Tehát az alaplapról ami jön kábel, lekötöm a trafóról, majd ráteszem a + kábelt, és pl a hengerfejen letestelem. FHP-ról vissza tekerem a lendkereket, majd mikor nyit/zár a megszakító akkor ellenállás mérésen meging az adat, akkor ott tartom a lendkereket, és visszamérem hány mm is az. Ha nem megfelelő akkor alaplapot forgatok és rögzítem. Jól értelemezem?
Gondold végig mi van az áramkörben, ha a megszakító nyitva vala:
-trafó
-Kondi
Szakadásmérővel nem fogsz semmiylen eredméynt kapni.
HA ráteszed a műszert ellenállat mérő állásbana a gyula kivezetésére(trafót lekötöd) akkor egy ugrást fogsz látni, amikor a megszakító nyit.
Mivel a múszer utána tölteni kezdi a kondit, ott sem mérhetsz egy szignifikáns szakadást, vagy zárlatot.
Sziasztok! Megszakítós gyújtásomat akartam ma ellenőrizni, sajnos nem jött össze. SMA MAS 830-as multimétert kaptam, ezzel akartam kisípolni, hogy mikor nyit a megszakító. Hézagot ellenőriztem, majd felső holtpontra tekertem. Megszakító csavarját előtte levettem, majd a vezetéket félretoltam. A piros (+) kábelt a menetre tettem, a feketét pedig a hengerfejre. Annyi a gond, hogy a műszer nem jelez szakadást. Ha szemmel láthatóan nyitva a megszakító, akkor sem, és ha zárva akkor sem. Hova kell dugnom a multiméterbe a kábeleket, vagy mit csinálok rosszul? Bocsa a regényért, előre is köszönöm.
Még hozzátenném, hogy a motor indul és szépen megy is, csak idegesít, hogy nem tudom kimérni a dolgokat.
akkor a perselyen a gyári felölőtől 2-3 milimétere jó lesz? és a plusz kettő mármint a két faragott közt kb mennyi legyen a távolság amúgy azért írok mert láttam itt a képek között nagyon szép hengereket és tuning motorokat azért gondolom aki ilyen 4 meg 5 meg 6 felömlős hengereket csinál az biztosan tud ebben segíteni
Szerintem meg jobban jársz ha a meglévőket bővíted és a dugón keresztül lélegeztetsz egy 3. felömlőt.
Bár mindenki megijed ettől, meg ,hogy kell azt meg az bonyolult, közben meg egyszerűbb is tán mint a 4F kifaragása. :)
hát ez nem mindig van így ... :D
én nagyon sokat öltem a határban az enyémet,amit az kibírt szegény ....
nah én bevágattam vele 7,5-öt 100km-en :D
ne kérdezzétek hogy,szivató nem volt behúzva,max a 100-as főfúvóka,ami tényleg 100-as volt,nem az a szar utángyártott,hogy rávan írva hogy 78,közben meg még 50-es sincs ... :/
nah nekem eltörött a gyürü+dugó a gépben,de a perselyen egy karc sincs,belevettem egy normális gyürüt,nem onnan vettem mint multkor,az árban is meglátszik(ami benne volt és törött az most 80ft,a normálisnak pedig 200 darabja asszem ...).
beleraktuk,megnéztük jó-e bele és wow ... :o
passzos,beszerelési méret,pontosan annyi,mintha most lett volna fúrva ....
most akkor az utángyártott szar 60-as hengerem perselye minőségi,vagy ami benne volt az volt valami ratyi...?:D
Felesben ehet, csak a benzincsap takarákcsövét, és a műanyag benyaszűrüt vedd ki.
Több nyál kell neki kicsit.
(másrészről visznt nem nagyon értem, miért akarsz spórolni, amikor a simson mág ha 5 pacal körüli, akor sme iygen fogyaszt 3 litert sem.
Hali! Szeretném a SIMSONomat e85-tel+benzinnel üzemeltetni.(fele benzin, fele e85) Kérdésem az lenne hogy kell-e valamilyen átalakítás? Lehet-e összekeverni a kettőt? Bocs a hülye kérdésért, de szeretnék gazdaságosabban kijönni. (márpedig ilyen benzinárak mellet igen nehéz). Köszi a válaszokat. :D
Tudom, hogy ez nem hirdetési oldal, de van egy csomó alkatrészem amire nincs szükségem és csak foglalják a helyet.
S 50 váz, típus plakettel, nem sérült, megvan mindene, ára 5 ezer forint, S 50 blokk szépen felújítva, új főtengely, csapágyak, szimmeringek, és a teljes gyújtás rendszer is ki van cserélve új cuccokkal, karbi is rajta van, nem kókányolt, ára 23 ezer forint, S 50 blokk közép pár, ára 3 ezer forint, enduro lábfék kar, homok fújva, szóró gittezve és három rétegben feketére festve, hibátlan állapotban, ára 2 ezer forint.
