Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3/4 a tü szabályoz ha jó a mérete, szép lassan el lehet odáig forgatni főfuvoka nélkül. De itt ebben az esetben ha visszafelé engedi a gázt frissül a motor ez pedig a végére kevés.
tegyél 10-zel nagyobb ffuvokát bele, tul sok a levegő már teljes gáznál.
Üdv!
Miért kapok folyton defektet,az első kerék havi szinten a hátsón félévente,de mindig ugyan az,kiszakad a szelep,nincs tólfújva,nem is lapos soha,szeptember óta biztos ott hagytam a gumisnál 10 ezret állandóan viszem,de mindig ugyan az,kiszakad a szelep,gumis csinálja,ott fujja fel is szóval nem én tákolom,mi lehet a gond,én már arra gondoltam hogy a szelepnek a lyukja a felnin ki van tágulva és elfordul benne a belső és azért szakad ki,érdemes rá másik lyukat fúrnom vagy sem,vagy mégis mi miatt szakad ki mindig szerintetek ?
megmaradt simson alkatrészeim eladóak
enduró könyék cső zsír új 1000Ft
első telóra porvédő harmonika gumi 2db zsír új 1000Ft
kipufogóba hangtompító használt 4 lyuk fúrt rá 500Ft
12v tirisztor zsír új 3000Ft
zárható tanksapka használt gumitömítés nélkül 2000Ft
képet küldök
7000Ft az egész elvihető
érd mail vagy msn cagivaimi@freemail.hu
Hát az a 3/4 jó lesz 1/4-ednek is... Mondjuk ez a tű helyzetétől is függ de ha egy jól beállított motorból kitekeredik a főfúvóka mert pl nem volt rendesen meghúzva, akkor tutker hogy félgázig sem kell húzni hogy fulladjon.
tűszeleppel próbálkozz.
....mert kb 3/4 gáztól fölfelé túl dús a keverék. Tehát onnan már fullad. Mi is volt a tünet?
Nem szószerint kell érteni...
De ha nincs bent a főfuvi akkor kb lehetetlen közlekedni a motorral.
Na ez mondjuk nem igaz
Ha nincs bent a fúvóka, akkor is lefulladna kb ha ránézel a gázkarra...
De szerintem is nagy lesz a fúvóka.
Főfúvóka kiesve/be sem téve?
nem fog előfordulni.
Hello

Majd ha olyat szeretnél látni amit csak marakodó nepperek produkálnk látogasd meg a puchos topikot érdemes.Megy az anyázás.
A krómszár az egyforma, de a kiflik mind a ketten különböznek, (felső is) meg még rengeteg ilyen apróság van.:)
Sziasztok
Van egy S51-es Simsonom teljes gázon meg fullad ha viszaengedem a gázt akkor meg jól gyorsul kifele mi lehet ennek az oka?Szerintem lehet a szivócsonk a szar.
13,5-16,5-fok lehet előgyújtás 2t-nél?
Meg az alsó-felső villakiflik is mások. Meg talán még a krómszár is más, nincs benne fönt szellőző furat. Asszem...
Hell!51-es főtengelyem szeretném felújítani minőségi cuccokból némi tunning is lessz a mociban ehez kérnék segítséget.Felső tűgörgő:Műanyag vagy fémkosaras?Alsó:Ezüstözött vagy sima?Hajtókar:Rocket,Ckr,vagy milyen?Közcsap alsó-felső:milyen márkájúat vegyek?Hol tudom jó áron beszerezni őket?Köszi a segítséget!
Gondolom az okoska az én volnék:)

Ami elgondolkodtató annak fényében, hogy egyik képen sincs rajta a fékek között differencia:)

De segítek:
A fékpálca fékpedálhóz rögzülése tök más.
(csak ugyi az nem látszik, mivel fogalma sem volt a kép készítőjének, hogy mit nézzen:)
Sziasztok
Van egy S51-es Simsonom teljes gázon meg fullad ha viszaengedem a gázt akkor meg jól gyorsul kifele mi lehet ennek az oka?Szerintem lehet a szivócsonk a szar.
ja ülés nem de ha valakinek volna gyári hibátlan lapos ,elcserélném
Na okoska ez egy eredeti 1981 es s51n tipus ,első tulajtól ,kipun kívül minden eredeti. óra,fék stb
Hello

Akkor tényleg elfelejtettem na de mindegy megvan még.


Akkor csak az első van eladó ha valakinek kell 1500.