micsodát?
50ccm-es
segédmotorra nem kell átalakítási engedély!
akár az apriliába is rakhatsz simson vagy babetta blokkot(mondjuk sok értelme nem lenne)
sziasztok velekitn em érdekel 1 tökéletes hátso teleszkop?,1 pár
akor van még rengeted swarbi alaktrészem is turbohütésnek az öntvénye hangerek blokfelek kuplung stb.
1 csomo cuc van !
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Meguntad a Simson blokk tuningolást?
3-4-5 sebesség, 2-4-sok felömlő hebrákolást!
itt a megoldás!
Aprilia 6sebességes vízhűtéses blokk jeladós gyújtással mi bajod lehet?
30ezer jó magyar forint és már a tiéd is lehet
ha kell akár önindítóval is úgy 35péz
alkatrész ellátottságról meg ne aggódj folyamatos utánpótlásom van!
vagy inkább szerezzek egy gyári hengert amit lehet fúratni még?
mondjuk ha szar dugót kapok hozzá akkor az sem ér sokat
felénk csak mofaker meg moped91es cuccok vannak
Azért kenik be, hogy kiugorjon a külső a helyére, ez rendben is volna, de vannaky egyes iylen anyagok, amik ottmaradnak, ahová kenték őket.
Olyan kell, ami víz hatására kioldódik.
erről a mofakeres hengerről van infó?
árban nem vészes, csak mennyire tartós lehet
mostani henger már 3x volt fúrva, a hengerfej összeverve, biztos gyűrűdarabok ütögették, meg szintbe van síkolva..... szóval nem az igazi
egy 0,5ös kingelitgyűrű volt a hengerfejtömítés benne
szóval egész motor odavan..... tuti értelmi fogyatékos volt a régi gazdi
HA van egy jó fejed, érdemesebb azt a préssáv szélén kihuzatni akkorára, mint a hengered.
Amit veszel, az sem lesz nagyon méretpontos, csak egy kb érték, mivel oylan, hogy 60as simson oylan nincs.
A fej, valahol 40-41 körüli méretű lesz.
Fuvit me mjad érzed.
2-4gyel nagyobbat kérhet mint a z 50-es
A szelepet nem szabad lehúzni az anyával.
Vélehetően elfordul a külső, és viszi magával a belsőt.
Lehetséges ok, hogy a gumis a szokásos gumis takonynal teszi fel külsőt, az meg csúszik.
Olyan kell, amit a víz kiold, akkor nem fordul el.
További lehetőség, a felni már eleve recézett belső részének továűbbi recézése.
HA a szelepet nem húzod le az anyával, látod, ha elkezdett elfrdulni a cucc.
Iylenkor leereszted, és a helyéreránatod.
Nostmál esetben nem ofrdul el, annak oka van, a fenteb vázolt valamelyike
tervben van egy 60as henger feltétele a régi helyére(s51b)
3 kérdésem lenne:
1: a régi hengerfej jó a 60as hengerhez?
2:fel lehet tenni rendesen? nem kell trükközni a hengerrel?
3:mekkora főfúvóka kell hozzá?
köszi!
De ha kisebb a főfúvi a kelleténél, akkor nem csak koppgázon rossz a keverék, hanem már onnantól amikor a főfúvi kisebb mint a részterheléstű melletti hely, ergo a főfúvi a legkisebb keresztmetszet.
Szerintem egy gyári értékeken álló karbi megoldja a problémát.(meg mindenki szerint)
50ccm-es
segédmotorra nem kell átalakítási engedély!
akár az apriliába is rakhatsz simson vagy babetta blokkot(mondjuk sok értelme nem lenne)
akor van még rengeted swarbi alaktrészem is turbohütésnek az öntvénye hangerek blokfelek kuplung stb.
1 csomo cuc van !
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
3-4-5 sebesség, 2-4-sok felömlő hebrákolást!
itt a megoldás!
Aprilia 6sebességes vízhűtéses blokk jeladós gyújtással mi bajod lehet?
30ezer jó magyar forint és már a tiéd is lehet
ha kell akár önindítóval is úgy 35péz
alkatrész ellátottságról meg ne aggódj folyamatos utánpótlásom van!
orozoli2002@yahooo.com
0630-435-1769
Kiváló dugattyúkat készít.
Az a leg értelmesebb, ha van gyári henger, és ahhoz veszel Sajtostól dugót.
ki ő és hol lehet megtalálni?
ezt a gyári hengert azért kérdem mert van egy ismerős akinek van egy vagon simson kacatja, liter pálinkáért ad egy hengert tuti....
Dugót bele Sajtos Szűcs Jánostól vehetsz.
mondjuk ha szar dugót kapok hozzá akkor az sem ér sokat
felénk csak mofaker meg moped91es cuccok vannak
Olyan kell, ami víz hatására kioldódik.
HA ez sem, akkor recézés, és ne húzd le az anyát
A mofakeres henger, ha jólemlékszem WR, hát az nem a legjobb.
Kölsőre hasonlít, a csatornáknak meg nem sok közük van az eredetihez.
Akkor már inkáb Amot (lengyel) ennek a kialakítása sokkal jobb, és a dugó is amit a lengyelek adnak hozzá normálisabb.
HA hengert veszel, és ambika dugóval szállítják, azt felejtsd el, kb használhatatlan.
nemtom a mofa árul e almot hengert, meg kell kérdezni telefonon.
HA nem, akkor Futár motorosbolt, Péter tutira árul.
árban nem vészes, csak mennyire tartós lehet
mostani henger már 3x volt fúrva, a hengerfej összeverve, biztos gyűrűdarabok ütögették, meg szintbe van síkolva..... szóval nem az igazi
egy 0,5ös kingelitgyűrű volt a hengerfejtömítés benne
szóval egész motor odavan..... tuti értelmi fogyatékos volt a régi gazdi
Amit veszel, az sem lesz nagyon méretpontos, csak egy kb érték, mivel oylan, hogy 60as simson oylan nincs.
A fej, valahol 40-41 körüli méretű lesz.
Fuvit me mjad érzed.
2-4gyel nagyobbat kérhet mint a z 50-es
és akkor toldjam meg evvel?
Vélehetően elfordul a külső, és viszi magával a belsőt.
Lehetséges ok, hogy a gumis a szokásos gumis takonynal teszi fel külsőt, az meg csúszik.
Olyan kell, amit a víz kiold, akkor nem fordul el.
További lehetőség, a felni már eleve recézett belső részének továűbbi recézése.
HA a szelepet nem húzod le az anyával, látod, ha elkezdett elfrdulni a cucc.
Iylenkor leereszted, és a helyéreránatod.
Nostmál esetben nem ofrdul el, annak oka van, a fenteb vázolt valamelyike
3 kérdésem lenne:
1: a régi hengerfej jó a 60as hengerhez?
2:fel lehet tenni rendesen? nem kell trükközni a hengerrel?
3:mekkora főfúvóka kell hozzá?
köszi!
Szerintem egy gyári értékeken álló karbi megoldja a problémát.(meg mindenki szerint)