fehér gépen van írjatok!Emellet tudok adni bele menő kerekeket illetve teleszkópokat ja és nagyon olcsó.
Sziasztok.
Most szedünk szét egy Simson s51/N típusú motorblokkot, a kuplungkosár még nincs leszedve.
A Főtengely végéről a kuplungmeghajtó fogaskereket nem tudjuk leszedni!
Hogy lehet azt leszedni és kell e hozzá valami célszerszám?
Aki tud az segítsen legyen szíves!
Előre is kössz mindenkinek :)
sziasztok. felújítok egy S51-E Simsont. Melegen tökéletesen jár, szépen ketyeg, a gyertyakép is rendben. A szivató nem akar működni. Hidegen beindítani egy 20 perces procedúra. Tolórajt, a sokadik tolás után csak úgy jár a motor, ha csutkagázt húzok, de kegyetlenül fullad, aztán felpörög picit, majd megint fullad, leállás előtt megint picit felpörög és így tovább, míg be nem melegszik. Amikor egyszer már teljesen kipörög és nem fullad vissza, onnantól már az alapjárat is jó és lehet használni. A gázt végig húzni kell, ha visszaengedem egy picit, egyből leáll. Nem hinném, hogy csak a szivató hiánya lehet a probléma oka. Előző Simsonomat is úgy hangoltam, hogy melegen legyen über, szivatót nem mindig használtam, mégis beindult és sosem csinált ilyet.
Komoly tapasztalattal,mami-s referenciával,alu és saválló hegesztést vállalok,éjjel nappal!korrekt áron!rezókat,és mindenféle fém munkát !lézervágás és cnc marást is!gödöllőn! web:trk-mz
Alumínium hegesztést vállalok awival olcsón és rövid határidővel.Vizes hengereket is csinálok.
Ha valakinek szüksége lenne ilyesmire írjon a
benzines4@freemail.hu-ra.
üdv.
Segítséget szeretnék kérni tőletek hogy hogyan tudnám tuningolni simson swalble-mat!
Nem akar húzni, lassan gyorsul a motor!:(
Válaszaitokat előre is köszönöm
Én úgy szoktam (ezeknek a hiányában) ,hogy egy hosszú szárú pipakulccsal húzom/lazítom meg úgy ,hogy a pipakulcs végét egy kalapáccsal "kocogtatom", úgy hogy nincs megfogva a főtengely sehol sem, szabadon forog.
Nem tudom ez mennyire tolerálható a főtengely szempontjából (remélem ettől azért még nem szarik elmenni az együtt futása), de szerintem azért kíméletesebb mint valamit bedugni a két fogaskerék közé ,hogy az ott feszítse a rendszert.
Persze amit te mondasz az az abszolút legjobb megoldás.
a másik szép ki maszekolásom ... : megszakítottam a hengerfejben a menetet,vagyis gyertyamenetet,és a lényeg,a lada hosszúmenetes gyertyája van benne,van alatta egy vastag alátét,hidegen jó,gondolom melegben nem éghet ki,mert mikor felmelegszik fullad,leáll,de amint visszahül megy,vagy esetleg megint a gyújtótekercs szórakozik ... -.-
Lesz meglepi.
Vagy csak egy lemezt csinálni oda, amire elég egy döglött kuplungkosár egy kis darabkáját felcsavarozni.
Ha valakinek kell olyan faridom illetve tank mint azon a fehér gépen van írjatok!Emellet tudok adni bele menő kerekeket illetve teleszkópokat ja és nagyon olcsó.
Nemsokára lesznek képek írjatok bátran.
Jó ,hogy nem csákányt írtál neki.. :)
Most szedünk szét egy Simson s51/N típusú motorblokkot, a kuplungkosár még nincs leszedve.
A Főtengely végéről a kuplungmeghajtó fogaskereket nem tudjuk leszedni!
Hogy lehet azt leszedni és kell e hozzá valami célszerszám?
Aki tud az segítsen legyen szíves!
Előre is kössz mindenkinek :)
valakinek van erről tapasztalata? Köszi előre is
Alumínium hegesztést vállalok awival olcsón és rövid határidővel.Vizes hengereket is csinálok.
Ha valakinek szüksége lenne ilyesmire írjon a
benzines4@freemail.hu-ra.
üdv.
csak a lendkereket szedtem le ilyenkor kel a megszakitot hézagolni?
És ha kell hogyan?