Hát mivel 0,25mm a javító túlméretlépcső, ezért 41,75mm.
Semmi értelme nincs direktbe ekkorára fúrni, ha esetleg elszál valami máris kuka a henger mert nem lehet felfúrni, és kb 1ccm növekedés a 41-hez képest. Ráadásul 41-től már lehet kapni kejctongyűrűs dugót szóval 41 fölé én biztos nem furatnám.
Sziasztok
Ismét hozzátok fordulok,mert már nem tudom,hogy mit higgyek.
Egy alap simson s51-es,gyári 50 ccm-es hengerét,fel lehet-e fúratni 60 ccm-esre?Mert van aki azt állítja,hogy igen,van aki azt hogy nem,és már nem tudom,hogy kinek higgyek.
Hát ez nem attól függ hogy hány felömlős a henger. Hanem attól hogy milyen fordulatra dolgozik, mekkora benne a nyomaték.
Lehet csinálni olyan 60/4-et ami a 14-es lánckerót sem forgatja le de 12-essel kilót megy.
A 17-est egyébként nem hiszem hogy egy hatvanas rendessen leforgatná, de túrázásra szerintem jó lehet. Bár nem tudom hogy miért az a szempont hogy hányas lánckereket forgat le.
A blokkot kell megemelni. (de én a láncvédő burkolat elhagyását nem ajánlom, utcára, csak a lánc élettartalmát csökkented vele, még csak jól sem néz ki)
Sziasztok!
Egy egyszerűnek tűnő probléma, de mégsem az:
Az S51-es simson-omat úgy vettem, hogy MZ teleszkópok vannak rajta hátul. Már korábban is hallottam hogy szorul a láncvédő, de most átalakítom láncvédő-nélkülire a gépet és szembesültem azzal, hogy a lánc így hozzáér a váz, fékkar stb. bizonyos pontjaihoz, hiába húzok rajta (eddig a láncvédő tartotta távol úgy-ahogy). Rengeteg Simson-on látom, hogy MZ teló van rajta, azokon nincs ilyen probléma? Tudtok valami jó megoldást? (eredeti teló visszahelyezésén kívül) Előre is köszi, tisztelettel: peterrock
helló led et akarok a motorom lámpájába rakni a kérdés a következő annak kell ugye egy feszültség stabilizátor annak mi a neve ilyen azonosító szám meg ilyenek érdekelnének simsonba akarom 6 voltos a gyújtás és 3 voltos ledeket raknékbele úgy kötöttem őket hogy 6 voltra jöjjenek ki ketőt párhuzamba majd ezeket a kettes csoportokat sorba kötöttem. de kéne egy stabilizátor neve
Semmi értelme nincs direktbe ekkorára fúrni, ha esetleg elszál valami máris kuka a henger mert nem lehet felfúrni, és kb 1ccm növekedés a 41-hez képest. Ráadásul 41-től már lehet kapni kejctongyűrűs dugót szóval 41 fölé én biztos nem furatnám.
és ha ez így van,akk a maximális méret előtti méret az mekkora?
A helyes úgy lenne, hogy löket(4,4cm) * furat fele a négyzeten (2,1^2 ncm)*pí (3,14) és az 60,96 ccm.
(41-es furatra 58,1ccm)
Vagy lehet vmit elszámoltam?44x42x3,14=5802,72:100=58,0272
Ismét hozzátok fordulok,mert már nem tudom,hogy mit higgyek.
Egy alap simson s51-es,gyári 50 ccm-es hengerét,fel lehet-e fúratni 60 ccm-esre?Mert van aki azt állítja,hogy igen,van aki azt hogy nem,és már nem tudom,hogy kinek higgyek.
Lehet csinálni olyan 60/4-et ami a 14-es lánckerót sem forgatja le de 12-essel kilót megy.
A 17-est egyébként nem hiszem hogy egy hatvanas rendessen leforgatná, de túrázásra szerintem jó lehet. Bár nem tudom hogy miért az a szempont hogy hányas lánckereket forgat le.
Elsősorban túrázásra használnám.
Egy egyszerűnek tűnő probléma, de mégsem az:
Az S51-es simson-omat úgy vettem, hogy MZ teleszkópok vannak rajta hátul. Már korábban is hallottam hogy szorul a láncvédő, de most átalakítom láncvédő-nélkülire a gépet és szembesültem azzal, hogy a lánc így hozzáér a váz, fékkar stb. bizonyos pontjaihoz, hiába húzok rajta (eddig a láncvédő tartotta távol úgy-ahogy). Rengeteg Simson-on látom, hogy MZ teló van rajta, azokon nincs ilyen probléma? Tudtok valami jó megoldást? (eredeti teló visszahelyezésén kívül) Előre is köszi, tisztelettel: peterrock