Ha ketyeg a motor, akkor alapjáraton, 1500-as fordulat körül kb 4 voltot kell tudni mérni a gyújtótrafó előtt.
Ha ez nincs meg, akkor a szire rendszerint piros, iylenkor valami nem kóser az alaplapban.
(nyélen nyilván feljebb megy)
Az iylen gyújtás a régi rendszerű, ez 6 voltos, ehehz a 6 voltos trafó illeszkedik jól.
(rá van írva, hogy 6v)
Ha alapjáraton a trafó előtt 6 voltnál többet mérsz, akkor a gyújtásod 12 voltos (a gyújtótekercs) ehhez értelem szerűen a 12 voltos trafó való.
Mindkét rendszer elmegy a másik trafójával, csak a gyújtásteljesítmény kicsi
Vélhetően, az észkombinát aki előtted piszkálta, arra rájött, hogy kicsi a gyújtásteljesítmény, de arra nem, hogy azért mert a tekercs nincs a helyén:)
Mindemellett, ha a mágneseket még nem sikerült porrátörni valakinek, akkor érdemes a lendkereket újramágneseztetni, ha a gyújtásteljesítmény továbbra is, minden javítás ellenére kicsi.
A mágnesezés 1000-1500 forint, a Borsmagnet cég elvállalja.
Simsonfighter a főtengelyre raksz egy anyacsart úgy hogy a főtengely vége és az azanyacsava vízszintben legyenek így nem kúrod szét a főtengyely menetét! És azután felváltva ütögeted a főtengelyt és a lánckerék tengelyét finoman felváltva melegen!
Én és faterom így csináltuk
olyan baj van vele hogy nem lehet berugni amikor rugom recseg meg nem ugrik visza a berugókar bal oldalt a kuplungnál kiszedtem a berugótengelyt a rugó nincs eltörve szerintem belül a blokba valami kicsuszott
OKé már értem de a távolságot is csak ezen az egy helyen lehet állítani a többinél fix!
Az előző tulaj(száradjon le a keze) felfúrta 6-osra a gyujtótekercs lyukait!
De megcsináltam!
A gyújtótekercset az alaplapon HÁROM helyre is fel lehet szerelni, de
CSAK AZ EGYIK HELYEN MŰKSZIK RENDESEN.
(nem meglepő modon: a helyén:)
HA a saját gyújtása van rajta, és nem valami s50es ről átberhelmény, (az 51es nek nincs kivágás az alaplapjából, az 50-es nekmeg van ) akkor a ha a megszakító kb 11 óra irányba mutat, akkor a megszakítótól BALRA kell lenni a gyújtótekecsnek.
HA nem így van, akkor:
1 nincs a helyén
2 nem a saját alaplapja van benne.
Ez egy kicsit kínai ahogy elmagyaráztad de ahol most van ott a lyuk 6,3mm-átmérőjű(ien volt mikor faterom megvette) tehát ott lehet variálni a távolsággal elsőre eltaláltam és így most jó!
Ergó, ha msot jobb, akkor eleve rossz heylen volt...
Akor lenne mindegy, hogy hol van, ha a tekercsek pot 120 fokonként lennének elhelyezve, akkor mindenképpen pólusváltásra esne a megszíkítás.
De nem 120 fokonknt van, mert úgy nem férnnek el, így a gyulateknek egyetlen fix helye van, csak ott jó
Annak fix helye van, nem lehet máshová átrámolni, mert akkor a gyújtószikra gyenge lesz, mivel a megszakítás nem a mágnespólus váltás időpontjára esik.
Olvass utána mer nagyon keveset tudsz még a működéséről. Ezt el is felejtettem, hogy most magasabb a benzin oktánszáma, és nagyobb előgyújtás kell neki !
Szerintem ez még fateromnak is sok!
Ő már feladta a harcot van egy szerelő de hát az meg sok volna!
Máma próba közelebb lessz rakva az a xar tekercs ha nem sikerül feladom odaadom 1 ötezresért az elsőnek!
