Hali, segítsetek sehol sem kaptam olyan Simson tirisztor ami a képen látható, ha ha valakinek van eladó az kérem keressen ezen az e-mail címen winyo3000@freemail.hu előre is köszi
De most egy star hengeren nincs még a hengerhez közvetlen közel feltéve se a karbinak bitang nagy döntése vagy tévedek?
Én legalábbis így emlékszem vissza a star-ra.
Viszont mindenképpen valami a karbival (vagy annak beállításával) van elkefélve ha nem szipkázza az olajat a váltóból és ténylegesen el nem égett benzin gyűlik (némi olajjal) a kipuban...
ELADÓ egy 0km-es Vee Rubber gumi! Méret: 2.75 x 16.
Ugyanitt eladó egy Simson Swalbe ülés is! Szép állapotban, új ülés huzattal, nem kiült szivaccsal, jó állapotú ülésvassal!
Érd: evil1937@citromail.hu
Ilyen téren semmit...
Ilyen erővel akkor a verseny 2t-en amiken van kb max 3 centi légút a kartertól (a karbi elejéig) akkor az is benzinben úszna... mégsem teszi..
Nem jó a karburálás... nincs beállítva rendesen a karbi.. magas az úszószint stb stb.. most a karburálás alatt csak lehet érteni mi a gond.
na akkor már nem tudom valaki ír a szívó útról hogy számít valaki nem de nem tudom akkor már -.- de én is inkább a karburátorra gyanakszom de azért köszönöm a válaszokat de amúgy a gyertya az jó többel is próbáltam de amúgy a nyak le van szedve és szabályosan csorgadozik belőle nem csöpög de nem olajos vagy is csak a keverék miatt de nem fekete olaj de akkor remélem hogy tényleg nem befolyásol semmit
Sziasztok!
Gyári Tirisztoros gyújtásom van, ha a CDI-jét(valaki tirisztornak mondja) lecserélem egy egyedire várható teljesítmény növekedés? (70/2, 18mm -re van felmarva a karbi + a szívócsonk)
A 70es GYÁRI vezérlése kissé élesebb, az többet is förög, ennek következtében 7000-en 5,5 loerős, és 80at megy.
(ennyit a 90et menő széria 50-es ekről:)
A való életben előálíltható 70es motyó, ha nem WR hengert veszel(az egy fos) akkor a valós 80at nem fogja elérni ha 100 kiló vagy.
Annyival megy többet a 70es mint a 60as, hogy egy foggal nagyobb kislánckereket elbír.
Persze, ha mindenféle szörnyű váltókat szerelnek bele az más tészta, ez a gyári 4-essel a realitás.
Nekem 70-es van (Almot), 93-kilósan, 4 sebességes, 16-os első lánckerékkel. Igaz 60-ast még nem is láttam, de a gyárinál jóval jobb az enyém. De inkább nyomatékos, 70-es kuplung is van rajta, így megy 70 körül, de afelett semmiképpen! Utángyártott kipufogóval, gyári karburátorral! Az benn a jó, hogy mi csoportosan szoktunk motorozni, és hát ha kitérünk terepre akkor sem kell lemaradnom, pedig azért van súlyom! Ha mindenből újat akarnál venni, akkor én megcsinálnám 70-re, a blokkmarás, ami plusz pénzbe kerül. Na ez kicsit hosszú lett.
Az lenne a kérdésem,hogy van nekem egy schwalbe-m,és "használhatóbbá" szeretném tuningolni,nem az a célom,hogy szénné tuningoljam!
Az lenne a főbb szempont,hogy a 100Kg-at rendesen mozgassa, és utazóba legalább 70-75km/h-t bírja. Nos a kérdésem az lenne,hogy mennyire nagy a külömbség a sima résvezérelt 60cc és 70cc közt?
Én 70cc-re szeretném persze V-rezo nélkül, ( tudom ez sokat számít) gyári karbi elvinné e, gyári kipufogó vagy belsőrezos jó lenne e hozzá? illetve kinek mi a tapasztalata, és mennyit menne 60ccvel illetve 70cc vel?
A segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok! széles utat!
Hát ha most látnám megvenném 100ért:D.. Mert aki ilyenre szeretné megcsinálni annak jóval többre jönne ki. De megértem. Akkor lehet leveszem az extrákat és külön eladom.
Mellesleg ilyen hogy így mondjam Fos képeket ne tegyünk már ki.
Most ebből felnagyítva még annyi sem látszik mint kicsiben.
Makró funciót be kellene kapcsolni, nem telefonnal kell fényképezni stb...
Amúgy végszóként...
