Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké,ezt nem tudtam én inkább a 60ccm dugó méretére vagyok kiváncsi hogy ott is 41mm bár kétlem :)
A löket tényleg más (39,5mm) de a hajtókar hosszának semmi köze a lökethosszhoz.
tudtommal kisebb lökethossz van az s50-nél,így nagyobb dugó megy bele.
én úgy tudom,hogy s50-nél 63 ccm-re fúrják,és egy 45mm átmérőjű dugattyú van benne,de javítsatok ki ha rosszul tudom ... -.-
Üdv, az s50-es hengereknél is 41mm-től kezdődik a 60ccm vagy ott nem mivel a hajtókar hosszabb és gondolom ezáltal lökete is más.
Valaki mondja meg nekem ez ügyben a tutit !
Egyik ismerősöm vett egy rigát,amiben 70-es s51-es blokk volt benne ...
Úgyhogy nagy valószínüséggel bele megy,ha másnem akkor kis tákolás :D
Ha van lehetőséged, tegyél !
szerintetek egy riga vázba belemegy egy S50n-es blokk?
Akkor szerintem jobban járnál a tárcsával, jobban adagolható, jobban hűl, jobban lassít.
Tesómék MZ kupáznak és majd megyek velük néha gurulni pályára
köszi a segítséget
am az előbb ugyan ezt akartam mondani,csak szarul fogalmaztam meg,de felfogtam.
Ööö nem.
Ahogy alulról nézed a hf-et 3 kört látsz. A legkisebb a gyertyanyílás, a középső a préssáv belő éle a legnagyobb a préssáv külső éle. Ez a külső és gyárilag asszem 41mm.
Na most vagy megoldod hogy a hengerfejet totál kp-osan tudd felrakni a hengerre, vagy azt csinálod hogy a préssáv külő élét feltúratod olyan 42-43 körülre.
Hogyha esetleg kicsit valamelyik oldalra kicsit "el van menve" a hf nehogy a dugó beleverjen.
magyarul,a belső peremsávot(ami az égéstérhez van közelebb),abból kell faragni annyit,h 41 mm legyen az átmérője
Ja eggen, hengerfej.
Ha jól rémlik a gyárinak a préssáv nagyobbik átmérője 41, szóval még jó is lenne ha totál központosan tudnád felrakni a fejet a hengerre. Szóval azért picit kéne rajta szélesíteni. A gyárit is át lehet alakítani, el kell vinni egy esztergányoshos. A présrés 1 mili körül jó lesz.
Van 40.97-van40.98-as dugó is,de nem ez a lényeg,am azt tudom,h vinni kell a dugót,csak majd úgy akarom ezt a hengert,h felfúratom tegyük fel 40.97-ra,reszeltetni akarom a kipunyílást+beömlőt(torkot)+60/4-re,és így nem hinném,hogy elég lenne az 50 ccm-es hengerfej,szóval ilyenkor át lehet alakítani az 50-es hengerfejet?
A dugó az elméletieleg 40,97-es. Úgy szokják hogy nem megmondod a fúrósnak hogy mekkora legyen századmm pontosan, hanem viszed a dugót és mondod neki hogy ahhoz illessze. Az illesztés gyárilag 3 század, nem túl hegyes motornak 4 század bizti elég.
Egyébként,ha felfúratom 40,98-asra,mert dugó ehhez a mérethez van,akkor az 50 ccm-es hengerfej jó lesz rá,vagy ha jó is 60 ccm-es hengerfejjel jobban menne?
Azért még bőven van hova... de azért köszi és nincs mit.
Hát ha már cserélitek az elejét akkor lehet érdemesebb egyből a tárcsásra. Bár a dobfékes nyílván olcsóbb és az is elég lehet.
köszönöm a tanácsot,az adatlapodat látván,látom van gyakorlatod az ilyesmiben,és köszi még 1szer
Én így csinálnám.
egyébként,tudnál nekem adni egy msn címet,mert lenne pár kérdésem

itt az emailom,vagy msn címem ugyan az:cjozsef94@hotmail.com
attól függ,hogy mit teljesít,mert a simson dobfékei kb 80-85 km/h-ig biztonságosak,addig nem kell cserélni tárcsára,de ha tárcsát raksz akk etz 125 komplett első futó mű,és minden fasza ;)haveromnak is az van
tehát a lényeg h 41-nél ne fúrssam nagyobbra,azaz 58,1 ccm3-nél,és akk minden ok
tök kezdő vagyok szal annyit tudok h 60as a henger és én is azon gondolkozok h mz-nek az elejét teszem rá csak tesóm szerint tárcsafékes legyen inkább hawja szerint meg elég a dobfék
Bocsánat, elszáll:)