Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ez kéne mindenki kitérne az ortodox hitéböl
Szia Emzoli!

Bocsi, hogy nem az illetékes fórumban kerestelek meg a következő kérdéssel...

Ha nagy szocimotort akarok venni, véleményed szerint melyiket érdemes választanom és miért:

-MZ ETZ 250
-MZ ETZ 251
-esetleg MZ TS 250/1

vagy a nagy konkurencia:
-Jawa TS 350 (TWINSPORT)?

Várom megtisztelő válaszod!
Mellesleg az "azt" helyett inkább javallnám az "Ő" használatát, az előzőt inkább tárgyakra szoktuk használni az "ez" "az"-al egyetemben, személyekre nem, illetlenség.
E-mailon eléred.
boyrob@freemail.hu

Amúgy a gugliban kb fél másodperces keresést jelentett. :)
Tegyük hozzá ,hogy Ő csak kivitelező.. kipufogótervet kellene küldene neki.
És azt hol találom?:D
Pl a készítőjétől? :)
Sziasztok! Nem tudjátok hol tudnák venni VRezo-t ?
Aki tud Debrecen környékén jó állapotú Simsont az írjon üdv Csaba
Ja öcsém az a star blokk jó móka volt sokat genyóztam vele de elindult:-D
Az a jó a simsonba hogy két kenderkóccal meg egy darab alufóriával megjavítod.Ja meg az epokit.
ott a régi star blokkom meg a budys rücsi befigyel
Hű hát jól belekérdeztél.Nincs szétpréselve főtengőm nem tudom megmérni (puch) és blokkban van a főtengő sachs.MAximum egy legyezőhengerfejes adatot tudnék mondani a van most szétkapva.
A vízhűtéses 40-es furat 39,7-es löket "négyzetes":-D
mennyi a szemek furatközép távolsága?
Hello zolibácsi.

A helyzet a következő: puch kényszerhűtéses blokkból 2 típusú (csapszegű) volt egy 10 meg 12-es hajtókar felsőcsappal szerelve alső csapja volt 16-miliméter meg valami annyál is nyeszlettebb.A hajtókar ránézésre kis túlzással a fele a simsonénak:-DKis nyeszleteg pont amennyi kell a 2,4-lóerőhöz.(némi eltérés bizonyára van a 10-es 12-es csapú hajtókarok esetén a kor előrehaladtával a komprsszióviszony is megváltozott)!

A sachs hajtókarról az halottam okos emberekől hogy gyakorlatilag tönkretehetetlen de tényleg nagyon combos darab.Sachsból is ugye volt olyan izéacél hajtókar meg alumínium hajtókar.Pl a vizes 50-esemben nagyonböszmetetg darab van (volt belőle 6,25 meg 8,5 lóverő) de a kis optimámnak (2,9) lóerő sem kell szégyenkeznie hajtókarügyben bár fucsálom a gyár azt írta, hoyg 25-re keverjem amikor fellül tűgördülős.Sachs hajtókart nem lehet összehasonlítani a simsonnal.:-DTeszek képet zündapp főtengelyről:DVagyesfelvágott.
Pucci , mekkora tajtókar van ezeken a sachsokon , puchokon?
Bowdenesre mint a Svábler.
Nem egy nagy etvasz átfordítani.
Mindössze a fék pöckét kell a másik oldalra áthelyezni
Az nemnagy gond, megfordítod a kereket, és max tárcsaféket csinálsz hátra, vagy pedig az egész pálcarendszert átalakítod dobnál.
hello minarelli am6 nem baj,hogy a másik oldalon van a lánckerék?
Most már motor nélkül is érdekel
Képet küldesz?
nekem van 10ezer ft-tól simsonom
Köszi a válaszokat!
Felcsigáztatok rendesen vele. Kár,hogy eladtam a simsont...
Ha esetleg van valakinek olcsón...
alapból olyan 8-10 lovas
JAh,és van hozzájuk minden kopó-fogyó cucc, dugó, görgő, főci, hajtórúd lamella satöbbi.
Ezek a blokkok kényelmesen ütlegelés nélkül mennek 80 at, mindemellett a szervízintervallumuk kb uygan annyi mint a simson eredeti blokkjának.
Jó kis tárgyak kis tutinggal a 100 simán megvan 50ccm esen is.