Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi
Hát mivel 0,25mm a javító túlméretlépcső, ezért 41,75mm.
Semmi értelme nincs direktbe ekkorára fúrni, ha esetleg elszál valami máris kuka a henger mert nem lehet felfúrni, és kb 1ccm növekedés a 41-hez képest. Ráadásul 41-től már lehet kapni kejctongyűrűs dugót szóval 41 fölé én biztos nem furatnám.
na,akk a lényeg h 50 ccm-es hengert majdnem 61 ccm-ig lehet fúrni?:D
és ha ez így van,akk a maximális méret előtti méret az mekkora?
hopp Fail, szóval mégse jól számoltál, de a lényeg hogy az alapméretes 60-as nem pont 60ccm:)
jól számoltál:) és akkor itt lehet rádöbbeni hogy a "60-as" henger nem is 60-as
Rosszul számoltál. Eleve mm-ben beírt adatokból nem jöhet ki ccm.

A helyes úgy lenne, hogy löket(4,4cm) * furat fele a négyzeten (2,1^2 ncm)*pí (3,14) és az 60,96 ccm.

(41-es furatra 58,1ccm)
Hát ha jól számolta,akk 42-es mérettel is csak 58,0272 ccm3
Vagy lehet vmit elszámoltam?44x42x3,14=5802,72:100=58,0272
köszönöm szépen
42-es az utolsó túlméret. A ccm-et meg ki tudod számolni, általános iskola--térfogat számítás. (44mm a löket, hogy kitudd számolni:))
valaki tudna segíteni hogy a turbós blokknál a plusz két felömlőt milyen távolra rakjam a gyáritól?
köszönöm a segítséget,és még annyit szeretnék kérdezni,hogy az 50 ccm-es hengert hanyas méretig lehet fúratni és az kb hány ccm?
a "60-as" alapmérete, 41.00mm (S51). Szóval röviden: Igen fel lehet fúrni.
Sziasztok
Ismét hozzátok fordulok,mert már nem tudom,hogy mit higgyek.
Egy alap simson s51-es,gyári 50 ccm-es hengerét,fel lehet-e fúratni 60 ccm-esre?Mert van aki azt állítja,hogy igen,van aki azt hogy nem,és már nem tudom,hogy kinek higgyek.
Ez függ a motor teljesítményétől és a használat módjától. Gyári géphez a jól belőtt gyári dob bőven elég. MZ dob is jó alternatíva.
sztetek ha van lehetőség a simsonra tegyek tárcsaféket elöre vagy jó rá a dobfék?
Köszönöm.
40mm a névleges átmérő. és igen 0,25mm-enként van, 42mm-ig.
Üdv,valaki megmondaná nekem az s50-es henger alapméretü dugattyú pontos méretét,illetve ugye ezek is 25-század miliméterenként növekednek ?
Hát ez nem attól függ hogy hány felömlős a henger. Hanem attól hogy milyen fordulatra dolgozik, mekkora benne a nyomaték.
Lehet csinálni olyan 60/4-et ami a 14-es lánckerót sem forgatja le de 12-essel kilót megy.
A 17-est egyébként nem hiszem hogy egy hatvanas rendessen leforgatná, de túrázásra szerintem jó lehet. Bár nem tudom hogy miért az a szempont hogy hányas lánckereket forgat le.
A henger karakterisztikájától függ.
Sztetek egy 60/4 elbírná a 17-es lánckerót? kitudna vele pörögni?
Elsősorban túrázásra használnám.
A blokkot kell megemelni. (de én a láncvédő burkolat elhagyását nem ajánlom, utcára, csak a lánc élettartalmát csökkented vele, még csak jól sem néz ki)
Sziasztok!
Egy egyszerűnek tűnő probléma, de mégsem az:
Az S51-es simson-omat úgy vettem, hogy MZ teleszkópok vannak rajta hátul. Már korábban is hallottam hogy szorul a láncvédő, de most átalakítom láncvédő-nélkülire a gépet és szembesültem azzal, hogy a lánc így hozzáér a váz, fékkar stb. bizonyos pontjaihoz, hiába húzok rajta (eddig a láncvédő tartotta távol úgy-ahogy). Rengeteg Simson-on látom, hogy MZ teló van rajta, azokon nincs ilyen probléma? Tudtok valami jó megoldást? (eredeti teló visszahelyezésén kívül) Előre is köszi, tisztelettel: peterrock
helló led et akarok a motorom lámpájába rakni a kérdés a következő annak kell ugye egy feszültség stabilizátor annak mi a neve ilyen azonosító szám meg ilyenek érdekelnének simsonba akarom 6 voltos a gyújtás és 3 voltos ledeket raknékbele úgy kötöttem őket hogy 6 voltra jöjjenek ki ketőt párhuzamba majd ezeket a kettes csoportokat sorba kötöttem. de kéne egy stabilizátor neve