Látszik ,hogy már belenyúltak a hengerbe... igen randa ablakok vannak benne(legalábbis a körvonalaik azok)
Illene kijavítani őket talán, utána meg szépen letörni az éleiket ,hogy ne kínozza a gyűrűket, a gyűrűfészket a dugóban, és ,hogy ne ciripeljen a motor amikor jár.
Egyszerűen drága.
Hiába van benne sok szép és jó dolog, 100 ért te sem vennél Simsont nem? :)
Én ha vennék 100 ért akkor az már egy eredeti bontatlan blokkos keveset futott eredeti állapotú darab lenne. Megkockáztatom ,hogy az még többet is megérne talán. :)
Ez az amiért nem viszik, ez már át van alakítva.
Sajnos ilyesmi jellegű motort csak szerencsével vagy csak olcsóbban fogsz tudni eladni.
Szar minőségű fúrás. Szerintem Kúposra lett fúrva.
Új dugó, új (rendes minőségi munka) fúrás.
Ajánlani tudom Sajtos urat, Ő a készítője a Keystone márkanevű dugónak, ha vele csináltatod akkor már rögtön tud adni mellé jó minőségű dugattyút.
Nem nem szabályoz le, nincs benne "fojtás" 12felett simán lehet forgatni vele.
Én legalábbis így emlékszem vissza a star-ra.
Viszont mindenképpen valami a karbival (vagy annak beállításával) van elkefélve ha nem szipkázza az olajat a váltóból és ténylegesen el nem égett benzin gyűlik (némi olajjal) a kipuban...
Ugyanitt eladó egy Simson Swalbe ülés is! Szép állapotban, új ülés huzattal, nem kiült szivaccsal, jó állapotú ülésvassal!
Érd: evil1937@citromail.hu
Ilyen erővel akkor a verseny 2t-en amiken van kb max 3 centi légút a kartertól (a karbi elejéig) akkor az is benzinben úszna... mégsem teszi..
Nem jó a karburálás... nincs beállítva rendesen a karbi.. magas az úszószint stb stb.. most a karburálás alatt csak lehet érteni mi a gond.
Gyári Tirisztoros gyújtásom van, ha a CDI-jét(valaki tirisztornak mondja) lecserélem egy egyedire várható teljesítmény növekedés? (70/2, 18mm -re van felmarva a karbi + a szívócsonk)
(ennyit a 90et menő széria 50-es ekről:)
A való életben előálíltható 70es motyó, ha nem WR hengert veszel(az egy fos) akkor a valós 80at nem fogja elérni ha 100 kiló vagy.
Annyival megy többet a 70es mint a 60as, hogy egy foggal nagyobb kislánckereket elbír.
Persze, ha mindenféle szörnyű váltókat szerelnek bele az más tészta, ez a gyári 4-essel a realitás.
Az lenne a kérdésem,hogy van nekem egy schwalbe-m,és "használhatóbbá" szeretném tuningolni,nem az a célom,hogy szénné tuningoljam!
Az lenne a főbb szempont,hogy a 100Kg-at rendesen mozgassa, és utazóba legalább 70-75km/h-t bírja. Nos a kérdésem az lenne,hogy mennyire nagy a külömbség a sima résvezérelt 60cc és 70cc közt?
Én 70cc-re szeretném persze V-rezo nélkül, ( tudom ez sokat számít) gyári karbi elvinné e, gyári kipufogó vagy belsőrezos jó lenne e hozzá? illetve kinek mi a tapasztalata, és mennyit menne 60ccvel illetve 70cc vel?
A segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok! széles utat!
Most ebből felnagyítva még annyi sem látszik mint kicsiben.
Makró funciót be kellene kapcsolni, nem telefonnal kell fényképezni stb...
Amúgy végszóként...
Látszik ,hogy már belenyúltak a hengerbe... igen randa ablakok vannak benne(legalábbis a körvonalaik azok)
Illene kijavítani őket talán, utána meg szépen letörni az éleiket ,hogy ne kínozza a gyűrűket, a gyűrűfészket a dugóban, és ,hogy ne ciripeljen a motor amikor jár.
Hiába van benne sok szép és jó dolog, 100 ért te sem vennél Simsont nem? :)
Én ha vennék 100 ért akkor az már egy eredeti bontatlan blokkos keveset futott eredeti állapotú darab lenne. Megkockáztatom ,hogy az még többet is megérne talán. :)
Ez az amiért nem viszik, ez már át van alakítva.
Sajnos ilyesmi jellegű motort csak szerencsével vagy csak olcsóbban fogsz tudni eladni.
Új dugó, új (rendes minőségi munka) fúrás.
Ajánlani tudom Sajtos urat, Ő a készítője a Keystone márkanevű dugónak, ha vele csináltatod akkor már rögtön tud adni mellé jó minőségű dugattyút.