csak ö szopat a másik 2 teljesen tökéletesen megcsináltam érdekes itt valami kis apro hiba vankörnyáken meg senki nincs aki érten anyirahozzá vagyis a környéken nem ismerek senkit a babetta gyujtás lessz ott a gond vissza kell rá rakni a régit
Vidd el egy normális szerelőhöz és az majd megcsinálja neked hogy ne csak egy darabiG legyen jó, ne otthon mókoljad ha nem értesz hozzá, mert csak rontasz rajta.
Velem már előfordult olyan, hogy az utángyári megszakító a szarnál is szarabb volt és gyárilag el volt repedve az egyik pogácsánál és össze-vissza mozgott. Na azt nemigen lehetett beállítani, hogy jó legyen. Visszaraktam a gyárit, azzal azóta is működik...
Laci ! Keress valami hozzáértőt a közeledben. Hogy állítod a gyújtást ? Mivel ellenőrzöd a megszakító nyitását? Próbáld levett gyertyapipával. Kábelér direktbe a gyertyára.például.
Szóval máma vettem kondenzátort de még így se jó a szikra valamivel erősebb de nem eléggé egy lehetőségem van hogy msáik helyre rakom a tekercset úgy közelebb legyen a mágneshez egyébb ötletek?
Eggyet már beledurrantott a kipufogóba de csak egyszer utána mikor beállítottam azb előgyujtást akkor baszott röfenni!
Szerintetek mit próbáljak még meg?
Válaszokat előre is köszi!
Halló mindenki mért van az hogy a megszás gyujtáu simson hidegen + melegen is beszagat menet közbe ? állo helyzetbe rávágom a gázt akkor ugy pörög majd fel szál menet közbe meg nem a tenkot meg csak szivja ha vki tud valamit az irjon
kösz
Ha jól értem, tiris gyújtást alakítottál át megszíktósra, mert nem boldogultál a tirissel.
(kár volt)
A tirisnek kissé más a vezetékezése is, és a trafót is cserélni kell megszakítósra.
Ahogy írtad, ha a karbiból folyik a benzin, az vagy beálíltási hiba, vagy a tűszelep tönkrement/elszenyneződött.
(pedig korábban azt írtad: "a karbi rendben van":)
A Madaras Tacskóba vagy 1000Ft a magyar billentyűzet, az is pont ugyan így lapos, de itt be is fejezhetjük nem ebbe a topikba való, a kérdésem csak költői volt.:)
Nem baj ! Hozzá tartozik. Gondold el, nyári este esőben , lakott területtől messze meghal az injektor vezérlő a mostani puccos motorokon, az se semmi! Én ismerem tudom mi van benne, és nyugodtan megyek vele .
Az kellemes, gondolom utána elgondolkodtál h. milyen jó lenne egy könnyebb motor , Velem is fordult már elő a VFRel, az akkumulátor is kicsit gyengélkedett, és a kapcsoló is levolt nyomva:), Erre persze akkor jöttem rá, amikor már nehézkesen fordította át a V4et az indító motor, és elképzelni sem tudtam, hogy miért nem indul
Eggyet már beledurrantott a kipufogóba de csak egyszer utána mikor beállítottam azb előgyujtást akkor baszott röfenni!
Szerintetek mit próbáljak még meg?
Válaszokat előre is köszi!
most vettem rendeset 51-esre valót!
A porlasztónak nincs baja a csapban elszállt a tömítés és ezért folyik mint állat(persze a tűszelep is xar)
!
kösz
(kár volt)
A tirisnek kissé más a vezetékezése is, és a trafót is cserélni kell megszakítósra.
Ahogy írtad, ha a karbiból folyik a benzin, az vagy beálíltási hiba, vagy a tűszelep tönkrement/elszenyneződött.
(pedig korábban azt írtad: "a karbi rendben van":)
"amerikai"
Akkor automatice belekerül egy dábjú
:)
Am mostmár mek gépközelből majd holnap!