Ez hülyeség, az ,hogy rövid a szívóutad nem befolyásolja azt ,hogy okádja e az olajat a kipufogó.
Vagy sokat kap, nem jó a karburálás, és nem megfelelő a gyertya ezért nem ég el rendesen az üzemanyag ezért csöpög hátul a kipu...
Vagy ha kicsit olajosat köp ki akkor vagy átereszt a szimering (rosszabb esetben) cserélni kell, vagy jobb esetben nem 4 deci olaj van a blokkban, magasabb áll az olajszint és egész egyszerűen beszipkázza az olajat a simeringen keresztül.. még ha új is a simering
Üdv,van egy 60/4f-s hengerem pont egy éve használom,beleraktam úgy 10 ezert kb mármint kilómétert de ősz óta melegen valahogy gyengébbnek érzem,ha kapna most kora tavasszal az új szezonra egy új dugó gyűrű garnítúrát jobb lenne a helyzetem ?
Vagy ha valaki tud ajánlani bele valami "maszek" 1 gyűrűs dugót,tudom is én olvasok itt sokmindent sajtos féle meg nem tudom milyen féle, vagy azt a keystone-t, na akkor valamelyikről valami elérhetőség jó lenne,vagy csak vegyek bele mezei berta meg tudja a fene milyen koreai dugót?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Aha amúgy oda fér csak neten láttam hogy van akinél nincs ott csak most nézem és mindíg úgy tele veri a henger benzinnel hogy szint folyik a kipufogóból kifele akkor ez ennek köszönhető? mert neten több motornál is láttam hogy nincsen ott az a közdarabb
Itt a karbi és a henger közötti "közdarabról" van szó, nem a hőszigetelő lapról, és igen baj ha nem rakja oda, mivel úgy a karbi nem fog elférni (ha jól gondolom). (meg a szívóhosz is változik:))
értem csak nekem nincs meg mert én most "vettem " eggyet ami elégé ramaty állapotban van és nincsen rajta sajnos itt pedig nem tudtam beszerezni sajnos neten néztem de drágább a posta költség mint maga az árú szóval csak akkor rendelem meg ha már több cucc is kell de ez nem befolyásolja a be indulást? am köszönöm a választ
Elvileg az hőszigetelő, és azt gátolja meg, hogy ne forrjon meg a benzin a karburátorban, valamint lehet, hogy tömít is (ebben nem vagyok biztos). Nekem még nem volt olyan, hogy ne lett volna ott, én visszatenném!
Hello
Valaki tudna nekem segíteni abba hogy s51.es simohoz km hajtáshoz van egy pöcök ami fogatja az egyik müanyagott az hogy néz ki vagy vki képet.
elöre is köszi
Legegyszerűbb az lenne, ha valami hozzáértő megmutatná, hogy kell csinálni . De megkeresed a felső holtpontot, és attól visszaméred az előgyújtást. Aztán én úgy csináltam, hogy a lendkerék külső palástjára feljelőltem az előgyújtás pontot karctűvel, és legközelebb már nem kellett tollómérőzgetni, és jobban is látszik mint a tolómérővel tizedelgetés.
Még egy gyors kérdés! Az a hosszúság, amit a gyertya tömítés felfekvő felületétől a dugattyú felső holtpontjáig mérek az kb. mennyi? Minden tolómérőnek a mélységmérője ugyan akkora? Igazából még nem használtam, itt az ideje :)
Minden jót és jó mtorozást!