Van még egy csomó jó cuccom, szóljatok ha kell valami!
Alkudni ésszerű határok között lehet, csere is érdekel: Simson S 51-es, MZ Trophy, Gilera MX-1 vagy -R, Riga Delta alkatrészekre, vagy bármire ami motornak néz ki.:)
Van egy kibontott 3 sebességes váltó tengelyem, S 51-eshez való. Gyári, nem után gyártott!
Ha érdekel szívesen eladom neked, írj a laosmg@citromail.hu címre!
sziasztok!
Az lenne a problémám,hogy a váltótengelyem szar, maszek, mert az utangyártott meg van esztergálva ( így vettem a simot) és kb 1 hete nincs 3. nem is lehet hozzáállitani a váltót, kihézagoltuk a váltódobnál de nem jó így sem.
hol tudok venni normális tengelyt, ami nem szar fos utángyártott, esetleg nincs valakinek eladó ami jó is. kösz
na?
na mit kell csinálni?
.
.
.
HÁt kompressziót mérni
+gyulatek:)
-trafó
-Kondi
Szakadásmérővel nem fogsz semmiylen eredméynt kapni.
HA ráteszed a műszert ellenállat mérő állásbana a gyula kivezetésére(trafót lekötöd) akkor egy ugrást fogsz látni, amikor a megszakító nyit.
Mivel a múszer utána tölteni kezdi a kondit, ott sem mérhetsz egy szignifikáns szakadást, vagy zárlatot.
Még hozzátenném, hogy a motor indul és szépen megy is, csak idegesít, hogy nem tudom kimérni a dolgokat.
Amúgy meg megtört ülés, sportmarkolat és sportdirektléxűrő. :)
endurónégygang, rezső, dezső, fullpolír, babszigyula, erősített, könnyített, főhajtórudtengely.)
Bár mindenki megijed ettől, meg ,hogy kell azt meg az bonyolult, közben meg egyszerűbb is tán mint a 4F kifaragása. :)
lada műszakis ez év végéig.
én nagyon sokat öltem a határban az enyémet,amit az kibírt szegény ....
nah én bevágattam vele 7,5-öt 100km-en :D
ne kérdezzétek hogy,szivató nem volt behúzva,max a 100-as főfúvóka,ami tényleg 100-as volt,nem az a szar utángyártott,hogy rávan írva hogy 78,közben meg még 50-es sincs ... :/
nah nekem eltörött a gyürü+dugó a gépben,de a perselyen egy karc sincs,belevettem egy normális gyürüt,nem onnan vettem mint multkor,az árban is meglátszik(ami benne volt és törött az most 80ft,a normálisnak pedig 200 darabja asszem ...).
beleraktuk,megnéztük jó-e bele és wow ... :o
passzos,beszerelési méret,pontosan annyi,mintha most lett volna fúrva ....
most akkor az utángyártott szar 60-as hengerem perselye minőségi,vagy ami benne volt az volt valami ratyi...?:D
Több nyál kell neki kicsit.
(másrészről visznt nem nagyon értem, miért akarsz spórolni, amikor a simson mág ha 5 pacal körüli, akor sme iygen fogyaszt 3 litert sem.
Tudom, hogy ez nem hirdetési oldal, de van egy csomó alkatrészem amire nincs szükségem és csak foglalják a helyet.
S 50 váz, típus plakettel, nem sérült, megvan mindene, ára 5 ezer forint, S 50 blokk szépen felújítva, új főtengely, csapágyak, szimmeringek, és a teljes gyújtás rendszer is ki van cserélve új cuccokkal, karbi is rajta van, nem kókányolt, ára 23 ezer forint, S 50 blokk közép pár, ára 3 ezer forint, enduro lábfék kar, homok fújva, szóró gittezve és három rétegben feketére festve, hibátlan állapotban, ára 2 ezer forint.
Van még egy csomó jó cuccom, szóljatok ha kell valami!
Alkudni ésszerű határok között lehet, csere is érdekel: Simson S 51-es, MZ Trophy, Gilera MX-1 vagy -R, Riga Delta alkatrészekre, vagy bármire ami motornak néz ki.:)
E-mail cím: laosmg@citromail.hu
Üdv.
Van egy kibontott 3 sebességes váltó tengelyem, S 51-eshez való. Gyári, nem után gyártott!
Ha érdekel szívesen eladom neked, írj a laosmg@citromail.hu címre!
Üdv.
Az lenne a problémám,hogy a váltótengelyem szar, maszek, mert az utangyártott meg van esztergálva ( így vettem a simot) és kb 1 hete nincs 3. nem is lehet hozzáállitani a váltót, kihézagoltuk a váltódobnál de nem jó így sem.
hol tudok venni normális tengelyt, ami nem szar fos utángyártott, esetleg nincs valakinek eladó ami jó is. kösz