Én egy hasonló 80-as kétfelömlőst akarok majd csinálni, mint Pedrózáé volt, az 70es volt. Nem egy erőgép volt, de 4t feeling, bárhonnan elhúzta magát, 90 felett ment. Az kétfelömlős volt, segédkipuval, 10kt nem is forgott tán, ha jól emlékszem 7000re volt hangolva. Nem is az égbeforgatás volt a cél.
Mondjuk én osztott kipusat fogok csinálni, szintén kétfelöntővel.
De hát lehet hatvanas 2 felömlőset is csinálni, amivel mész könnyedén 70es utazót. Ilyen szerintem utcán még maradéktalanul jól használható motort hogy csináljunk szerintem elég két felömlő keresztmettszete is (két jó széles). Persze kérdés, hogy milyen karakterű motor a cél, mert ez elég szubjektív.
Az a lényeg, hogy egy átgondolt henger legyen, lehet abban 6 felömlő is, ha olyan hogy mucsaröcsögén 6os fúróval böktek bele párat, akkor az a jobb ha minél kevesebb. :)
Nem mondanám, hogy mi a rendeltetésének megfelelően használjuk a simsont, de erdős terepre totálisan alkalmatlan a simson váza, futóműve. Persze mindenki azt mond amit akar, de én el sem indulnék vele.
azon gondolkodok hogy milyen henger vegyek (kettő közül).szeretném hogy jól mennyen de ha hosszabb távra mennék akk szerintem 70es átlagtempóval.inkább városba használom meg kb havonta 1szer erdőbe(de akkor 4-5-6 órákat).benzinjelzőz kéne vhogy rámonyákolni...Köszönöm a hozzászólást :)
Simsonos körökben a motor ára szokott érdekes lenni, a fogyasztást mindenki leszarja.
Ahhoz S osztályt, 7-es BMW-t kell venni, hogy a fogyasztáson legyen a hangsúly, ott a vételár nem szokott érdekelni senkit sem. :)
70es tuningolt Simsonnal lementem 2.9-3.0 literes átalaggal lakitelekre (tankolás alapján) a többiekkel ilyen 50-60-as tempóval. De dupláját is megette ha úgy állt a gázkar.
Nézegettem olcsóbakat is,de azok elég leharcoltak voltak.Beszéltem a fószerral azt mondta hogy a blokkja bontatlan.Ez nem tudom menyire fedheti a valóságot.Az irányjelzők is megvannak hozzá azt mondta.Végül is csak munkába járni kellene itt falun belül.Ja még annyit szeretnék kérdezni.Hogy szerinted az a kuplung felöli dekni eredeti lehet?Csak mert van rajta fordszám kivezetés ha jól látom.
elég lelakott cucc, bár sokkal rozzantabbakat is kínálnak ennyiért.
Akkor hozd el, ha nem csörömpöl.
(nézde mg nincs e a blokk csurigöntve olajjal, ezt szokták csinálni, ha a blokknak nagyon vége van, mert akor kevésbé zörög)
Sok minden hiányzik róla, ez árulkodik a gazdi gondosságáról más tekintetben is.
Én egy 50-esnél nem adnék többet érte.
Csuda dolgokat lehet találni simsonokban :)
Összze nem való villtek és izzó, felcserélt töltő és villtek, elkötözgetett elektromso rendszer.
TAlálkoztam már oylannal, hogy a teljes világítás keresztül volt küldve a töltés fesz-szabályozó részén:)
Illetve az előb felsoroltak kombinációja is lehetséges.
Pl, nyilván sehogy nem fog világítani egy 6 voltos izzó egy 12 voltos tekerccsel, ahogy nem fog fényt adni egy halogénhez való foncsor normál izzóval, ahogy lekvár lesz egy 35 wattos izzó, a 25 voltos tekerccsel, etc,etc.
Az yilet célszerű elemenként végigbogarászni, és az összevaló dolgokat összepárosítani.
Az yieln motorok tulaja rendszerint emglepődik azon, miylet tud világítani egy simson gyári állapotában.)
Egyszerűbb a lendkereket felmágneseztetni.
Pár éve rávettünk egy mágneses céget, 1500-2000forintárt mágneseznek.
Magam is gondoltam már ritkaföldfém mágnesre, csakhogy ez szériához felesleges, másrészt a normál 80 fokig hőállónál azért nagyobb hőtűrésű kellene, ami igen megdrágítaná a mágnescserét.
Ráadásul, a kiegynesúlyozás sem lenne bizotsított.
Gondolom már le van gyengülve a mágnes a lendkerékben. Főleg mert gondolom legalább 21-30 éves. Lehet most kapni erős mágneseket, utána kellene járni ,van-e olyan mint ami a lendkerékben van? És lecserélni.
Érdeklődnék van egy simson sr50-esem és az első lámpának a tompítotja nagyon gyenge egy téglalapot világít csak előre. A távolsági meg egy kört aminek sötét a közepe :(
A tirisztor nem, a gyújtás időpontja viszont annál inkább. Ha nagy az előgyújtásod, akkor nem fog elforogni, viszont alulról is húz. Ha kicsi, akkor csak tolásra fog indulni, alul halott lesz, viszont jól elforog. A kettő közötti legjobb állapotot kell megtalálni.
Ne olyan erdőzést képzelj el mint pl a Red Bull Romanics eggyes szakaszai:DAhol épp elmegy ott,álltalába ösvényen.:)