Mellesleg az "azt" helyett inkább javallnám az "Ő" használatát, az előzőt inkább tárgyakra szoktuk használni az "ez" "az"-al egyetemben, személyekre nem, illetlenség.
Ja öcsém az a star blokk jó móka volt sokat genyóztam vele de elindult:-D
Az a jó a simsonba hogy két kenderkóccal meg egy darab alufóriával megjavítod.Ja meg az epokit.
Hű hát jól belekérdeztél.Nincs szétpréselve főtengőm nem tudom megmérni (puch) és blokkban van a főtengő sachs.MAximum egy legyezőhengerfejes adatot tudnék mondani a van most szétkapva.
A vízhűtéses 40-es furat 39,7-es löket "négyzetes":-D
A helyzet a következő: puch kényszerhűtéses blokkból 2 típusú (csapszegű) volt egy 10 meg 12-es hajtókar felsőcsappal szerelve alső csapja volt 16-miliméter meg valami annyál is nyeszlettebb.A hajtókar ránézésre kis túlzással a fele a simsonénak:-DKis nyeszleteg pont amennyi kell a 2,4-lóerőhöz.(némi eltérés bizonyára van a 10-es 12-es csapú hajtókarok esetén a kor előrehaladtával a komprsszióviszony is megváltozott)!
A sachs hajtókarról az halottam okos emberekől hogy gyakorlatilag tönkretehetetlen de tényleg nagyon combos darab.Sachsból is ugye volt olyan izéacél hajtókar meg alumínium hajtókar.Pl a vizes 50-esemben nagyonböszmetetg darab van (volt belőle 6,25 meg 8,5 lóverő) de a kis optimámnak (2,9) lóerő sem kell szégyenkeznie hajtókarügyben bár fucsálom a gyár azt írta, hoyg 25-re keverjem amikor fellül tűgördülős.Sachs hajtókart nem lehet összehasonlítani a simsonnal.:-DTeszek képet zündapp főtengelyről:DVagyesfelvágott.
Ezek a blokkok kényelmesen ütlegelés nélkül mennek 80 at, mindemellett a szervízintervallumuk kb uygan annyi mint a simson eredeti blokkjának.
Jó kis tárgyak kis tutinggal a 100 simán megvan 50ccm esen is.
Bocsi, hogy nem az illetékes fórumban kerestelek meg a következő kérdéssel...
Ha nagy szocimotort akarok venni, véleményed szerint melyiket érdemes választanom és miért:
-MZ ETZ 250
-MZ ETZ 251
-esetleg MZ TS 250/1
vagy a nagy konkurencia:
-Jawa TS 350 (TWINSPORT)?
Várom megtisztelő válaszod!
boyrob@freemail.hu
Amúgy a gugliban kb fél másodperces keresést jelentett. :)
Tegyük hozzá ,hogy Ő csak kivitelező.. kipufogótervet kellene küldene neki.
Az a jó a simsonba hogy két kenderkóccal meg egy darab alufóriával megjavítod.Ja meg az epokit.
A vízhűtéses 40-es furat 39,7-es löket "négyzetes":-D
A helyzet a következő: puch kényszerhűtéses blokkból 2 típusú (csapszegű) volt egy 10 meg 12-es hajtókar felsőcsappal szerelve alső csapja volt 16-miliméter meg valami annyál is nyeszlettebb.A hajtókar ránézésre kis túlzással a fele a simsonénak:-DKis nyeszleteg pont amennyi kell a 2,4-lóerőhöz.(némi eltérés bizonyára van a 10-es 12-es csapú hajtókarok esetén a kor előrehaladtával a komprsszióviszony is megváltozott)!
A sachs hajtókarról az halottam okos emberekől hogy gyakorlatilag tönkretehetetlen de tényleg nagyon combos darab.Sachsból is ugye volt olyan izéacél hajtókar meg alumínium hajtókar.Pl a vizes 50-esemben nagyonböszmetetg darab van (volt belőle 6,25 meg 8,5 lóverő) de a kis optimámnak (2,9) lóerő sem kell szégyenkeznie hajtókarügyben bár fucsálom a gyár azt írta, hoyg 25-re keverjem amikor fellül tűgördülős.Sachs hajtókart nem lehet összehasonlítani a simsonnal.:-DTeszek képet zündapp főtengelyről:DVagyesfelvágott.
Mindössze a fék pöckét kell a másik oldalra áthelyezni
Képet küldesz?
Felcsigáztatok rendesen vele. Kár,hogy eladtam a simsont...
Ha esetleg van valakinek olcsón...
Jó kis tárgyak kis tutinggal a 100 simán megvan 50ccm esen is.