Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesitményben ez ugyan mennyi lehet?
micsodát?
50ccm-es
segédmotorra nem kell átalakítási engedély!
akár az apriliába is rakhatsz simson vagy babetta blokkot(mondjuk sok értelme nem lenne)
Mit szól a rendőr ha meglátja?
nem, nem untam meg:)
sziasztok velekitn em érdekel 1 tökéletes hátso teleszkop?,1 pár
akor van még rengeted swarbi alaktrészem is turbohütésnek az öntvénye hangerek blokfelek kuplung stb.
1 csomo cuc van !
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Meguntad a Simson blokk tuningolást?
3-4-5 sebesség, 2-4-sok felömlő hebrákolást!
itt a megoldás!
Aprilia 6sebességes vízhűtéses blokk jeladós gyújtással mi bajod lehet?
30ezer jó magyar forint és már a tiéd is lehet
ha kell akár önindítóval is úgy 35péz
alkatrész ellátottságról meg ne aggódj folyamatos utánpótlásom van!

orozoli2002@yahooo.com

0630-435-1769
Igen, pontosabban Keystone gyűrűs dugó annak a becsületes neve:)
ő gyártja a keystone dugókat?
Sajtos Szűcs Szegedi, gugli kidobja.
Kiváló dugattyúkat készít.

Az a leg értelmesebb, ha van gyári henger, és ahhoz veszel Sajtostól dugót.
Sajtos Szűcs János
ki ő és hol lehet megtalálni?

ezt a gyári hengert azért kérdem mert van egy ismerős akinek van egy vagon simson kacatja, liter pálinkáért ad egy hengert tuti....
almot hengert keress utángyártottaban.

Dugót bele Sajtos Szűcs Jánostól vehetsz.
vagy inkább szerezzek egy gyári hengert amit lehet fúratni még?
mondjuk ha szar dugót kapok hozzá akkor az sem ér sokat
felénk csak mofaker meg moped91es cuccok vannak
Azért kenik be, hogy kiugorjon a külső a helyére, ez rendben is volna, de vannaky egyes iylen anyagok, amik ottmaradnak, ahová kenték őket.
Olyan kell, ami víz hatására kioldódik.

HA ez sem, akkor recézés, és ne húzd le az anyát
Simsonban semiylen hengerfejtömítés nincs eredetileg, és nem is kell.

A mofakeres henger, ha jólemlékszem WR, hát az nem a legjobb.
Kölsőre hasonlít, a csatornáknak meg nem sok közük van az eredetihez.

Akkor már inkáb Amot (lengyel) ennek a kialakítása sokkal jobb, és a dugó is amit a lengyelek adnak hozzá normálisabb.

HA hengert veszel, és ambika dugóval szállítják, azt felejtsd el, kb használhatatlan.

nemtom a mofa árul e almot hengert, meg kell kérdezni telefonon.
HA nem, akkor Futár motorosbolt, Péter tutira árul.
erről a mofakeres hengerről van infó?
árban nem vészes, csak mennyire tartós lehet

mostani henger már 3x volt fúrva, a hengerfej összeverve, biztos gyűrűdarabok ütögették, meg szintbe van síkolva..... szóval nem az igazi
egy 0,5ös kingelitgyűrű volt a hengerfejtömítés benne
szóval egész motor odavan..... tuti értelmi fogyatékos volt a régi gazdi
Hát a gumis az leszokta húzni az anyát,igaz csak kézzel,és be is szokta kenni valami habos cuccal a külsőt.
HA van egy jó fejed, érdemesebb azt a préssáv szélén kihuzatni akkorára, mint a hengered.
Amit veszel, az sem lesz nagyon méretpontos, csak egy kb érték, mivel oylan, hogy 60as simson oylan nincs.
A fej, valahol 40-41 körüli méretű lesz.
Fuvit me mjad érzed.
2-4gyel nagyobbat kérhet mint a z 50-es
Akár, de az sem lesz olcsóbb.
vagy érdemesebb hengerfejet is venni hozzá?
NAgyobb hengerhez hozzá kel igazíteni a fejet.
A szelepet nem szabad lehúzni az anyával.
Vélehetően elfordul a külső, és viszi magával a belsőt.

Lehetséges ok, hogy a gumis a szokásos gumis takonynal teszi fel külsőt, az meg csúszik.
Olyan kell, amit a víz kiold, akkor nem fordul el.
További lehetőség, a felni már eleve recézett belső részének továűbbi recézése.

HA a szelepet nem húzod le az anyával, látod, ha elkezdett elfrdulni a cucc.
Iylenkor leereszted, és a helyéreránatod.

Nostmál esetben nem ofrdul el, annak oka van, a fenteb vázolt valamelyike
A külső guminak a felniken passzentosan kell illeszkedni. Nehogy elforduljon. Vegyél két kereket ,lehet a felnik elvannak kopva.
tervben van egy 60as henger feltétele a régi helyére(s51b)
3 kérdésem lenne:
1: a régi hengerfej jó a 60as hengerhez?
2:fel lehet tenni rendesen? nem kell trükközni a hengerrel?
3:mekkora főfúvóka kell hozzá?
köszi!
De ha kisebb a főfúvi a kelleténél, akkor nem csak koppgázon rossz a keverék, hanem már onnantól amikor a főfúvi kisebb mint a részterheléstű melletti hely, ergo a főfúvi a legkisebb keresztmetszet.

Szerintem egy gyári értékeken álló karbi megoldja a problémát.(meg mindenki szerint)