Szia Zolibácsi!
Érdeklődnék, hogy almot hengeres motorom, almot hengerfejjel van. A régi motorok elvileg 86-os vagy milyen benzinre vannak tervezve. A kérdésem az, hogy ezekbe az almotokba már át van alakítva, hogy 95-hös is passzoljon? Esetleg 98-ast is tehetek bele?
19000 Ft-ot aranyozott billentyűzetért sem adok. Még akkor sem ha kínában gyártották, németek rátették a cimkét az eladó meg lehúzza a népet. "cosmodisk" effektus.
http://www.pcx.hu/termek/razer... amugy itt van csak kiváncsiságból a jót 1* kell megvenni ezért nem kell veni az utángyártot szartt se a német több de sokka jobb
(nyélen nyilván feljebb megy)
Ha ez nincs meg, akkor a szire rendszerint piros, iylenkor valami nem kóser az alaplapban.
(nyélen nyilván feljebb megy)
Az iylen gyújtás a régi rendszerű, ez 6 voltos, ehehz a 6 voltos trafó illeszkedik jól.
(rá van írva, hogy 6v)
Ha alapjáraton a trafó előtt 6 voltnál többet mérsz, akkor a gyújtásod 12 voltos (a gyújtótekercs) ehhez értelem szerűen a 12 voltos trafó való.
Mindkét rendszer elmegy a másik trafójával, csak a gyújtásteljesítmény kicsi
És a gyujtás teljesítmény ennél már csak rosszabb lehet!
Vélhetően, az észkombinát aki előtted piszkálta, arra rájött, hogy kicsi a gyújtásteljesítmény, de arra nem, hogy azért mert a tekercs nincs a helyén:)
Mindemellett, ha a mágneseket még nem sikerült porrátörni valakinek, akkor érdemes a lendkereket újramágneseztetni, ha a gyújtásteljesítmény továbbra is, minden javítás ellenére kicsi.
A mágnesezés 1000-1500 forint, a Borsmagnet cég elvállalja.
Én és faterom így csináltuk
Az előző tulaj(száradjon le a keze) felfúrta 6-osra a gyujtótekercs lyukait!
De megcsináltam!
e mindenkppen melegen
Simson S51-es blokkot a gyújtás felőli oldalon főtengelykinyomó nélkül
hogy lehet széthúzni!
CSAK AZ EGYIK HELYEN MŰKSZIK RENDESEN.
(nem meglepő modon: a helyén:)
HA a saját gyújtása van rajta, és nem valami s50es ről átberhelmény, (az 51es nek nincs kivágás az alaplapjából, az 50-es nekmeg van ) akkor a ha a megszakító kb 11 óra irányba mutat, akkor a megszakítótól BALRA kell lenni a gyújtótekecsnek.
HA nem így van, akkor:
1 nincs a helyén
2 nem a saját alaplapja van benne.
Akor lenne mindegy, hogy hol van, ha a tekercsek pot 120 fokonként lennének elhelyezve, akkor mindenképpen pólusváltásra esne a megszíkítás.
De nem 120 fokonknt van, mert úgy nem férnnek el, így a gyulateknek egyetlen fix helye van, csak ott jó
....
Annak fix helye van, nem lehet máshová átrámolni, mert akkor a gyújtószikra gyenge lesz, mivel a megszakítás nem a mágnespólus váltás időpontjára esik.
Másik helyre raktam a tekercset így közelebb van a lendítőkerékhez és működik!
Ő már feladta a harcot van egy szerelő de hát az meg sok volna!
Máma próba közelebb lessz rakva az a xar tekercs ha nem sikerül feladom odaadom 1 ötezresért az elsőnek!
Érdeklődnék, hogy almot hengeres motorom, almot hengerfejjel van. A régi motorok elvileg 86-os vagy milyen benzinre vannak tervezve. A kérdésem az, hogy ezekbe az almotokba már át van alakítva, hogy 95-hös is passzoljon? Esetleg 98-ast is tehetek bele?