Oké, köszi,van egy rosz hengerem,ócska dugó is van itt,majd azon gyakorlok,meglátjuk hogy sikerül,ha nem fog menni nem vágok bele a most használt hengerembe,mert több kárt csinálnák,mint hasznot.
Üdv,az lenne a kérdésem miben lenne másabb ha dugóból indított 5.felömlőt kapna a már 60/4f-es hengerem,illetve hogy mire kellene figyelnem ha hozzáfognék ehez,vagy van e valaki aki csinál ilyet ?
Vagy én is megtudnám csinálni,sajnos ez ügyben még kicsit amatőr vagyok,kiváncsi vagyok a véleményetekre !
Köszönöm.
Ööö jogos :)
Szóval, 0,8mm-es rozsdamentes acél lenne az anyag, saccra 5-6 részes lenne a könyököt és a végcsövet leszámítva, könyök lehet nem is kell.
jajj.... Te ilyen kérdésre mit írnál? nem tudom a méreteit,az anyagminőséget........csak egyenes a cső?az sem mindegy h három,vagy 30darabból van!érted?
Komoly tapasztalattal,mami-s referenciával,alu és saválló hegesztést vállalok,éjjel nappal!korrekt áron!rezókat,és mindenféle fém munkát !lézervágás és cnc marást is!gödöllőn! web:trk-mz
szevasztok!
aprilia tuareg wind 125 öt cserélnék simsonra (endurok előnyben).
a motor nem hiányos, csak leszedtem az idomokat, mert szerelem.
minden egyéb mailben.
adi5@citromail.hu
Ez a kerék egyrészt állati ronda, másrészt javíthatatlan, ha történik vele valami, harmadrászt meg nehéz mint a kő, negyedrészt meg 18as, és úgy 50%-kal drágább rá a gumi mint a 16-os ra.
Több előnye hirtelen nem jut eszembe:)
Úgy egészen őszintén én nem szeretem a tuning Simsonokat, sőt mindenből a szériát szeretem! Nézz szét te is az enyémen! :D Az MBX-is széria volt, amúgy, szerintem látszik is.
HA hidegen jó, de melegen fos, akkor:
Hidegen jó a karburálás, melegen meg nem.
Mikor jó a karburálás hidegen?(melegen meg nem)
Tehát mit kell csinálni?
Van 51-es lendkereked eladó ?
előre is köszi