De amúgy, amiről tárgyalnak, az egyáltalán nem hüyleség.
(mármint nem a varacskos desznyó:)
Szóval, én kipróbáltam, és megfelelelően kicsi furaton, igen is szépen szittyózza az olajat, már alapjáraton is.
Mndössze egy golyós szelep kelll a renccerbe, és faja.
Avn is iylen karbi, amiben ez alapból megtallható, az amal testvére, abban eleve benne van a szelep.
A vákuum úgy változik, hogy az oaljat nyélen jobban, alapjáraton csak nagyon hlaványan csipkedi, viszotn a vákuum akkora, hogy akár a karbi alól is felszívja az oaljat
Értelmes és korrekt volt. Az a rezó valahova 11k környékére dolgozik, de mind a hangja elég gáz, mind a tervezetthez lévő teljesítménye. Végül is ha azt nézed, ahoz a kipufogóhoz hengert kell tervezni, márpedig fordítva a reális.
Szerintetek az milyen áttétel hogy a kuplungkosár fogszáma:65 a főtengelyen lévő fogaskeréknek:21 nemtudom hogy gyári e , vagy milyen.
HA Pedróza blokkja elkészült volna, az így ment volna egész évben.
Van egy adott pufó, és ahhoz kell a hengert faragni.
(mármint nem a varacskos desznyó:)
Szóval, én kipróbáltam, és megfelelelően kicsi furaton, igen is szépen szittyózza az olajat, már alapjáraton is.
Mndössze egy golyós szelep kelll a renccerbe, és faja.
Avn is iylen karbi, amiben ez alapból megtallható, az amal testvére, abban eleve benne van a szelep.
A vákuum úgy változik, hogy az oaljat nyélen jobban, alapjáraton csak nagyon hlaványan csipkedi, viszotn a vákuum akkora, hogy akár a karbi alól is felszívja az oaljat
(írni meg nem tudok én sem:)
"vákuum pumba"'
Beszaaartam
Jah, és még drága is !