Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg hogy van-e holtjátéka a szívatóbowdennek a karbicseknél. Ha nem kökemény a gumi akkor szvsz nem kell cserélni. Amúgy meg elég lehet megfordítani is.
Gyújtás felőli szimmeringtől keveselősnek, erőtlenül felpörgősnek kéne lennie, és nem indulna könnyen hidegben. Akkor már kuplung felőli inkább.
Haveromnál ez volt a gond és a gyújtás alatti szimering volt kifordulva.
Próbálkozz azzal hátha nincs jó helyen.
Érttem, köszönöm! :)
Melegen meg nem tudtam semmit állítani, mert bármerre állítom, ha már melegebb, akkor lefullad, mindig kell húzni a gázt,.
A szivató dugóját megnéztem, szerintem jó, de azért azt is kicseréltem, de így is csinálja.
De egyek, azt meglesem, amiket mondtál! :)
Gyanítom hogy egy "iciripicirit" sokall. Nézzétek meg a szívató gumidugóját hogy zár-e rendesen, illetve nem-e túl nagy a főfúvóka, illetve a légyszűrő átereszt-e rendesen.

Zoli azért reagált úgy ahogy, merthogyhát ki a francot érdekel hogy mit csinál a motor hidegen. Nem hidegen kell jól működnie hanem üzemmelegen, épp ezért a karbit is üzemmeleg motornál kell beállítani.
Hogy mi mennyire kopott azt meg pl gyűrűhézag méréssel tudod ellenőrizni. Fönt a persely pereménél kb csak a gyűrű kopottságát, a hengeréhez told be a gyűrűt (a dugattyúval, hogy ne legyen ferde) a kipufogónyílás fölé picivel.
Emzoli!
jójó, tudom,h egy rakat ilyen van...
de már tényleg nem tudok mit kezdeni azzal, hogy csak akkor csinálja a dolgait, ha felmelegedett...
Akkor kérlek, meg tudnád nekem azt mondani, honnan tudom megállapítani hogy kopott-e a dugattyú, a gyűrű, meg e henger?
Köszönöm.

Tsigga!
Ilyen téli hidegen rárugok egyszer szivatóval, majd anélkül és megy is...
Kondi áll mint a szeg, előgyújtást kimértük, de a gyári jelölésnél is próbáltuk, karbiban az úszószinttől kezdve mindent beállítottunk a gyárira, és ebből indultunk ki.
ugyanez a köhécselés volt nekem is,de már nem tudom hogy mit csináltam vele hogy jó lett .....
"motorom köhécsel erősen, és nem tudok mit kezdeni már vele.

A motor hidegen tökkéletesen jár, gyönyörű alapjárat, megszakító, karbi beállítva"

Pont eddig olvastam el.
Hidegen szívatóval vagy anélkül jár szépen?
Kondi mocorog a helyén vagy áll mint Katiban a gyerek?
Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék felétek, mert szegény motorom köhécsel erősen, és nem tudok mit kezdeni már vele.
Szóval a helyzet:
A motor hidegen tökkéletesen jár, gyönyörű alapjárat, megszakító, karbi beállítva, gyönyörűen röcög-pöfög, hidegben is 2ra indul, szóval egy álom.
De ahogy elkezd melegedni, úgy elgyengül az alapjárat és lefullad, ha nem húzok neki gázt, majd ha mégtovább melegszik, akkor egyszerűen leáll, általában egy nagyobb pöffenéssel, vagy durranással a kipufogóban.
Már próbáltam cserélgetni, állítgatni kondit, trafót, megszakítót, de aztán visszaraktam mindent ahogy kell.
szerintetek mitől lehet az, hogy csak melegen csinálja?
El lehet kopva? Ezt hogyan tudnám megnézni?
Vagy esetleg valami más ötlet?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
kösz a nagysúbertesre gondoltam igazából.
Minden simson karbi két állítócsavaros:)

A gyertya szinének nem sok köze van a keverékcsavar, vagy az alapjárat álíltgatásához.
Ha a keverékcsavart betekered dúsítod az alapjárati keveréket) és a motor akkor jó, akkor keveset kap, mondjuk, mert hideg van.
köcsög banda? mondom én csak a főoldalon néztem meg melyik megye hol van erre jó volt..
Úgy értettem, ha nem akksis:)

Vaamiylen 12 voltos feszültségforrsá tutira van otthon, meg izzó, oszt kész is.
Egyébként az utángyártott fúvókák számozása megbízhatatlan, általában nem akkora a furata mint ami be van ütve.
Két féle karbi van. Az egyik, a 16n1-es (vagy "nagysúberes"). Ebben a főfúvóka és a szívatófúvóka ugyan úgy néz ki, az alapjárati fúvóka jóval hosszabb, és csak a végén menetes. Itt a főhöz rakd a nagyobbat, (72 vagy 67) a szívatóé (amit az úszóházba kell belecsavarni) a kisebbik az 60 körüli asszem.
A másik, a 16n3-as (vagy "kissúberes"), ebben mindhárom fúvóka ugyanúgy néz ki. A fő 72-es a szivató 60 körül az alapjárati 35-45 körül. Az alapjárati ennél egy szép nagy fejű csavar alatt (igazából fölött:) ) van, ezt láthatod ha leveszed az úszóházat.
a legnagyobb a főfúvóka azt hiszem a 45 ös a szívató és a másik kizárásos alapon meg adott hova megy s51 hez 72 a gyári fő fúvóka
Hali!Segítene valaki vettem 1 51-es simo, karbihoz felújítót de a karbim szét volt húzva és az előző tulaj össze cserélte a fúvókákat szerintem.Valaki megirná pontosan melyik méret hova kerül a 3 fúvóka közül?
helló. Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy a karburátoron (két állítócsavaros.) ha a levegőcsavart kitekerem előírás szerint (ugye az ütközéstől másfelet vissza) akkor lassabb az alapjárat sőt inkább le is áll. DE ha betekerem teljesen akkor jó. Miért csinálja ezt? Ez egyik napról a másikra lett ilyen. Régen minél kijjebb tekertem annál magasabb volt az alapjárat. Most fordítva van de miért? De a gyertya őz barna és jól is megy csak ezt furcsállom. Valaki tudna segíteni hátha nem jó valami.
és ha nem aksis
blokkostól rakd bele. király lesz.
Szerencsére az én DNS.em viszonylag állandónak mondható:)
Heló
Van simsonra átalakított babetta gyújtásom, szerintetek mennyit kéne változtatni rajta,hogy 150-es ETZ-re rámenjen.
Üdv
Éjszaka lekapcsolják a DNS szervert, így próbálnak spórolni a szolgáltatónál..., így is elérhető a szerver, csak nem a simson.hu-s címmel... :) Bár van hogy még úgy se, mert magát az oldalt is lekapcsolják, megbízható egy szolgáltatója van...:)
Nemtom,én nemigen járok oda egy éve.
Korábban is megkrepált időnként.