3/4 a tü szabályoz ha jó a mérete, szép lassan el lehet odáig forgatni főfuvoka nélkül. De itt ebben az esetben ha visszafelé engedi a gázt frissül a motor ez pedig a végére kevés.
Üdv!
Miért kapok folyton defektet,az első kerék havi szinten a hátsón félévente,de mindig ugyan az,kiszakad a szelep,nincs tólfújva,nem is lapos soha,szeptember óta biztos ott hagytam a gumisnál 10 ezret állandóan viszem,de mindig ugyan az,kiszakad a szelep,gumis csinálja,ott fujja fel is szóval nem én tákolom,mi lehet a gond,én már arra gondoltam hogy a szelepnek a lyukja a felnin ki van tágulva és elfordul benne a belső és azért szakad ki,érdemes rá másik lyukat fúrnom vagy sem,vagy mégis mi miatt szakad ki mindig szerintetek ?
megmaradt simson alkatrészeim eladóak
enduró könyék cső zsír új 1000Ft
első telóra porvédő harmonika gumi 2db zsír új 1000Ft
kipufogóba hangtompító használt 4 lyuk fúrt rá 500Ft
12v tirisztor zsír új 3000Ft
zárható tanksapka használt gumitömítés nélkül 2000Ft
képet küldök
7000Ft az egész elvihető
érd mail vagy msn cagivaimi@freemail.hu
Hát az a 3/4 jó lesz 1/4-ednek is... Mondjuk ez a tű helyzetétől is függ de ha egy jól beállított motorból kitekeredik a főfúvóka mert pl nem volt rendesen meghúzva, akkor tutker hogy félgázig sem kell húzni hogy fulladjon.
Sziasztok
Van egy S51-es Simsonom teljes gázon meg fullad ha viszaengedem a gázt akkor meg jól gyorsul kifele mi lehet ennek az oka?Szerintem lehet a szivócsonk a szar.
Hell!51-es főtengelyem szeretném felújítani minőségi cuccokból némi tunning is lessz a mociban ehez kérnék segítséget.Felső tűgörgő:Műanyag vagy fémkosaras?Alsó:Ezüstözött vagy sima?Hajtókar:Rocket,Ckr,vagy milyen?Közcsap alsó-felső:milyen márkájúat vegyek?Hol tudom jó áron beszerezni őket?Köszi a segítséget!
Sziasztok
Van egy S51-es Simsonom teljes gázon meg fullad ha viszaengedem a gázt akkor meg jól gyorsul kifele mi lehet ennek az oka?Szerintem lehet a szivócsonk a szar.
Miért kapok folyton defektet,az első kerék havi szinten a hátsón félévente,de mindig ugyan az,kiszakad a szelep,nincs tólfújva,nem is lapos soha,szeptember óta biztos ott hagytam a gumisnál 10 ezret állandóan viszem,de mindig ugyan az,kiszakad a szelep,gumis csinálja,ott fujja fel is szóval nem én tákolom,mi lehet a gond,én már arra gondoltam hogy a szelepnek a lyukja a felnin ki van tágulva és elfordul benne a belső és azért szakad ki,érdemes rá másik lyukat fúrnom vagy sem,vagy mégis mi miatt szakad ki mindig szerintetek ?
enduró könyék cső zsír új 1000Ft
első telóra porvédő harmonika gumi 2db zsír új 1000Ft
kipufogóba hangtompító használt 4 lyuk fúrt rá 500Ft
12v tirisztor zsír új 3000Ft
zárható tanksapka használt gumitömítés nélkül 2000Ft
képet küldök
7000Ft az egész elvihető
érd mail vagy msn cagivaimi@freemail.hu
De ha nincs bent a főfuvi akkor kb lehetetlen közlekedni a motorral.
De szerintem is nagy lesz a fúvóka.
Majd ha olyat szeretnél látni amit csak marakodó nepperek produkálnk látogasd meg a puchos topikot érdemes.Megy az anyázás.
Van egy S51-es Simsonom teljes gázon meg fullad ha viszaengedem a gázt akkor meg jól gyorsul kifele mi lehet ennek az oka?Szerintem lehet a szivócsonk a szar.
Ami elgondolkodtató annak fényében, hogy egyik képen sincs rajta a fékek között differencia:)
De segítek:
A fékpálca fékpedálhóz rögzülése tök más.
(csak ugyi az nem látszik, mivel fogalma sem volt a kép készítőjének, hogy mit nézzen:)
Van egy S51-es Simsonom teljes gázon meg fullad ha viszaengedem a gázt akkor meg jól gyorsul kifele mi lehet ennek az oka?Szerintem lehet a szivócsonk a szar.
Akkor tényleg elfelejtettem na de mindegy megvan még.
Akkor csak az első van eladó ha valakinek kell 1500.